Digital Evolution for Pharma & Medical 2023

Customer needs.
Omnichannel strategy.
Business goals.

1-2 czerwca 2023 r.

Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Digital Evolution for Pharma & Medical 2023

relacja 2023

Za nami kolejna IV edycja Forum Digital Evolution For Pharma & Medical 2023, podczas której mieliśmy możliwość się spotkać się osobiście i wymienić doświadczeniami.

To ważne dla digital managerów wydarzenie odbyło się w dniach 1-2 czerwca 2023 roku i zgromadziło blisko 200 uczestników. Miło nam było gościć kolejny rok z rzędu lekarzy, a także – po raz pierwszy – wybitnego psychologa społecznego Prof. dr hab. Dariusza Dolińskiego, UNIWERSYTET SWPS oraz eksperta od marketingu i omnichannelowych kampanii Dariusza Kiersztana, Director of Marketing & Digital Reduced-Risk Products Poland & Baltics, PHILIP MORRIS, którzy podzielili się z nami swoimi opiniami na tematy związane z aktualnymi wyzwaniami działań promocyjnych.

Podczas dwóch dni moderowanych przez ekspertów: Marcina Kubika, Head of Client Service, Partner, WHITES i Grzegorza Dudzińskiego, Właściciel, ISPIRATO poruszaliśmy zagadnienia związane ze zwiększaniem skuteczności działań marketingowych, poprawianiem jakości komunikacji z lekarzami, współpracą cross-działową i wspieraniem zespołu sprzedaży oraz operacyjnymi wyzwaniami związanymi z wdrażaniem omnichanelowych kampanii promocyjnych i budowaniem spójnego przekazu. Zobaczyliśmy przykłady kampanii oraz wykorzystania AI i nowoczesnych narzędzi marketingowych.

Pierwszy dzień forum zakończyliśmy profesjonalnym pokazem iluzjonisty i showmana Romana Słomki z firmy SIANO SHOW i wieczornym koktajlem – była to świetna okazja do networkingu i pogłębienia relacji. 

Nasi uczestnicy m.in. dzięki wykorzystaniu aplikacji mobilnej wyłonili najlepsze wystąpienie i dyskusję:

• Jak wykorzystać nowoczesne narzędzia do stworzenia multikanałowej kampanii marketingowej
Anna Lipińska, Senior Director Global  Head of Omnichannel Center of Excellence, SANOFI AVENTIS

• W jaki sposób udoskonalać wzajemną komunikację pomiędzy firmą a personelem medycznym 

Moderator:
Tomasz Kaczyński, Partner, Life Sciences Practice, Domański Zakrzewski Palinka

Paneliści:
dr hab. n. med. Bartosz Puła, lekarz, prof. IHiT
Małgorzata Osmola, lekarz, Założycielka Fundacji Polki w Medycynie, WUM
dr n. med. Justyna Tymińska, lekarz medycyny rodzinnej, UCZELNIA ŁAZARSKIEGO
Anna Kołodziejek, lekarz, DOM MED, WUM 

Gratulujemy!

O najwyższą jakość przebiegu wydarzenia dbało znakomite grono moderatorów sesji i dyskusji:
Marcin Kubik, Head of Client Service, Partner, WHITES
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO
Tomasz Kaczyński, Partner, Life Sciences Practice , Domański Zakrzewski Palinka
Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH
Katarzyna Łokaj, Founder, Coach, Mentor and Trainer, Plus Ultra Coaching and Training
Jarosław Agatowski, Innovation and Business Excellence Director, ASTRAZENECA

Dziękujemy Państwu za zaangażowanie i współtworzenie forum!

Cieszy nas pozytywny odbiór wydarzenia, jeszcze raz dziękujemy naszym Uczestnikom i Prelegentom, Partnerom i Dostawcom za zaufanie i to, że byli Państwo razem z nami.

Do zobaczenia w roku 2024!

Anna Kepka

Anna Kępka
Project Manager

anna.kepka@braveconferences.pl

Oraz cały zespół Brave

FORUM REKOMENDUJĄ:

IV Forum DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL to impreza o bardzo interesującej formule. Oprócz klasycznych wykładów i prezentacji mamy tu panele dyskusyjne, ale przede wszystkim możliwość bezpośredniego kontaktu ludzi z branży. Współpraca i wymiana doświadczeń to coś, co jest korzystne dla wszystkich. Forum jest miejscem, które to znakomicie ułatwia.

Prof. dr hab. Dariusz Doliński
Psycholog Społeczny
UNIWERSYTET SWPS

Wspaniale, że Forum postawiło podejście osób z różnych dziedzin doceniając zdanie medyczek i medyków, pracowników firm, media oraz przedstawiło co tak naprawdę jest ważne dla Pacjentów i Pacjentek, którzy są odbiorcami naszych wspólnych działań. Wierzę, że dzięki dialogowi możemy ulepszyć naszą współpracę w działaniach na rzecz Pacjentów. 

Małgorzata Osmola
lekarka, Założycielka Fundacji Polki w Medycynie
WUM

Digital Evolution for Pharma & Medical to przede wszystkim dawka doświadczeń i wiedzy z poziomu różnych firm farmaceutycznych i partnerów technologicznych. Pozwala wyjść poza schemat działania i myślenia wynikający z tego w jakiej firmie pracujemy. To miejsce do zainspirowania się, ale też zderzenia swoich wyzwań z przedstawicielami innych firm, którzy przechodzili to samo, lub dopiero będą przechodzić. Warto poświęcić ten czas, żeby również zobaczyć np. perspektywę lekarzy jak również pokrewnych branż do farmaceutycznych, które są nawet jeszcze bardziej regulowane.

Mateusz Czerniawski
Digital Marketing Manager
POLFA TARCHOMIN

Czerwcowa konferencja IV Forum DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL była dla mnie inna niż wszystkie dotychczasowe, w których brałam udział. Uczestnictwo w tym wydarzeniu było dla mnie okazją do poznania nieznanego mi dotąd świata – DIGITALU i ludzi, którzy go tworzą. Wyszłam z samymi pozytywnymi emocjami – ludzie mili, sympatyczni, kreatywni i otwarci na drugiego człowieka. Cieszę się, że miałam okazję być częścią tego wydarzenia.

dr n. med. Justyna Tymińska
lekarz medycyny rodzinnej
UCZELNIA ŁAZARSKIEGO

Forum DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL to wydarzenie, które od lat ma zarezerwowane miejsce w moim kalendarzu. Spotkanie to pozwala nie tylko na zdobycie ciekawej wiedzy nt. trendów, aktualnych projektów realizowanych w innych firmach farmaceutycznych, ale również jest miejscem rozmowy i dyskusji w gronie managerów odpowiedzialnych za nowoczesny marketing. Inspiracja połączona z rozmową w gronie ekspertów daje fajną energię i angażuje do rozwoju innowacji w firmach, w których pracujemy. Maciej Krasnodębski Multimedia Channel Manager Boehringer Ingelheim