
Customer needs.
Omnichannel strategy.
Business goals.
1-2 czerwca 2023 r.
Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Program
2 DZIEŃ, 2 czerwca 2023r.
8:00*
REJESTRACJA
8.50
OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI
Anna Kępka, Project Manager, BRAVE
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO
Sesja #3:
Jak tworzyć i wdrażać multi- i omnichannelowe kampanie promocyjne
9:00-9:20
Jak korzystać z omnichannelowych kampanii promocyjnych w mocno regulowanej kategorii produktów
Dariusz Kiersztan, Director of Marketing & Digital Reduced-Risk Products Poland & Baltics, PHILIP MORRIS
- regulowane kategorie – co jest najtrudniejsze w dotarciu do konsumenta
- dlaczego warto korzystać z kilku kanałów dotarcia do konsumenta
- jak „połączyć kanały” w jeden spójny przekaz – przykład: IQOS
9:20-9:25
SESJA Q&A
9:25-10:10
Mamy świetne dane, przeprowadzoną segmentację, przygotowany dopasowany kontent i co dalej – operacyjne wyzwania podczas wdrażania multichannelowej strategii marketingowej – dyskusja panelowa
Moderator:
Katarzyna Łokaj, Founder, Coach, Mentor and Trainer, PLUS ULTRA COACHING AND TRAINING
Paneliści:
Agata Trojanowska, Head of Digital Marketing and Customer Experience, POLPHARMA
Paulina Kacprzak, Group Product Manager, ZENTIVA
Agata Kruszka, Marketing Enabler, ROCHE
Jan Chechłacz, Digital Excellence Manager, ASTRAZENECA
Piotr Gajewski, General Manager, GRUPA FARMACJA.NET
- pułapki związane z budżetem
- bariery kompetencyjne w zespole sprzedaży i marketingu
- planowanie działań w czasie
- monitorowanie, mierzenie efektów i optymalizacja kampanii
10:10-10:15
SESJA Q&A
10:15-10:35
Jak zrewitalizować produkty “długiego ogona” przy niskim zaangażowaniu zasobów
dr n. farm. Łukasz Izbicki, Founder, GRUPA FARMACJA.NET
- sytuacja marek dojrzałych w portfolio producenta i kanale dystrybucji
- przykłady kampanii i pomiar ich efektów danymi sell-out
10:35-10:40
SESJA Q&A
10:40-10:55
PRZERWA NA KAWĘ
10:55-11:20
Narzędzia planowania aktywności multichannel, które PRAWDOPODOBNIE masz już w firmie, a o nich nie wiesz
Sebastian Dzierbicki, Channel Development and Digital Solutions Manager, SANDOZ
- ten sam lekarz w targecie wielu linii promocyjnych: jak uniknąć konfliktu terminów już na etapie planowania kampanii
- jak pogodzić interesy działów: marketingu, digital, compliance, analityki oraz developerów
- kreatywność kontra standaryzacja procesu – czy na pewno stoją w konflikcie
11:20-11:25
SESJA Q&A
11:25-11:45
Jakość, bezpieczeństwo i zaufanie. Jak apteki internetowe i producenci prowadzą działania content marketingowe – wyniki raportu polskiej branży farmaceutycznej
Mateusz Rzetecki, SEO&CM Director, K2 PRECISE
- jak najwięksi producenci i apteki internetowe podchodzą do strategii contentowej
- rola i korzyści treści poradnikowych. Przykłady aptek i producentów, którzy skutecznie wykorzystują treści poradnikowe
- w jakim kierunku zmierza content w czasach postępującej automatyzacji
11:45-11:50
SESJA Q&A
11:50-12:15
Jak wykorzystać nowoczesne narzędzia do stworzenia multikanałowej kampanii marketingowej
Anna Lipińska, Senior Director Global Head of Omnichannel Center of Excellence, SANOFI AVENTIS
- personalizacja przekazu
- integracja kilku kanałów dotarcia
- metodologia wdrażania
12:15-12:20
SESJA Q&A
12:20-12:45
Next generation marketing: Jak przetrwać klęskę urodzaju i mądrze wykorzystać Social Media, AI i AR
Karolina Kaszewiak, Senior National Professional Program Manager, JOHNSON & JOHNSON
- social media trio: FB, IG i Tik Tok
- podróż przez sztuczną inteligencję i rozszerzoną rzeczywistość
12:45-12:50
SESJA Q&A
12:50-13:35
LUNCH
13:35-14:00
Z jakich nowoczesnych narzędzi marketingu mobilnego warto korzystać w procesie edukacji pacjenta
Sylwia Rucka-Chmielewska, Digital Marketing Manager, COLOPLAST
- szczególny odbiorca komunikatów marketingowych w sektorze ochrony zdrowia
- edukacja pacjentów poprzez aplikacje mobilne
- korzyści dla pacjenta podczas korzystania z aplikacji mobilnej
14:00-14:05
SESJA Q&A
14:05-14:25
Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów – 7 zasad, które gwarantują sukces kampanii
Paweł Konrad Tuszyński, Dyrektor ds. Naukowych, 3PG
- jakie są aktualne potrzeby farmaceutów dotyczące komunikacji od producentów
- co jest kluczowe, aby przeprowadzić skuteczną kampanię do farmaceutów
- na co zwrócić uwagę podczas planowania komunikacji marketingowej do farmaceutów
14:25-14:30
SESJA Q&A
14:30-14:55
Ekosystem komunikacji dla lekarzy: mix danych i procesu w drodze po efektywność
Mateusz Czerniawski, Digital Marketing Manager, POLFA TARCHOMIN
14:55-15:00
SESJA Q&A
15:00-15:10
PRZERWA NA KAWĘ
15:10-15:50
Jak sobie poradzić z wyzwaniami mierzenia efektywności działań promocyjnych w kanałach cyfrowych
– dyskusja panelowa
Moderator:
Jarosław Agatowski, Innovation and Business Excellence Director, ASTRAZENECA
Paneliści:
Elżbieta Klein, Head of Brand & Shopper Activation Consumer Health, JOHNSON & JOHNSON
Mariusz Borkowski, Dyrektor Ds. Transformacji Cyfrowej i Public Relations, POLFA TARCHOMIN
Michał Owerczuk, E-commerce Director & Board Member, GEMINI POLSKA
Dr Edyta Figurny-Puchalska, Kierownik Digital Ekosystem, ADAMED
- wykorzystanie danych, które zbieramy
- badanie efektywności komunikacji w poszczególnych kanałach – narzędzia, metody, wskaźniki
- lekarstwa na największe bolączki pomiaru efektywności
15:50-15:55
SESJA Q&A
15:55-16:20
Jak stworzyć marketingową komunikację 360 stopni, bazując na danych i cross-działowej współpracy
– wystąpienie on-line
Edyta Banach, Global Marketing Director, ABBVIE
- określanie celów komunikacji dla produktu i grupy odbiorców
- wykorzystanie danych w doborze kanałów dotarcia
- jak zachować spójność przekazu w wielu kanałach dzięki dobrej współpracy z innymi działami
16:20-16:25
SESJA Q&A
16:25
ZAKOŃCZENIE FORUM
* Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie