Solidarni z Ukrainą!
Digital Pharma 2022

How to keep the customer's
attention in digital channel

2-3 czerwca 2022 r.

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Brak miejsc!
Solidarni z Ukrainą!
Digital Pharma 2022

How to keep the customer's
attention in digital channel

2-3 czerwca 2022 r.

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

PROGRAM FORUM

2 DZIEŃ FORUM, 3 czerwca 2022r.

 

}

8:00

REJESTRACJA I PORANNA KAWA

}

8:50

OTWARCIE FORUM

Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

SESJA #3

Jak DZIŚ korzystać z omnichannelu – OPTYMALIZACJA KOSZTOWA I OSIĄGANIE CELÓW BIZNESOWYCH

Moderator:

Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato

 

}

9:00-9:40

Optymalizacja omnichannelowej komunikacji w czasie rosnących kosztów i cen usług
– dyskusja panelowa

Moderator:

Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato

 

Paneliści:

Maciej Musiał, Digital Project  Manager IO, ADAMED PHARMA

Jan Chechłacz, Digital Excellence Manager, ASTRAZENECA

Adam Górka, CEE Digital Commerce Manager, GSK CONSUMER HEALTHCARE

 

Marcin Kułakowski, Managing Partner, WAVY APPS

 

  • co wpływa na balans pomiędzy komunikacją f2f a digitalową i po czym poznać, że
  • proporcje są właściwe
  • jak mądrze inwestować i nie przepłacić
  • jaki jest wpływ metody wdrażania nowości na koszty
  • gdzie może tkwić niewykorzystany potencjał organizacji
}

9:40-9:45

SESJA Q&A

}

9:45-10:10

Jak design thinking rewolucjonizuje podejście do zarządzania relacjami z klientami i pracę nad projektem digital marketingu

Jacek Karaś, Brand Lead, BAYER PHARMACEUTICALS

 

  • wyzwania pracy zespołowej
  • optymalizacja struktury zespołu
  • wpływ na cele biznesowe
}

10:10-10:15

SESJA Q&A

}

10:15-10:40

Jak tworzyć omnichanelowe inicjatywy wzmacniające relację z farmaceutą – case study Klubu Farmaceuty

Sebastian Grochala, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji, PGF

 

  • specyfika grupy docelowej
  • realizowane działania i wykorzystywane kanały komunikacji offline oraz online
  • crossowanie kanałów komunikacji w celu maksymalizacji efektów i synergii komunikacji
}

10:40-10:45

SESJA Q&A

}

10:45-11:05

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:05-11:30

Jak cyfrowe terapeutyki i e-zdrowie w modelu subskrypcji przedefiniują rolę pacjenta

Katarzyna Furowicz, Digital Manager, ZENTIVA

 

  • DTx na receptę
  • serwis prepaid i e-opieka
  • chatboty wstydliwe
}

11:30-11:35

SESJA Q&A

}

11:35-11:55

Pharma Insighter for Field Force – Innowacyjna Platforma Analityczna zwiększająca efektywność i precyzję promocji wielokanałowej na terenach przedstawicielskich

Piotr Dębowski, Senior Qlik Consultant, DATA WIZARDS

 

}

11:55-12:00

SESJA Q&A

}

12:00-12:25

Wyzwania w zarządzaniu wielokanałową komunikacją

Agata Trojanowska, Head of Omnichannel Customer Engagement, POLPHARMA

  • jak ostatnio zmieniła się struktura kanałów komunikacji
  • jak zaangażować SF w komunikację wielokanałową
  • jak mierzyć efektywność kampanii wielokanałowej
}

12:25-12:30

SESJA Q&A

}

12:30-13:10

Jak mierzyć efekty naszych działań omnichannelowych
– dyskusja panelowa

Moderator:

Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICAL CONSULTING

 

Paneliści:

Wojciech Marchlewski, MD, MBA, Head of GP Omnichannel Centre Poland, ASTRAZENECA

Robert Żurawski, BE & CX Director, CHIESI

Anna Ołdak, Digital Manager, PIERRE FABRE GROUP

 

  • narzędzia i metody
  • odpowiedzialność za fiasko działań omnichannelowych
  • wpływ pomiaru działań na nastawienie zespołów odpowiedzialnych za pracę w omnichannelu
}

13:10-13:15

SESJA Q&A

}

13:15-14:00

PRZERWA NA LUNCH

SESJA #4

Jak inni budują relacje i zaangażowanie klienta – inspiracje dla pharma digital marketingu

}

14:00-14:25

Jak mówić do lekarzy o czymś, o czym nie chcą słuchać – case study promocji żywienia medycznego u lekarzy

Małgorzata Szczygielska, HCP Multichannel Engagement Manager, NUTRICIA

 

  • czy mamy gotową receptę na przyciągnięcie uwagi
  • jak budować zaangażowanie
  • jakość czy ilość komunikatów – co jest ważniejsze
}

14:25-14:30

SESJA Q&A

}

14:30-14:40

Flaga

What determines the success of the omnichannel campaign
– VIDEO

Dr Stefania Alvino, Digital & MultiChannel Marketing Manager, DAIICHI SANKYO ITALIA

 

  • how to find a balance between digital communication and f2f visits
  • where to find inspirations for marketing campaign
  • influence of content on omnichannel
  • how do we measure the effectiveness of omnichannel communication
Prelekcja nie będzie tłumaczona
}

14:40

ZAKOŃCZENIE FORUM

Złoty Partner

Srebrny Partner

DATA WIZARDS
Agencja whites

Partner

STEPCHANGE
neck

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.