Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Program Forum:

2 DZIEŃ, 6 czerwca 2024 r.

}

8:50*

OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

Sesja #3:

Jak optymalnie i etycznie korzystać z danych i możliwości Sztucznej Inteligencji?

Moderatorka:

Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA

}

9:00-9:25

Innowacje w korporacji: Jak Allegro zmienia zasady gry

Anna Sztupecka-Podawca, Group Category Manager Health / OTC / Erotica, ALLEGRO

Mateusz Kaliszewski, Senior UX Designer / Innovation Hub Coordinator, ALLEGRO


  • jak stworzyć środowisko innowacji w firmie
  • jak Allegro tworzy innowacje, aby pozostać na czele rynku
  • innowacyjny win-win, czyli wartość dla firmy i pracownika
}

9:25-9:30

Sesja Q&A

}

9:30-10:10

Sztuczna inteligencja w digital pharma marketingu – szanse i zagrożenia – dyskusja panelowa

Moderator:

Mariusz Borkowski, Ekspert ds. Nowych Technologii, POLFA TARCHOMIN


Paneliści:

Daniel Koput, Ekspert w obszarze innowacji


Magdalena Konczarenko-Ciszek, Head of Marketing Cardiovascular, Renal and Metabolism, ASTRAZENECA

Dorota Wysocka, Multichannel and Digital Marketing Manager, SANDOZ


  • rozumienie potrzeb klientów i hiperpersonalizacja
  • optymalizacja treści i strategii marketingowych
  • konieczne inwestycje i wyzwania związane z danymi i AI
}

10:10-10:15

Sesja Q&A

}

10:15-10:35

Context is Queen

Marcin Puchała, Director, PHARMIND

 

  • jak wybrać narzędzia komunikacji do lekarzy, farmaceutów oraz pacjentów
  • jak podnieść skuteczność komunikacji, poprzez optymalne dobranie kontekstu
  • na co zwrócić uwagę podczas formułowania treści
}

10:35-10:40

Sesja Q&A

}

10:40-11:00

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:00-11:25

Sztuczna inteligencja w pracy Product Managera: Narzędzie wszechstronnego wykorzystania

Agnieszka Adamczyk, Senior Product Manager, ADAMED

}

11:25-11:30

Sesja Q&A

}

11:30-11:50

BE-COMMS, czyli jak na świecie wykorzystuje się neuronaukę wspartą AI do opracowywania kreatywnych i wielokanałowych strategii komunikacji

Gabriela Abramczuk, Partner, HEALTHWAY

}

11:50-11:55

Sesja Q&A

}

11:55-12:20

Odkrywając potencjał AI: budowanie kultury innowacji i testowanie nowych rozwiązań

Marta Mielniczuk, Head of Data & Analytics ECP Customer Excellence & Operations, BIOGEN


Rafał Kowalczyk, Mulitchannel Manager, BIOGEN

  • technologie wykładnicze – motor do rozwijana kultury innowacji w organizacji
  • przykłady narzędzi, które można wykorzystać do budowania świadomości technologii i otwartości organizacji na jej testowanie
  • case study: użycie generative AI w procesach targetowania i segmentacji
}

12:20-12:25

Sesja Q&A

}

12:25-13:25

LUNCH

Sesja #4:

Jak aktualnie osiągnąć efektywność kosztową i jednocześnie utrzymać jakość kampanii marketingowej?

Moderator:

Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO

}

13:25-13:50

Jak wygląda dobra cross-działowa współpraca przy planowaniu i budowaniu kampanii promocyjnej

Magda Krajewska-Suskiewicz, Digital Medicines Manager Poland, ANGELINI PHARMA

  • kampania od pomysłu do realizacji – czynniki sukcesu w kontekście współpracy z innymi
  • aspekt kosztowy – jak sobie radzić z wyzwaniami
  • jak dziś zachować wysoką jakość omichannelowej kampanii promocyjnej
}

13:50-13:55

Sesja Q&A

}

13:55-14:15

W sam raz czyli ile? Recepta na efektywną kosztowo – i nie tylko – kampanię promocyjną

Magdalena Granops, Media Strategy Manager, GPD HEALTH

Rafał Staszkiewicz, Growth Director, GPD HEALTH

  • jak media dojrzewają razem z odbiorcą
  • digitalizacja mediów tradycyjnych
  • co to jest efekt progowy
  • jak zwiększyć szanse powodzenia kiedy budżet jest niewielki
  • jak nie przedawkować, kiedy dysponujemy sporym budżetem
}

14:20-14:25

Sesja Q&A

}

14:20-14:45

Świetna współpraca digital mangera z product managerem kluczem do skutecznej komunikacji omnichannelowej

Mateusz Hasior, Digital Marketing Manager, HALEON

  • planowanie działań i zarządzanie budżetem
  • podział obowiązków i wyzwania wzajemnej współpracy
  • efekty współpracy
}

14:45-14:50

Sesja Q&A

}

14:50-15:00

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:00-15:25

DOs & DON’Ts: Jak efektywnie współpracować z agencjami przy kampaniach digitalowych

Maria Kaczmarek, Group Brand Manager, PAUL HARTMANN


Agata Sołdatow, Global Brand Lead, SANOFI

  • brief jako kluczowy kontrakt pomiędzy stronami
  • ustawienie realnych i mierzalnych KPI
  • śledzenie postępów prac (po obu stronach!) i budżetu
  • „pomijane” podsumowanie i rozliczenie KPI
}

15:25-15:30

Sesja Q&A

}

15:30-16:10

Jak aktualnie zarządzać budżetem omnichannelowej kampanii promocyjnej by przekaz dla odbiorcy był spójny i atrakcyjny – dyskusja panelowa

Moderator:

Magdalena Skrzypczyńska, Head of Marketing, POLFA TARCHOMIN

Paneliści:

Karolina Kaczmarczyk, Digital Marketing Manager Consumer CEE, GALDERMA

Maciej Krasnodębski, Customer Experience Manager, BOEHRINGER INGELHEIM

Magda Szubarczyk, Digital Manager, USP ZDROWIE

Piotr Gajewski, Director, Business Development, IQVIA

  • współpraca z agencją marketingową czy działania in-house
  • czynniki sukcesu kampanii omnichannelowej i o czym warto pamiętać
  • sposoby na optymalizację kosztów
}

16:10-16:20

Sesja Q&A

}

16:20

ZAKOŃCZENIE FORUM

 

*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie