Customer Engagement
in hybrid reality 

9-10 czerwca 2021 | edycja online

Customer Engagement
in hybrid reality 

9-10 czerwca 2021 | edycja online

2 DZIEŃ FORUM, 10 CZERWCA 2021 R.

}

8:30

OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

Moderator 2 dnia Forum:

Grzegorz Dudzieński Grzegorz Dudziński, CEO, ISPIRATO

WYZWANIE #3

WPROWADŹ SYNERGIĘ KANAŁÓW
– SPÓJNĄ KOMUNIKACJĘ 360°

}

8:40-8:55

Prelekcja nie będzie tłumaczona

Building a multifunctional digital platform for communication with the client

Erasmus Holm, Chief Marketing Officer, Nordics & Baltics, MSD

  • where do you start considering your value you will provide for the client?
  • what should you do and not do – learnings from MSD Nordic
  • trends to consider
}

8:55-9:00

SESJA Q&A

}

9:00-9:15

Wdrażanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej

Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, BOEHRINGER INGELHEIM

Michał Fila, Business Projects Manager, BOEHRINGER INGELHEIM

  • na co zwrócić uwagę przy planowaniu strategii
  • jakie możliwości dają nam nowe technologie
  • jak koordynować komunikację
  • jakie jest znaczenie ewaluacji wdrożenia
}

9:15-9:20

SESJA Q&A

}

9:20-9:35

Komunikacja hybrydowa – synergia czy równowaga?

Sylwester Ryś, Head of Sales & Marketing, ZENTIVA POLSKA I ALVOGEN PHARMA

Aleksandra Rosochacka, Head of Business Excellence, ZENTIVA POLSKA I ALVOGEN PHARMA

  • czy mix metod tradycyjnych i digital jest skuteczny
  • co oznacza optimum – czym jest synergia we współczesnej promocji
  • dyskusja pro – contra
}

9:35-9:40

SESJA Q&A

}

9:40-9:50

PRZERWA NA KAWĘ

}

9:50-10:30

Spójna i synergiczna wielokanałowa komunikacja w najlepszym wydaniu – co warunkuje sukces?
– dyskusja panelowa

Moderator:

Łukasz Niemiec, Senior Account Manager, AGENCJA WHITES

Paneliści dyskusji:

Franciszek Ambroziewicz, Digital & Customer Engagement Manager, PFIZER

Piotr Kuskowski, Dyrektor ds. marketingu i strategii, SIEMENS HEALTHINEERS

Urszula Czyżewska, Marketing Manager Ultrasound Eastern Europe, GE HEALTHCARE

  • oczekiwania klientów jako punkt wyjścia
  • integracja rozsianych baz danych
}

10:30-10:35

SESJA Q&A

}

10:35-10:50

Komunikacja dopasowana do Patient Journey
– wspólny cel, wiele nazw

Jacek Karaś, Brand Manager, Cardiovascular Diseases, BAYER

  • rola poszczególnych działów
  • różne cele czy wspólny cel inaczej nazywany
  • praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia strategii komunikacji przez wspólne działanie
}

10:50-10:55

SESJA Q&A

WYZWANIE #4

WYKORZYSTAJ NOWE TECHNOLOGIE

}

10:55-11:10

Rola Rep Triggered Email w strategii omnichannel firm farmaceutycznych

Jakub Henrewicz, Multichannel Manager, NOVARTIS POLAND

  • dlaczego omnichannel
  • optymalizacja strategii omnichannel
  • dlaczego RTE
}

11:10-11:15

SESJA Q&A

}

11:15-11:30

THERE’S NO AI/ML WITHOUT BIG DATA. EKOSYSTEM DANYCH W LIFE SCIENCE
– W KTÓRĄ STRONĘ ZMIERZAMY

Michał Chodorek, Adwokat, Partner, KANCELARIA KRK KIESZKOWSKA RUTKOWSKA KOLASIŃSKI

}

11:30-11:35

SESJA Q&A

}

11:35-11:45

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:45-12:00

Jak wykorzystać blockchain w zarządzaniu danymi na temat klienta

Mariusz Borkowski, Lekarz, Dyrektor ds. Marketingu, POLFA TARCHOMIN

}

12:00-12:05

SESJA Q&A

}

12:05-12:20

AI meets business. Czyli jak algorytmy pomagają podejmować decyzje marketerom

Łukasz Niemiec, Senior Account Manager, AGENCJA WHITES

  • jak wykorzystać analizę danych, aby uprościć decyzje dot. strategii marketingowej
  • jak współpraca marketera i data science pomaga planować budżet marketingowy lub wybrać kanał komunikacji
  • jak wyglądają rekomendacje strategii contentowej w oparciu o zaawansowaną analizę danych i jak prezentujemy wdrożone projekty
}

12:20-12:25

SESJA Q&A

}

12:25-12:40

Wirtualna rzeczywistość w terapii pacjenta

Małgorzata Pyza, Digital Specialist, TAKEDA

  • od retro do high-tech
  • medium kompletne
  • mrzonka, czy nauka
}

12:40-12:45

SESJA Q&A

}

12:45-13:15

PRZERWA NA LUNCH

}

13:15-13:30

Jak angażować profesjonalistów medycznych przy użyciu narzędzi digitalowych?

