Program Forum:
2 DZIEŃ, 6 czerwca 2024 r.
8:50-12:45
Sesja #3:
Jak optymalnie i etycznie korzystać z danych i możliwości Sztucznej Inteligencji?
Sztuczna inteligencja w digital pharma marketingu – szanse i zagrożenia – dyskusja panelowa
Moderator:
Mariusz Borkowski, Ekspert ds. Nowych Technologii, POLFA TARCHOMIN
Paneliści:
Daniel Koput, Head of Innovation & Strategy, TAKEDA
Magdalena Konczarenko-Ciszek, Head of Marketing Cardiovascular, Renal and Metabolism, ASTRAZENECA
- rozumienie potrzeb klientów i hiperpersonalizacja
- optymalizacja treści i strategii marketingowych
- konieczne inwestycje i wyzwania związane z danymi i AI
10:35
PRZERWA NA KAWĘ
Jak korzystać z możliwości sztucznej inteligencji przy przygotowywaniu promocji leku
- generowanie pomysłów, tworzenie atrakcyjnego contentu, kreowanie interesujących grafik – przykłady
Wykorzystanie AI w digital marketingu produktu OTC i suplementów diety
- dostępne narzędzia oparte o AI
- przygotowywanie kampanii promocyjnej
- analiza i wizualizacja wyników
Odkrywając potencjał AI: budowanie kultury innowacji i testowanie nowych rozwiązań
Marta Mielniczuk, Head of Data & Analytics ECP Customer Excellence & Operations, BIOGEN
Rafał Kowalczyk, Mulitchannel Manager, BIOGEN
- technologie wykładnicze – motor do rozwijana kultury innowacji w organizacji
- przykłady narzędzi, które można wykorzystać do budowania świadomości technologii i otwartości organizacji na jej testowanie
- case study: użycie generative AI w procesach targetowania i segmentacji
12:45
LUNCH
Sesja #4:
Jak aktualnie osiągnąć efektywność kosztową i jednocześnie utrzymać jakość kampanii marketingowej?
Jak digital manager może przekonać szefa i/lub product managera do swojego pomysłu
- jak pokazać innowacyjność pomysłu
- jak przekonać PMa do sporych inwestycji w swój pomysł
- jak aktualnie mierzyć efektywność działań omnichannelowych
Jak wygląda dobra współpraca digital managera z product managerem nad budżetem kampanii promocyjnej
- planowanie kampanii i jej kosztów
- podział budżetu na działania w różnych kanałach
- optymalizacja kosztów przy zachowaniu wysokiej jakości kampanii promocyjnej
14:45
PRZERWA NA KAWĘ
DOs & DON’Ts: Jak efektywnie współpracować z agencjami przy kampaniach digitalowych
Maria Kaczmarek, Group Brand Manager, PAUL HARTMANN
Agata Sołdatow, Global Brand Lead, SANOFI
- brief jako kluczowy kontrakt pomiędzy stronami
- ustawienie realnych i mierzalnych KPI
- śledzenie postępów prac (po obu stronach!) i budżetu
- „pomijane” podsumowanie i rozliczenie KPI
Jak aktualnie zarządzać budżetem omnichannelowej kampanii promocyjnej by przekaz dla odbiorcy był spójny i atrakcyjny – dyskusja panelowa
Paneliści:
Karolina Kaczmarczyk, Digital Marketing Manager Consumer CEE, GALDERMA
Maciej Krasnodębski, Customer Experience Manager, BOEHRINGER INGELHEIM
Magda Szubarczyk, Digital Manager, USP ZDROWIE
Agnieszka Pisarska, Starszy Kierownik Grupy Produktów, TEVA PHARMACEUTICALS
- współpraca z agencją marketingową czy działania in-house
- czynniki sukcesu kampanii omnichannelowej i o czym warto pamiętać
- sposoby na optymalizację kosztów