
Power Up with AI.
Develop omnichannel.
Be unique.
4-5 czerwca 2025 r.
Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Program Forum
1 DZIEŃ, 4 czerwca 2025r.
8:50-13:40
Sesja #1:
JAK DZIĘKI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI OPTYMALIZOWAĆ SWOJĄ PRACĘ I DOSKONALIĆ WSPÓŁPRACĘ Z KLIENTEM?
Etyka korzystania ze Sztucznej Inteligencji podczas tworzenia materiałów promocyjnych dla lekarzy i podczas działań promocyjnych – dyskusja panelowa
Paneliści:
Justyna Dziegieć, Global Digital Hub Director, SANDOZ
Karol Wolak, Global Omnichannel Excellence Lead, MERCK GROUP
Kamila Andruszczak, Sr Digital Marketing Manager, Europe, SMITH & NEPHEW
Małgorzata Szczygielska, HCP Multichannel Engagement Manager, NUTRICIA
- w jakich obszarach wykorzystywać AI w dziale marketingu i jak działać zgodnie z głoszonymi wartościami
- identyfikacja ryzyk etycznych przy korzystaniu z AI w działaniach promocyjnych
- zapewnienie poufności danych przy wdrażaniu systemów i narzędzi opartych o AI
Oczekujemy na potwierdzenie tematu wystąpienia
Marcin Puchała, Pharmind Director, PHARMIND
Od halucynacji do informacji – sztuczna inteligencja, której można zaufać
Katarzyna Furowicz, Starsza Kierowniczka Działu Marketingu Cyfrowego, TEVA PHARMACEUTICALS POLSKA
- jak w Tevie zaufaliśmy sztucznej inteligencji i zadbaliśmy o bezpieczeństwo pacjentów oraz brak halucynacji AI
- jak unowocześniliśmy istniejące procesy wsparcia pacjenta i lekarza w procesie leczenia i diagnozy migreny
- poznajcie Neurona, który wie 😊(a spytany – powie)!
10:45
PRZERWA NA KAWĘ
Jak dzisiaj digital manager poszukuje innowacji i zdobywa wiedzę o AI – wystąpienie online
Mateusz Dylewski, Digital Marketing Manager, FRESENIUS KABI
- szkolenia wewnętrzne – przykład podniesienia zawodowych kompetencji
- dostępne szkolenia zewnętrzne i ich jakość
- z kim i w jaki sposób budować siatkę kontaktów
Digital manager – aktualne kierunki rozwoju zawodowego w organizacji, nowe przydatne kompetencje i funkcje – dyskusja panelowa
Moderator:
Marcin Kułakowski, Managing Partner, WAVY APPS
Paneliści:
Marta Mielniczuk, Customer Data & Quality Lead, BIOGEN
Aleksandra Ożóg, Marketing & Omnichannel Lead, GILEAD SCIENCES
Kacper Urban, Digital Marketing Lead Poland, Czechia, Slovakia & Ukraine, ASTELLAS PHARMA
Kamila Troć, Senior Digital & Social Media Manager, NOVO NORDISK
- w jakich obszarach organizacje nadal potrzebują kompetencji digital managera i jak aktualnie zmienia się jego funkcja
- możliwości rozwoju kariery digital managera w organizacji w aktualnych czasach
- kompetencje przyszłości digital managera i jak sprawić, by dobrze odnaleźć się w nowej roli w organizacji
GenAI w strategii go-to-market: nowe możliwości dla firm farmaceutycznych
Jacek Szwankowski, Senior Manager, GenAI Delivery Lead, ACCENTURE SONG
- jak skutecznie zintegrować genAI z istniejącą strategią marketingową i komunikacyjną
- jak nadać narzędziom genAI „osobowość marki” zgodną z jej tożsamością i tonem głosu
- które kanały kontaktu najlepiej wykorzystać w połączeniu z genAI – oraz jak rozpoznać i zarządzać ryzykiem ich stosowania (compliance, kontrola treści, zaufanie użytkownika)
Jakich narzędzi i jakich promptów potrzebuje każdy Digital Manager
Monika Skomorowska-Kowalczyk, Lead, Omnichannel Strategy & Enablement Western Europe, BAXTER
- AI wewnętrzne vs. ChatGPT, Perplexity, Claude, Gemini
- research, strategia i tworzenie contentu w dobie agentów AI
- od analizy badań po tworzenie materiałów dla zespołów sprzedażowych – demo
13:40
PRZERWA NA LUNCH
Sesja #2:
Jak wyróżnić się na rynku by zwiększyć dotarcie do dzisiejszego odbiorcy i zbudować jego zaangażowanie?
Niestandardowy i oryginalny pomysł na wyróżnienie się na rynku i promocję wyrobu medycznego
Magdalena Szubarczyk, Digital Manager, USP ZDROWIE
Agata Grodzka, Brand Manager, USP ZDROWIE
- źródła inspiracji
- największe wyzwania podczas pracy kreatywnej i rozwiązywanie problemów
- jak zmierzyć sukces i efektywność kampanii promocyjnej
Jak współpracować z farmaceutą i wspierać go w kontaktach z pacjentem – fireside chat z farmaceutą
- aktualne oczekiwania i potrzeby – farmaceuty, producenta, pacjenta
- budowanie efektywności, zaufania i osiąganie kompromisu we współpracy – potrzebne zmiany
- farmaceuta jako edukator pacjenta i rola producenta
15:55
PRZERWA NA KAWĘ
Retail Media Network – jak monetyzować przestrzenie apteczne przy użyciu profilowanej reklamy
Oczekujemy na osoby Prelegenta Partnera Forum – firmy NANOVO
Jak dzisiaj budować świadomość marki branży pharma & medical w kanałach cyfrowych
- Customer Journey dopasowana do potrzeb
- czynniki sukcesu i wykorzystanie nowych metod i narzędzi
- krótkie i skuteczne formy przekazu – przykłady
Potrzeby, oczekiwania i preferowane sposoby komunikacji z firmą branży pharma & medical – dyskusja panelowa lekarzy
Paneliści:
Anna Ruszkowska, lekarz specjalista medycyny rodzinnej, ASTRAMED
- zdalne czy offline – jakie dzisiaj kanały komunikacji preferuje lekarz
- jaka treść i elementy przekazu promocyjnego aktualnie przyciągają uwagę lekarzy
- co lekarz ceni w kontakcie z firmą pharma & medical a co we współpracy powinno ulec zmianie