Customer Engagement in hybrid reality 

9-10 czerwca 2021 | edycja online

relacja 2021

W dniach 9-10 czerwca 2021 roku miało miejsce Forum Digital Evolution for Pharma & Medical 2021. Spotkanie odbyło się 100% online, zgromadziło ponad 400 gości reprezentujących działy marketingu i sprzedaży największych polskich i zagranicznych firm farmaceutycznych, udział w forum wzięli także przedstawiciele biznesu. W tym roku skupiliśmy się głównie na funkcjonowaniu digital managera w czasach „nowej normalności” i cyfrowej transformacji biznesu. Mówiliśmy o relacjach z pacjentem i HCP, zrozumieniu ich potrzeb i budowaniu zaangażowania, a także jak wdrażać nowe formy kontaktu oraz budować wartościowy content w nowych realiach.

Trzy najwyżej ocenione tematy to:

Czy potrzeba nam Przedstawicieli 2.0? Czyli jak zaangażować zespół SF
w działania hybrydowe

Karolina Kaszewiak, Professional Program Manager, JOHNSON & JOHNSON

  • dlaczego zmiana modelu pracy na hybrydowy jest ważna
  • czy potrzeba nam przedstawicieli 2.0
  • jak zaangażować zespoły sprzedaży
  • case study Listerine®

Wirtualna rzeczywistość
w terapii pacjenta

Małgorzata Pyza, Digital Specialist, TAKEDA

  • od retro do high-tech
  • medium kompletne
  • mrzonka, czy nauka

Wirtualna rzeczywistość, realna edukacja – VR jako narzędzie do zespołu sprzedaży

Bartosz Kąkol, Senior Category and Shopper Marketing Manager, SANOFI

  • dlaczego właśnie technologia VR i jakie jest jej zastosowanie w biznesie i edukacji
  • jak stworzyć od podstaw własną platformę edukacyjną w rozszerzonej rzeczywistości
  • case study – VR jako narzędzie do detailingu dla przedstawicieli farmaceutycznych i medycznych

Najwyżej oceniona dyskusja

Wykorzystanie różnych cyfrowych kanałów komunikacji do budowania trwałej relacji
– dyskusja panelowa z udziałem lekarzy

Moderator:
Sebastian Dzierbicki, Channel Development and Digital Solutions Manager, SANDOZ

Paneliści dyskusji:

Wojciech Glinkowski, lekarz, CEO, POLSKIE TOWARZYSTWO TELEMEDYCYNY I E-ZDROWIA

Mariusz Borkowski, lekarz, Dyrektor ds. Marketingu, POLFA TARCHOMIN

Dr Wiktor Buczek, lekarz psychiatra, WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY

Prof. dr hab n. med. Teresa Jackowska, Konsultant Krajowy w dziedzinie pediatrii

Agnieszka Majka, Radca prawny, Partner kierująca praktyką Products & Health, KANCELARIA NGL LEGAL

  • jak zmieniła się specyfika pracy lekarza: jak dziś pracuje i jak zarządza czasem
  • co zachęca a co zniechęca lekarza do użycia konkretnego kanału
  • o czym chcą rozmawiać lekarze
  • co blokuje, a co motywuje lekarzy
  • czego oczekujemy od siebie nawzajem

Serdecznie gratulujemy!

Wszystkim uczestnikom, prelegentom, partnerom i patronom serdecznie dziękujemy za owocne i intensywne dwa dni.

Anna Kępka
Project Manager
anna.kepka@braveconferences.pl

Główny Partner

agencja-whites

Partner

Patronat Medialny

ExpartsInPharma

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.