Piotr Kuskowski, Dyrektor ds. marketingu i strategii, SIEMENS HEALTHINEERS

  • budowa marki firmy, która przeszła transformację cyfrową i wspiera w niej klientów.
  • nowe, cyfrowe narzędzia angażowania profesjonalistów medycznych.
  • case Akademii Siemens Healthineers: digitalizacja programu edukacyjnego.
}

13:30-13:35

SESJA Q&A

}

13:35- 13:50

Wirtualna rzeczywistość, realna edukacja – VR jako narzędzie do zespołu sprzedaży

Bartosz Kąkol, Senior Category and Shopper Marketing Manager, SANOFI

  • dlaczego właśnie technologia VR i jakie jest jej zastosowanie w biznesie i edukacji
  • jak stworzyć od podstaw własną platformę edukacyjną w rozszerzonej rzeczywistości
  • case study – VR jako narzędzie do detailingu dla przedstawicieli farmaceutycznych i medycznych
}

13:50-14:00

SESJA Q&A

}

14:00-14:10

PRZERWA

PODZIAŁ NA SESJE RÓWNOLEGŁE

Moderator:

Piotr Jakubczak, Commercial Platforms and Business Analytics Manager, GSK

WYZWANIE #5

MIERZ I ANALIZUJ DZIAŁANIA DIGITALOWE

}

14:10-14:25

Jak najlepiej dopasować sposób segmentacji lekarzy do swojej strategii marketingowej

Robert Żurawski, Business Knowledge Manager, CHIESI

  • jak ilość parametrów branych pod uwagę wpływa na jakość segmentacji klienta
}

14:25-14:30

SESJA Q&A

}

14:30-15:10

Czy nadchodzi nowy model pracy digital managera
– dyskusja panelowa

Moderator:

Marcin Kułakowski, Managing Partner, WAVY APPS

Paneliści dyskusji:

Linda Majerowicz, Global Digital Marketing Manager, ESSITY

Jan Chechłacz, Digital Manager, ASTRAZENECA

Marta Sierpińska-Kopyt, Brand Marketing Director, Niezależny Ekspert

  • jakie mamy obecnie największe trudności
  • nowe wskaźniki efektywności
  • jaki jest model pracy digital managera w przyszłości
}

15:10-15:15

SESJA Q&A

}

15:15-15:25

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:25-15:40

Jak zmierzyć efektywność działań digitalowych

Magdalena Rudnik, Commercial Effectiveness Manager, ROCHE

  • jak obecnie mierzymy efektywność działań w kanałach online
  • czy i jakie metody są skuteczne
  • na co zwrócić uwagę przy pomiarze
  • najczęstsze błędy i trudności przy pomiarze efektywności działań w kanałach cyfrowych
}

15:40-15:45

SESJA Q&A

}

15:45

ZAKOŃCZENIE FORUM

Moderator:

Grzegorz Dudziński, CEO, ISPIRATO

WYZWANIE #6

PRZYGOTUJ EWOLUCJĘ ZESPOŁU SALES FORCES W ŚWIECIE DIGITAL

}

14:10-14:25

Jak marketing wspiera SF w procesie wdrożenia wizyt zdalnych: projekt Ekowizyta
– case study

Agata Trojanowska, Dyrektor Działu Zarządzania Doświadczeniem i Zaangażowaniem Klienta, POLPHARMA

Dorota Kicka, Senior Group Product Manager, POLPHARMA

Marta Gawrylik, Ekspertka ds. Brand PR, POLPHARMA

}

14:25-14:30

SESJA Q&A

}

14:30-15:10

SF przyszłości – jak dopasować działania marketingowe do zmiany roli przedstawiciela w hybrydowym modelu pracy
– dyskusja panelowa

Moderator:
Damian Grzegorzewski, Sales & Marketing Director Poland, AUROVITAS

Paneliści dyskusji:

Adam Zaorski, Business Unit Head Oncology, MERCK GROUP

Maciej Siuta, Dyrektor Wspierający ds. Doskonałości Komercyjnej, ASTRAZENECA

Robert Żurawski, Business Knowledge Manager, CHIESI

  • „stara” ilość wizyt f2f odejdzie do lamusa – jak rozłoży się działanie off i on
  • jak będzie wyglądał „nowy” zespół sprzedażowy i jakiego wsparcia potrzebuje
  • jakie kompetencje są potrzebne w dobie digital
}

15:10-15:15

SESJA Q&A

}

15:15-15:25

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:25-15:40

Komunikacja cyfrowa a wyzwanie organizacyjne i operacyjne w czasie pandemii, jak sobie z nimi radzić – perspektywa praktyka

Rafał Kowalczyk, Multichannel/Digital Manager, BIOGEN

}

15:40-15:45

SESJA Q&A

}

15:45-16:00

Czy potrzeba nam Przedstawicieli 2.0? Czyli jak zaangażować zespół SF w działania hybrydowe

Karolina Kaszewiak, Professional Program Manager, JOHNSON & JOHNSON

  • Dlaczego zmiana modelu pracy na hybrydowy jest ważna
  • Czy potrzeba nam przedstawicieli 2.0
  • Jak zaangażować zespoły sprzedaży
  • Case study Listerine®
}

16:00-16:05

SESJA Q&A

}

16:05

ZAKOŃCZENIE FORUM

Główny Partner

agencja-whites

Partner

Patronat Medialny

ExpartsInPharma

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.