Solidarni z Ukrainą!
Digital Pharma 2022

How to keep the customer’s
attention in digital channel

2-3 czerwca 2022 r.

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Solidarni z Ukrainą!
Digital Pharma 2022

How to keep the customer’s
attention in digital channel

2-3 czerwca 2022 r.

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

relacja 2022

To była prawdziwa przyjemność, pierwszy raz od dwóch lat, gościć Państwa podczas stacjonarnego spotkania III Forum DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL (2-3 czerwca 2022 r., Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa).
Dziękujemy wszystkim naszym Uczestnikom, Prelegentom i Partnerom za cierpliwość i zaufanie w okresie pandemii.

Podczas dwóch intensywnych dni forum, udało nam się omówić bardzo wiele aktualnych wyzwań związanych z komunikacją marketingową, przede wszystkim kanałami cyfrowymi, skierowaną do lekarzy, pacjentów i farmaceutów.

Skoncentrowaliśmy się m.in. na:

zwiększeniu dotarcia do odbiorcy poprzez wykorzystanie nowych form i nowoczesnych narzędzi oraz zmianę sposobu pracy nad projektem
budowaniu zaangażowania w kanałach online
dopasowaniu kontentu i kampanii marketingowej do potrzeb i preferencji lekarza
rozmawialiśmy o tym jak wykorzystać social media by budować relacje z HCP
oraz zastanawialiśmy się jak optymalizować działania omnichannelowe i jak mierzyć ich skuteczność

Spotkanie każdego dnia miało 2 bloki tematyczne. Przerwy kawowe oraz koktajl na koniec pierwszego dnia forum pozwoliły na swobodną wymianę doświadczeń.

Na wyróżnienie w tym roku zasłużyli autorzy i tematy ich prelekcji:

  • Karolina Kaszewiak, Senior National Professional Program Manager, JOHNSON &JOHNSON i Patrycja Kuczera, Brand Activation Manager, JOHNSON & JOHNSON, Jak wykorzystać social media w komunikacji z lekarzem i pacjentem

  • Wojciech Kosior, National Sales Manager, BAYER, Wizyta zdalna – moje doświadczenia z ostatnich 2 lat – perspektywa działu sprzedaży

  • Jacek Karaś, Brand Lead, BAYER   PHARMACEUTICALS,  Jak design thinking  rewolucjonizuje podejście do zarządzania relacjami z klientami i pracę nad projektem digital marketingu

Wśród dyskusji najbardziej doceniono dyskusję:

  • „Właściwy” kontent czyli jaki – komunikacja z klientem

Moderator: Marek Reimann, Project Manager, PHARMEDIO

Paneliści:
Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, BOEHRINGER INGELHEIM MARKETING

Michalina Bou-Matar, lekarz, specjalista medycyny rodzinnej, kierownik, POZ W WARSZAWIE

Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH

Małgorzata Warszawska-Socha, lekarz, mgr fizjoterapii, POZ W WARSZAWIE

W forum udział wzięło ponad 200 uczestników, dyrektorów działów marketingu i sprzedaży, digital, product i brand managerów największych polskich i zagranicznych firm sektora pharma & medical.

Dziękujemy, że wybrali Państwo DIGITAL EVOLUTION – aby znaleźć rozwiązania swoich wyzwań i zainspirować się doświadczeniami naszych prelegentów. Partnerom dziękujemy za zaufanie i wybór naszego forum do prezentacji swoich usług i rozwiązań.

Zapraszamy do obejrzenia foto – i video-relacji:

Do zobaczenia w 2023 roku!

Anna Kępka
Project Manager
anna.kepka@braveconferences.pl

Oraz cały zespół Brave

FORUM REKOMENDUJĄ:

Forum Digital Evolution to jedyne tego rodzaju wydarzenie na polskim rynku, dedykowane wyzwaniom jakie stawia przed branżą farmaceutyczną szybko zmieniające się otoczenie. Ciekawe zagadnienia oraz prelegenci, którzy są specjalistami zarówno w marketingu, sprzedaży i digital czynią to wydarzenie wyjątkową okazją do wymiany doświadczeń.

Małgorzata Szczygielska
HCP Multichannel Management Manager
NUTRICIA

Prowadzenie dyskusji podczas DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL 2022 było bardzo inspirującym wyzwaniem. Podczas forum doświadczeni menadżerowie podzielili się swoimi najlepszymi praktykami i pokazali jak pracują żeby osiągać kolejne cele. Dzięki otwartości i bezpośredniej komunikacji mogliśmy porozmawiać o przyszłości rynku i zdobyć nowe kontakty. Marek Reimann Project Manager PHARMEDIO
Udział w forum, był ważnym po pandemicznym wydarzeniem, gdzie cała branża mogła spotkać się na żywo. Dobrze było wymienić myśli, opinie, posłuchać interesujących wystąpień i dyskusji panelowych. Maciej Musiał Digital Project Manager IO ADAMED PHARMA
Digital Evolution for Pharma & Medical to świetna okazja do spotkania liderów branży, żywiołowych dyskusji, wymiany opinii, inspirujących prezentacji i wartościowych debat. Organizatorzy zawsze dbają o wysoki poziom i przekrojowe wystąpienia, a prelegenci by sesje były jak najbardziej praktyczne i adresujące aktualne wyzwania. Świetne tempo, doskonała organizacja i atrakcyjny content, do tego inspirujące dyskusje i aktywni uczestnicy – dlatego warto tu być! Małgorzata Kroh Virtual Engagement Solutions Lead, CEE MEDTRONIC
W codziennej gonitwie związanej z realizacją zadań i projektów warto znaleźć chwilę na to, aby zatrzymać się, rozejrzeć dookoła, wymienić doświadczeniami i zasięgnąć inspiracji oraz motywacji do dalszego działania. Warto zainwestować w siebie i zadbać egoistycznie o swój rozwój. Poszerzyć horyzonty i zdobyć nowe perspektywy, które pozwolą nam lepiej stawiać czoła różnego rodzaju wyzwaniom. Udział w Forum Digital Evolution to świetna okazja do wymiany wiedzy i czerpania z doświadczeń osób, które digitalizują branże farmaceutyczną i medyczną. Sebastian Grochala Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji PGF
FORUM DIGITAL EVOLUTION to obowiązkowy przystanek dla każdego marketingowca, nie zależnie czy z obszaru OTC czy RX. Nie zatrzymamy i nie chcemy zatrzymywać rewolucji technologicznej, która dzieje się na naszych oczach, a którą pandemia tylko przyspieszyła. Forum to możliwość wartościowej dyskusji z ekspertami, wymiany doświadczeń, zainspirowania się ciekawymi case study. To również zderzenie z tym co robi nasza konkurencja i jak razem możemy zrobić więcej dla naszych pacjentów i lekarzy. Jolanta Rak-Mizera Brand Lead NOVARTIS
Jest to konferencja, która daje możliwość zdobycia informacji co teraz jest na topie w  świecie farmaceutycznym. Jak digital marketing stał się integralną częścią komunikacji marketingowej  do klienta. Dzięki takiej konferencji osoby, które na co dzień pracują z tymi tematami mogą się podzielić swoim doświadczeniem, mogą pokazać jak wykorzystują niektóre działania w komunikacji omnichannelowej. Rekomenduję tę konferencję nie tylko Digital Marketing Manager, ale także Product Managerom, to oni razem powinni współpracować i nadawać ton działaniom w komunikacji omnichannelowej. Magdalena Skrzypczyńska Kierownik Działu Marketingu / Grupy produktów POLFA TARCHOMIN
Forum Digital Evolution for Pharma & Medical jest ważnym i potrzebnym wydarzeniem, którego nie powinien przeoczyć nikt, kto jest zainteresowany rozwojem branży Life Sciences. Jako przedstawiciel jednego z partnerów wydarzenia – kancelarii prawnej KRK Kieszkowska Rutkowska Kolasiński – bardzo zachęcam do uczestnictwa w kolejnych edycjach: wysoki poziom merytoryczny prelegentów, znakomita frekwencja ze strony uczestników i fantastyczna atmosfera. Miłosz Huszcza Mid-Associate KANCELARIA KIESZKOWSKA RUTKOWSKA KOLASIŃSKI