Digital Pharma 2025 | Power Up with AI. Develop omnichannel. Be unique

Power Up with AI.
Develop omnichannel.
Be unique.

4-5 czerwca 2025 r.

Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Program spotkania powstał dzieki wskazaniom ekspertów:

Program Forum

2 DZIEŃ, 5 czerwca 2025r.

}

8:30-13:00

Sesja #3:

Jak zarządzać danymi i relacją z klientem by zbudować spójne, omnichannelowe doświadczenie z produktem?

Jak budować dzisiaj wizerunek firmy branży pharma & medical i zaufanie do produktu w social mediach – dyskusja panelowa

Paneliści:

Sabina Drażba, Expert Digital Activation Manager, HALEON


Maciej Wicenciak, Global Communication and Digital Manager, BIOGENED

  • przeprowadzanie researchu i określanie potrzeb grupy docelowej
  • tworzenie angażującej i unikalnej strategii marketingowej i dobrego biznes planu
  • oczekiwane efekty – jak je osiągnąć i jak je zmierzyć

Farmacja w erze AI: jak technologia zmienia sposób myślenia lekarzy i pacjentów

Michał Nedoszytko, Interventional and General Cardiologist, CLINIQUES de l’EUROPE


dr n. med. Mariusz Borkowski, Lekarz, Ekspert ds. Nowych Technologii

}

10:25

PRZERWA NA KAWĘ

Budowanie dzisiaj spójnej omnichannelowej strategii marketingowej wyrobu medycznego

Sylwia Rucka-Chmielewska, Digital Marketing Manager, COLOPLAST

  • jak znajdować sposób na wyróżnienie się wśród konkurencji
  • jak wybrać odpowiednie kanały komunikacji i w jakiej ilości
  • jak efektywnie pracować zespołowo i zachować spójność przekazu

Jak integrować kampanie promocyjne offline i online by otrzymać spójny przekaz i zbudować pozytywny odbiór przekazu u lekarza/pacjenta

Mirosław Sawicki, Group Product Manager, SERVIER

  • czym różni się przekaz multikanałowy od omnichannelu
  • jak pokonać trudności w osiąganiu spójności przekazu w kanałach offline i online
  • korzyści wynikające z omnichannelowego doświadczenia klienta

Sesja grup dyskusyjnych:

Stolik dyskusyjny nr 1:
Jak pracować z danymi i wskaźnikami w digital pharma marketingu by budować business excellence

Stolik dyskusyjny nr 2:
Jak dzięki odpowiedniej analizie danych można wzmacniać pozycję firmy branży pharma & medical na rynku

Stolik dyskusyjny nr 3:
Jak zbudować hub do kolekcjonowania informacji o kliencie by prowadzić spersonalizowane działania promocyjno-sprzedażowe

Stolik dyskusyjny nr 4:
Jak uczyć się na błędach i skutecznie oraz z sukcesem ewaluować procesy omnichannelowe

}

13:00

PRZERWA NA LUNCH

Sesja #4:

Jak dzisiaj osiągnąć business excellence – współpraca wewnątrz organizacji oraz z agencją marketingową

Czynniki prowadzące do efektywnej pracy zespołu i sukcesu promocyjnej kampanii omnichannelowej leku, dedykowanej specjalistom

Barbara Rosenkiewicz, Marketing Enabler, ROCHE

  • skład cross-funkcyjnego zespołu i zasady jego działania
  • standaryzacja wiedzy w zespole w zakresie digitalu
  • podział obowiązków w cross-funkcyjnym zespole kluczem do sukcesu omnichannelowej kampanii marketingowej

Sztafeta czy sprint – jak współpracować z agencją kreatywną, by mieć poczucie dobrze wykorzystanego budżetu

Kinga Wilczyńska, Sales & Marketing Manager, JOHNSON & JOHNSON

  • dobre planowanie i brief jako czynniki sukcesu i skutecznej współpracy
  • budowanie poczucia wspólnej odpowiedzialności, w szczególności wewnątrz organizacji
  • jak sprawić by decyzje były konkretne i podejmowane we właściwym czasie
}

15:10

PRZERWA NA KAWĘ

Jak digitalowe umiejętności product managera wspierają tworzenie omnichannelowej komunikacji

Dorota Janyga, Omnichannel and Marketing Excellence Lead, GSK

  • aktualne czynniki sukcesu komunikacji omnichannelowej
  • rozwijanie digitalowych kompetencji PMa
  • wpływ nowych komeptencji PMa na tworzenie nowoczesnej kampanii marketingowej

Jak oszacować opłacalność współpracy firmy branży pharma & medical z agencją marketingową – dyskusja panelowa

Paneliści:

Jerzy Skopiński, Business Unit Director, IPSEN


Tomasz Grzywnowicz, Marketing and Sales Director, POLFA TARCHOMIN


Monika Potocka, Kierownik Projektów Digital, ADAMED

Maciej Krasnodębski, Customer Experience Manager, BOEHRINGER INGELHEIM

 

  • od czego zależy decyzja o wyborze agencji do współpracy przy tworzeniu kampanii promocyjnej
  • jak ocenić zdolność agencji do tworzenia kreatywnych, innowacyjnych pomysłów
  • jak zarządzać budżetem na kampanię promocyjną i podzielić odpowiedzialność za kampanię pomiędzy agencją a dział marketingu producenta leku/wyrobu medycznego
}

16:35

ZAKOŃCZENIE FORUM