Program Forum:

2 DZIEŃ, 6 czerwca 2024 r.

}

8:50-12:45

Sesja #3:

Jak optymalnie i etycznie korzystać z danych i możliwości Sztucznej Inteligencji?

Sztuczna inteligencja w digital pharma marketingu – szanse i zagrożenia – dyskusja panelowa

Moderator:

Mariusz Borkowski, Ekspert ds. Nowych Technologii, POLFA TARCHOMIN


Paneliści:

Daniel Koput, Head of Innovation & Strategy, TAKEDA


Magdalena Konczarenko-Ciszek, Head of Marketing Cardiovascular, Renal and Metabolism, ASTRAZENECA


  • rozumienie potrzeb klientów i hiperpersonalizacja
  • optymalizacja treści i strategii marketingowych
  • konieczne inwestycje i wyzwania związane z danymi i AI
}

10:35

PRZERWA NA KAWĘ

Jak korzystać z możliwości sztucznej inteligencji przy przygotowywaniu promocji leku

  • generowanie pomysłów, tworzenie atrakcyjnego contentu, kreowanie interesujących grafik – przykłady

Wykorzystanie AI w digital marketingu produktu OTC i suplementów diety

  • dostępne narzędzia oparte o AI
  • przygotowywanie kampanii promocyjnej
  • analiza i wizualizacja wyników

Odkrywając potencjał AI: budowanie kultury innowacji i testowanie nowych rozwiązań

Marta Mielniczuk, Head of Data & Analytics ECP Customer Excellence & Operations, BIOGEN


Rafał Kowalczyk, Mulitchannel Manager, BIOGEN

  • technologie wykładnicze – motor do rozwijana kultury innowacji w organizacji
  • przykłady narzędzi, które można wykorzystać do budowania świadomości technologii i otwartości organizacji na jej testowanie
  • case study: użycie generative AI w procesach targetowania i segmentacji
}

12:45

LUNCH

Sesja #4:

Jak aktualnie osiągnąć efektywność kosztową i jednocześnie utrzymać jakość kampanii marketingowej?

Jak digital manager może przekonać szefa i/lub product managera do swojego pomysłu

  • jak pokazać innowacyjność pomysłu
  • jak przekonać PMa do sporych inwestycji w swój pomysł
  • jak aktualnie mierzyć efektywność działań omnichannelowych

Jak wygląda dobra współpraca digital managera z product managerem nad budżetem kampanii promocyjnej

  • planowanie kampanii i jej kosztów
  • podział budżetu na działania w różnych kanałach
  • optymalizacja kosztów przy zachowaniu wysokiej jakości kampanii promocyjnej
}

14:45

PRZERWA NA KAWĘ

DOs & DON’Ts: Jak efektywnie współpracować z agencjami przy kampaniach digitalowych

Maria Kaczmarek, Group Brand Manager, PAUL HARTMANN


Agata Sołdatow, Global Brand Lead, SANOFI

  • brief jako kluczowy kontrakt pomiędzy stronami
  • ustawienie realnych i mierzalnych KPI
  • śledzenie postępów prac (po obu stronach!) i budżetu
  • „pomijane” podsumowanie i rozliczenie KPI

Jak aktualnie zarządzać budżetem omnichannelowej kampanii promocyjnej by przekaz dla odbiorcy był spójny i atrakcyjny – dyskusja panelowa

Paneliści:

Karolina Kaczmarczyk, Digital Marketing Manager Consumer CEE, GALDERMA

Maciej Krasnodębski, Customer Experience Manager, BOEHRINGER INGELHEIM

Magda Szubarczyk, Digital Manager, USP ZDROWIE

Agnieszka Pisarska, Starszy Kierownik Grupy Produktów, TEVA PHARMACEUTICALS

  • współpraca z agencją marketingową czy działania in-house
  • czynniki sukcesu kampanii omnichannelowej i o czym warto pamiętać
  • sposoby na optymalizację kosztów