
Power Up with AI.
Develop omnichannel.
Be unique.
4-5 czerwca 2025 r.
Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Program Forum
2 DZIEŃ, 5 czerwca 2025r.
8:30-13:00
Sesja #3:
Jak zarządzać danymi i relacją z klientem by zbudować spójne, omnichannelowe doświadczenie z produktem?
Jak budować dzisiaj wizerunek firmy branży pharma & medical i zaufanie do produktu w social mediach – dyskusja panelowa
Paneliści:
Sabina Drażba, Expert Digital Activation Manager, HALEON
Maciej Wicenciak, Global Communication and Digital Manager, BIOGENED
- przeprowadzanie researchu i określanie potrzeb grupy docelowej
- tworzenie angażującej i unikalnej strategii marketingowej i dobrego biznes planu
- oczekiwane efekty – jak je osiągnąć i jak je zmierzyć
Farmacja w erze AI: jak technologia zmienia sposób myślenia lekarzy i pacjentów
Michał Nedoszytko, Interventional and General Cardiologist, CLINIQUES de l’EUROPE
dr n. med. Mariusz Borkowski, Lekarz, Ekspert ds. Nowych Technologii
10:25
PRZERWA NA KAWĘ
Budowanie dzisiaj spójnej omnichannelowej strategii marketingowej wyrobu medycznego
Sylwia Rucka-Chmielewska, Digital Marketing Manager, COLOPLAST
- jak znajdować sposób na wyróżnienie się wśród konkurencji
- jak wybrać odpowiednie kanały komunikacji i w jakiej ilości
- jak efektywnie pracować zespołowo i zachować spójność przekazu
Jak integrować kampanie promocyjne offline i online by otrzymać spójny przekaz i zbudować pozytywny odbiór przekazu u lekarza/pacjenta
Mirosław Sawicki, Group Product Manager, SERVIER
- czym różni się przekaz multikanałowy od omnichannelu
- jak pokonać trudności w osiąganiu spójności przekazu w kanałach offline i online
- korzyści wynikające z omnichannelowego doświadczenia klienta
Sesja grup dyskusyjnych:
Stolik dyskusyjny nr 1:
Jak pracować z danymi i wskaźnikami w digital pharma marketingu by budować business excellence
Stolik dyskusyjny nr 2:
Jak dzięki odpowiedniej analizie danych można wzmacniać pozycję firmy branży pharma & medical na rynku
Stolik dyskusyjny nr 3:
Jak zbudować hub do kolekcjonowania informacji o kliencie by prowadzić spersonalizowane działania promocyjno-sprzedażowe
Stolik dyskusyjny nr 4:
Jak uczyć się na błędach i skutecznie oraz z sukcesem ewaluować procesy omnichannelowe
13:00
PRZERWA NA LUNCH
Sesja #4:
Jak dzisiaj osiągnąć business excellence – współpraca wewnątrz organizacji oraz z agencją marketingową
Czynniki prowadzące do efektywnej pracy zespołu i sukcesu promocyjnej kampanii omnichannelowej leku, dedykowanej specjalistom
Barbara Rosenkiewicz, Marketing Enabler, ROCHE
- skład cross-funkcyjnego zespołu i zasady jego działania
- standaryzacja wiedzy w zespole w zakresie digitalu
- podział obowiązków w cross-funkcyjnym zespole kluczem do sukcesu omnichannelowej kampanii marketingowej
Sztafeta czy sprint – jak współpracować z agencją kreatywną, by mieć poczucie dobrze wykorzystanego budżetu
Kinga Wilczyńska, Sales & Marketing Manager, JOHNSON & JOHNSON
- dobre planowanie i brief jako czynniki sukcesu i skutecznej współpracy
- budowanie poczucia wspólnej odpowiedzialności, w szczególności wewnątrz organizacji
- jak sprawić by decyzje były konkretne i podejmowane we właściwym czasie
15:10
PRZERWA NA KAWĘ
Jak digitalowe umiejętności product managera wspierają tworzenie omnichannelowej komunikacji
Dorota Janyga, Omnichannel and Marketing Excellence Lead, GSK
- aktualne czynniki sukcesu komunikacji omnichannelowej
- rozwijanie digitalowych kompetencji PMa
- wpływ nowych komeptencji PMa na tworzenie nowoczesnej kampanii marketingowej
Jak oszacować opłacalność współpracy firmy branży pharma & medical z agencją marketingową – dyskusja panelowa
Paneliści:
Jerzy Skopiński, Business Unit Director, IPSEN
Tomasz Grzywnowicz, Marketing and Sales Director, POLFA TARCHOMIN
Monika Potocka, Kierownik Projektów Digital, ADAMED
Maciej Krasnodębski, Customer Experience Manager, BOEHRINGER INGELHEIM
- od czego zależy decyzja o wyborze agencji do współpracy przy tworzeniu kampanii promocyjnej
- jak ocenić zdolność agencji do tworzenia kreatywnych, innowacyjnych pomysłów
- jak zarządzać budżetem na kampanię promocyjną i podzielić odpowiedzialność za kampanię pomiędzy agencją a dział marketingu producenta leku/wyrobu medycznego