Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Program Forum:
2 DZIEŃ, 6 czerwca 2024 r.
8:50*
OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI
Anna Kępka, Project Manager, BRAVE
Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE
Sesja #3:
Jak optymalnie i etycznie korzystać z danych i możliwości Sztucznej Inteligencji?
Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
9:00-9:25
Innowacje w korporacji: Jak Allegro zmienia zasady gry
Anna Sztupecka-Podawca, Group Category Manager Health / OTC / Erotica, ALLEGRO
Mateusz Kaliszewski, Senior UX Designer / Innovation Hub Coordinator, ALLEGRO
- jak stworzyć środowisko innowacji w firmie
- jak Allegro tworzy innowacje, aby pozostać na czele rynku
- innowacyjny win-win, czyli wartość dla firmy i pracownika
9:25-9:30
Sesja Q&A
9:30-10:10
Sztuczna inteligencja w digital pharma marketingu – szanse i zagrożenia – fireside chat
Moderator:
Mariusz Borkowski, Ekspert ds. Nowych Technologii, POLFA TARCHOMIN
Paneliści:
Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, WHITES
Dorota Wysocka, Multichannel and Digital Marketing Manager, SANDOZ
- rozumienie potrzeb klientów i hiperpersonalizacja
- optymalizacja treści i strategii marketingowych
- konieczne inwestycje i wyzwania związane z danymi i AI
10:10-10:15
Sesja Q&A
10:15-10:35
Context is Queen
Marcin Puchała, Director, PHARMIND
- jak wybrać narzędzia komunikacji do lekarzy, farmaceutów oraz pacjentów
- jak podnieść skuteczność komunikacji, poprzez optymalne dobranie kontekstu
- na co zwrócić uwagę podczas formułowania treści
10:35-10:40
Sesja Q&A
10:40-11:00
PRZERWA NA KAWĘ
11:00-11:25
Sztuczna inteligencja w pracy Product Managera: Narzędzie wszechstronnego wykorzystania
Agnieszka Adamczyk, Senior Product Manager, ADAMED
11:25-11:30
Sesja Q&A
11:30-11:50
BE-COMMS, czyli jak na świecie wykorzystuje się neuronaukę wspartą AI do opracowywania kreatywnych i wielokanałowych strategii komunikacji
Gabriela Abramczuk, Partner, HEALTHWAY
11:50-11:55
Sesja Q&A
11:55-12:20
Odkrywając potencjał AI: budowanie kultury innowacji i testowanie nowych rozwiązań
Marta Mielniczuk, Head of Data & Analytics ECP Customer Excellence & Operations, BIOGEN
Rafał Kowalczyk, Multichannel Manager, BIOGEN
- technologie wykładnicze – motor do rozwijana kultury innowacji w organizacji
- przykłady narzędzi, które można wykorzystać do budowania świadomości technologii i otwartości organizacji na jej testowanie
- case study: użycie generative AI w procesach targetowania i segmentacji
12:20-12:25
Sesja Q&A
12:25-13:25
LUNCH
Sesja #4:
Jak aktualnie osiągnąć efektywność kosztową i jednocześnie utrzymać jakość kampanii marketingowej?
Moderator:
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO
13:25-13:50
Jak wygląda dobra cross-działowa współpraca przy planowaniu i budowaniu kampanii promocyjnej
Magda Krajewska-Suskiewicz, Digital Medicines Manager Poland, ANGELINI PHARMA
- kampania od pomysłu do realizacji – czynniki sukcesu w kontekście współpracy z innymi
- aspekt kosztowy – jak sobie radzić z wyzwaniami
- jak dziś zachować wysoką jakość omichannelowej kampanii promocyjnej
13:50-13:55
Sesja Q&A
13:55-14:15
W sam raz czyli ile? Recepta na efektywną kosztowo – i nie tylko – kampanię promocyjną
Magdalena Granops, Media Strategy Manager, GPD HEALTH
Rafał Staszkiewicz, Growth Director, GPD HEALTH
- jak media dojrzewają razem z odbiorcą
- digitalizacja mediów tradycyjnych
- co to jest efekt progowy
- jak zwiększyć szanse powodzenia kiedy budżet jest niewielki
- jak nie przedawkować, kiedy dysponujemy sporym budżetem
14:15-14:20
Sesja Q&A
14:20-14:45
Świetna współpraca digital managera z product managerem kluczem do skutecznej komunikacji omnichannelowej
Mateusz Hasior, Digital Marketing Manager, HALEON
- planowanie działań i zarządzanie budżetem
- podział obowiązków i wyzwania wzajemnej współpracy
- efekty współpracy
14:45-14:50
Sesja Q&A
14:50-15:00
PRZERWA NA KAWĘ
15:00-15:25
DOs & DON’Ts: JAK EFEKTYWNIE WSPÓŁPRACOWAĆ Z AGENCJAMI PRZY KAMPANIACH DIGITALOWYCH
Maria Kaczmarek, ex Group Brand Manager, PAUL HARTMANN
Agata Sołdatow, Global Brand Lead, SANOFI
- brief jako kluczowy kontrakt pomiędzy stronami
- ustawienie realnych i mierzalnych KPI
- śledzenie postępów prac (po obu stronach!) i budżetu
- „pomijane” podsumowanie i rozliczenie KPI
15:25-15:30
Sesja Q&A
15:30-16:10
Jak aktualnie zarządzać budżetem omnichannelowej kampanii promocyjnej by przekaz dla odbiorcy był spójny i atrakcyjny – dyskusja panelowa
Moderator:
Magdalena Skrzypczyńska, Head of Marketing, POLFA TARCHOMIN
Paneliści:
Karolina Kaczmarczyk, Digital Marketing Manager Consumer CEE, GALDERMA
Maciej Krasnodębski, Customer Experience Manager, BOEHRINGER INGELHEIM
Magda Szubarczyk, Digital Manager, USP ZDROWIE
Piotr Gajewski, Director, Business Development, IQVIA
- współpraca z agencją marketingową czy działania in-house
- czynniki sukcesu kampanii omnichannelowej i o czym warto pamiętać
- sposoby na optymalizację kosztów
16:10-16:20
Sesja Q&A
16:20
ZAKOŃCZENIE FORUM