Digital Evolution for Pharma & Medical 2023

Customer needs.
Omnichannel strategy.
Business goals.

1-2 czerwca 2023 r.

Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Digital Evolution for Pharma & Medical 2023

Program

2 DZIEŃ, 2 czerwca 2023r.

}

8:00*

REJESTRACJA

}

8.50

OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

Moderator:

Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO


Sesja #3:

Jak tworzyć i wdrażać multi- i omnichannelowe kampanie promocyjne

}

9:00-9:20

Jak korzystać z omnichannelowych kampanii promocyjnych w mocno regulowanej kategorii produktów

Dariusz Kiersztan, Director of Marketing & Digital Reduced-Risk Products Poland & Baltics, PHILIP MORRIS


  • regulowane kategorie – co jest najtrudniejsze w dotarciu do konsumenta
  • dlaczego warto korzystać z kilku kanałów dotarcia do konsumenta
  • jak „połączyć kanały” w jeden spójny przekaz – przykład: IQOS
}

9:20-9:25

SESJA Q&A

}

9:25-10:10

Mamy świetne dane, przeprowadzoną segmentację, przygotowany dopasowany kontent i co dalej – operacyjne wyzwania podczas wdrażania multichannelowej strategii marketingowej – dyskusja panelowa

Moderator:

Katarzyna Łokaj, Founder, Coach, Mentor and Trainer, PLUS ULTRA COACHING AND TRAINING



Paneliści:

Agata Trojanowska, Head of Digital Marketing and Customer Experience, POLPHARMA


Paulina Kacprzak, Group Product Manager, ZENTIVA


Agata Kruszka, Marketing Enabler, ROCHE


Jan Chechłacz, Digital Excellence Manager, ASTRAZENECA


Piotr Gajewski, General Manager, GRUPA FARMACJA.NET



  • pułapki związane z budżetem
  • bariery kompetencyjne w zespole sprzedaży i marketingu
  • planowanie działań w czasie
  • monitorowanie, mierzenie efektów i optymalizacja kampanii

}

10:10-10:15

SESJA Q&A

}

10:15-10:35

Jak zrewitalizować produkty “długiego ogona” przy niskim zaangażowaniu zasobów

dr n. farm. Łukasz Izbicki, Founder, GRUPA FARMACJA.NET

  • sytuacja marek dojrzałych w portfolio producenta i kanale dystrybucji
  • przykłady kampanii i pomiar ich efektów danymi sell-out
}

10:35-10:40

SESJA Q&A

}

10:40-10:55

PRZERWA NA KAWĘ

}

10:55-11:20

Narzędzia planowania aktywności multichannel, które PRAWDOPODOBNIE masz już w firmie, a o nich nie wiesz

Sebastian Dzierbicki, Channel Development and Digital Solutions Manager, SANDOZ

  • ten sam lekarz w targecie wielu linii promocyjnych: jak uniknąć konfliktu terminów już na etapie planowania kampanii
  • jak pogodzić interesy działów: marketingu, digital, compliance, analityki oraz developerów
  • kreatywność kontra standaryzacja procesu – czy na pewno stoją w konflikcie
}

11:20-11:25

SESJA Q&A

}

11:25-11:45

Jakość, bezpieczeństwo i zaufanie. Jak apteki internetowe i producenci prowadzą działania content marketingowe – wyniki raportu polskiej branży farmaceutycznej

Mateusz Rzetecki, SEO&CM Director, K2 PRECISE



  • jak najwięksi producenci i apteki internetowe podchodzą do strategii contentowej
  • rola i korzyści treści poradnikowych. Przykłady aptek i producentów, którzy skutecznie wykorzystują treści poradnikowe
  • w jakim kierunku zmierza content w czasach postępującej automatyzacji
}

11:45-11:50

SESJA Q&A

}

11:50-12:15

Jak wykorzystać nowoczesne narzędzia do stworzenia multikanałowej kampanii marketingowej

