How to keep the customer’s
attention in digital channel
2-3 czerwca 2022 r.
Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
How to keep the customer’s
attention in digital channel
2-3 czerwca 2022 r.
Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
relacja 2022
To była prawdziwa przyjemność, pierwszy raz od dwóch lat, gościć Państwa podczas stacjonarnego spotkania III Forum DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL (2-3 czerwca 2022 r., Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa).
Dziękujemy wszystkim naszym Uczestnikom, Prelegentom i Partnerom za cierpliwość i zaufanie w okresie pandemii.
Podczas dwóch intensywnych dni forum, udało nam się omówić bardzo wiele aktualnych wyzwań związanych z komunikacją marketingową, przede wszystkim kanałami cyfrowymi, skierowaną do lekarzy, pacjentów i farmaceutów.
Skoncentrowaliśmy się m.in. na:
• zwiększeniu dotarcia do odbiorcy poprzez wykorzystanie nowych form i nowoczesnych narzędzi oraz zmianę sposobu pracy nad projektem
• budowaniu zaangażowania w kanałach online
• dopasowaniu kontentu i kampanii marketingowej do potrzeb i preferencji lekarza
• rozmawialiśmy o tym jak wykorzystać social media by budować relacje z HCP
• oraz zastanawialiśmy się jak optymalizować działania omnichannelowe i jak mierzyć ich skuteczność
Spotkanie każdego dnia miało 2 bloki tematyczne. Przerwy kawowe oraz koktajl na koniec pierwszego dnia forum pozwoliły na swobodną wymianę doświadczeń.
Na wyróżnienie w tym roku zasłużyli autorzy i tematy ich prelekcji:
- Karolina Kaszewiak, Senior National Professional Program Manager, JOHNSON &JOHNSON i Patrycja Kuczera, Brand Activation Manager, JOHNSON & JOHNSON, Jak wykorzystać social media w komunikacji z lekarzem i pacjentem
- Wojciech Kosior, National Sales Manager, BAYER, Wizyta zdalna – moje doświadczenia z ostatnich 2 lat – perspektywa działu sprzedaży
- Jacek Karaś, Brand Lead, BAYER PHARMACEUTICALS, Jak design thinking rewolucjonizuje podejście do zarządzania relacjami z klientami i pracę nad projektem digital marketingu
Wśród dyskusji najbardziej doceniono dyskusję:
- „Właściwy” kontent czyli jaki – komunikacja z klientem
Moderator: Marek Reimann, Project Manager, PHARMEDIO
Paneliści:
Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, BOEHRINGER INGELHEIM MARKETING
Michalina Bou-Matar, lekarz, specjalista medycyny rodzinnej, kierownik, POZ W WARSZAWIE
Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH
Małgorzata Warszawska-Socha, lekarz, mgr fizjoterapii, POZ W WARSZAWIE
W forum udział wzięło ponad 200 uczestników, dyrektorów działów marketingu i sprzedaży, digital, product i brand managerów największych polskich i zagranicznych firm sektora pharma & medical.
Dziękujemy, że wybrali Państwo DIGITAL EVOLUTION – aby znaleźć rozwiązania swoich wyzwań i zainspirować się doświadczeniami naszych prelegentów. Partnerom dziękujemy za zaufanie i wybór naszego forum do prezentacji swoich usług i rozwiązań.
Zapraszamy do obejrzenia foto – i video-relacji:
Do zobaczenia w 2023 roku!