Anna Lipińska, Senior Director Global Head of Omnichannel Center of Excellence, SANOFI AVENTIS

  • personalizacja przekazu
  • integracja kilku kanałów dotarcia
  • metodologia wdrażania
}

12:15-12:20

SESJA Q&A

}

12:20-12:45

Next generation marketing: Jak przetrwać klęskę urodzaju i mądrze wykorzystać Social Media, AI i AR

Karolina Kaszewiak, Senior National Professional Program Manager, JOHNSON & JOHNSON


  • social media trio: FB, IG i Tik Tok
  • podróż przez sztuczną inteligencję i rozszerzoną rzeczywistość
}

12:45-12:50

SESJA Q&A

}

12:50-13:35

LUNCH

}

13:35-14:00

Z jakich nowoczesnych narzędzi marketingu mobilnego warto korzystać w procesie edukacji pacjenta

Sylwia Rucka-Chmielewska, Digital Marketing Manager, COLOPLAST

  • szczególny odbiorca komunikatów marketingowych w sektorze ochrony zdrowia
  • edukacja pacjentów poprzez aplikacje mobilne
  • korzyści dla pacjenta podczas korzystania z aplikacji mobilnej
}

14:00-14:05

SESJA Q&A

}

14:05-14:25

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów – 7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Paweł Konrad Tuszyński, Dyrektor ds. Naukowych, 3PG

  • jakie są aktualne potrzeby farmaceutów dotyczące komunikacji od producentów
  • co jest kluczowe, aby przeprowadzić skuteczną kampanię do farmaceutów
  • na co zwrócić uwagę podczas planowania komunikacji marketingowej do farmaceutów
}

14:25-14:30

SESJA Q&A

}

14:30-14:55

Ekosystem komunikacji dla lekarzy: mix danych i procesu w drodze po efektywność

Mateusz Czerniawski, Digital Marketing Manager, POLFA TARCHOMIN


}

14:55-15:00

SESJA Q&A

}

15:00-15:10

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:10-15:50

Jak sobie poradzić z wyzwaniami mierzenia efektywności działań promocyjnych w kanałach cyfrowych
– dyskusja panelowa

Moderator:

Jarosław Agatowski, Innovation and Business Excellence Director, ASTRAZENECA


Paneliści:

Elżbieta Klein, Head of Brand & Shopper Activation Consumer Health, JOHNSON & JOHNSON

Mariusz Borkowski, Dyrektor Ds. Transformacji Cyfrowej i Public Relations, POLFA TARCHOMIN

Michał Owerczuk, E-commerce Director & Board Member, GEMINI POLSKA


Dr Edyta Figurny-Puchalska, Kierownik Digital Ekosystem, ADAMED

  • wykorzystanie danych, które zbieramy
  • badanie efektywności komunikacji w poszczególnych kanałach – narzędzia, metody, wskaźniki
  • lekarstwa na największe bolączki pomiaru efektywności
}

15:50-15:55

SESJA Q&A

}

15:55-16:20

Jak stworzyć marketingową komunikację 360 stopni, bazując na danych i cross-działowej współpracy
– wystąpienie on-line

Edyta Banach, Global Marketing Director, ABBVIE

  • określanie celów komunikacji dla produktu i grupy odbiorców
  • wykorzystanie danych w doborze kanałów dotarcia
  • jak zachować spójność przekazu w wielu kanałach dzięki dobrej współpracy z innymi działami
    }

    16:20-16:25

    SESJA Q&A

    }

    16:25

    ZAKOŃCZENIE FORUM

    * Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie

    PARTNERZY

    Złoty Partner

    Srebrny Partner

    Agencja whites
    Strix
    K2-Precise
    MDM
    3PG

    Partner

    WAVY APPS
    Soft For You

    Patronat Medialny

    ExpartsInPharma
    Poradnik Zdrowie