
Customer needs.
Omnichannel strategy.
Business goals.
1-2 czerwca 2023 r.
Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Program
1 DZIEŃ, 1 czerwca 2023r.
8:00*
REJESTRACJA
8.50
OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI
Anna Kępka, Project Manager, BRAVE
Anna Banaś, Managing Director, BRAVE
Moderator:
Marcin Kubik, Head of Client Service, Partner, WHITES
Sesja #1:
Jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych do ODBIORCY
9:00-9:20
Skuteczny marketing w branżach farmaceutycznej i medycznej
Prof. dr hab. Dariusz Doliński, Psycholog Społeczny, UNIWERSYTET SWPS
- czy reklama działa?
- branża farmaceutyczna i medyczna: reklama racjonalna, czy emocjonalna?
- marketing mix w branżach farmaceutycznej i medycznej: szczególna rola produktu
- etyczne aspekty marketingu w branżach farmaceutycznej i medycznej
9:20-9:25
SESJA Q&A
9:25-10:05
W jaki sposób udoskonalać wzajemną komunikację pomiędzy firmą a personelem medycznym – panel dyskusyjny lekarzy
Moderator:
Tomasz Kaczyński, Partner, Life Sciences Practice, DOMAŃSKI ZAKRZEWSKI PALINKA
Paneliści:
dr hab. n. med. Bartosz Puła, lekarz, prof., IHiT
Małgorzata Osmola, lekarz, WUM, Założycielka Fundacji Polki w Medycynie
dr n. med. Justyna Tymińska, lekarz medycyny rodzinnej, UCZELNIA ŁAZARSKIEGO
Anna Kołodziejek, lekarz, DOM MED, WUM
- co sprawia, że wyrażamy zgodę na komunikację
- jakie elementy komunikacji najbardziej angażują lub utrzymują uwagę
- kiedy komunikat można nazwać dopasowanym do potrzeb HCP
- co aktualnie warto poprawić lub zmienić w komunikacji
10:05-10:15
SESJA Q&A
10:15-10:35
Siła komunikacji do pacjentów. Przegląd najciekawszych kampanii z Medonet.pl
Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER
Joanna Kowalczyk, Medonet Business Development Manager, RINGIER AXEL SPRINGER
- dlaczego warto tworzyć content edukacyjny i inspiracyjny dla pacjentów
- jak stworzyć materiał edukacyjny, który zainteresuje odbiorców
- case study z kampanii z grupy różnych produktów farmaceutycznych
10:35-10:40
SESJA Q&A
10:40-11:00
PRZERWA NA KAWĘ
11:00-11:25
„Czas to mózg” – case study jak zmotywować „e-pacjentów” do szybkiej diagnozy SM
Anna Miszczak, MS Marketing Lead, BIOGEN POLAND
Rafał Kowalczyk, Mulitchannel Manager, BIOGEN POLAND
11:25-11:30
SESJA Q&A
11:30-12:00
Beyond the hype: jak ograniczać ryzyka wdrażania AI/ChatGPT w content marketingu pharma & medical – dyskusja panelowa
Moderator:
Marcin Kubik, Head of Client Service, Partner, WHITES
Paneliści:
Dorota Wysocka, Multichannel and Digital Marketing Manager, SANDOZ
Magdalena Rozmus, Senior Content Specialist & Team Leader, WHITES
- jakie wyzwania stanowi AI/ChatGPT dla marek, marketerów i agencji
- jakie szanse i zagrożenia wiążą się z wdrożeniem AI/ChatGPT
- jakie przygotować zespół i jak rozmawiać z agencją
- jaka czeka nas przyszłość z AI/ChatGPT
12:00-12:05
SESJA Q&A
12:05-12:35
Sprzedawca, edukator czy kluczowy profesjonalista medyczny, czyli jak firma farmaceutyczna może mądrze wspierać pacjentów na każdym etapie „drogi” poprzez kampanie edukacyjne skierowane do farmaceutów – dyskusja panelowa
Moderator:
Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH
Paneliści:
Karolina Kaszewiak, Senior National Professional Program Manager, JOHNSON & JOHNSON
Marzena Korbecka – Paczkowska, farmaceuta, certyfikowany, Niezależny Expert opieki farmaceutycznej
Monika Mikosik, mgr farmacji, osoba odpowiedzialna za DPD, Prezes Zarządu, MODUMPHARMA
- rosnąca rola farmaceuty w triadzie: lekarz, pacjent, farmaceuta
- zmiana roli farmaceuty wynikająca z przepisów prawa
- dlaczego warto przestać traktować farmaceutę jako sprzedawcę
12:35-12:40
SESJA Q&A
12:40-13:00
The time is now. Dlaczego trzeba wdrożyć digital commerce już teraz
Borys Skraba, CEO, Strix
13:00-13:05
SESJA Q&A
13:05-13:55
LUNCH
13:20
WARSZTATY – PROBLEM SOLVING ZONE
Sesja #2:
Jak digital manager i dział marketingu mogą lepiej wspierać pracę zespołu sprzedaży
13:55-14:20
„Lepiej twarzą w twarz czy na odległość?”
Hanna Lum-Chmara, Key Account Manager, BAYER
Marek Ignyś, Head of Sales Excellence & Training, BAYER
- opis procesu adaptacji zmiany na przykładzie implementacji wizyt zdalnych do codziennej pracy w firmie Bayer
- jak pandemia pomogła nam w tej zmianie
- w jakim stopniu wizyty zdalne stały się czymś naturalnym dla lekarzy
- czy tak będzie wyglądać przyszłość
14:20-14:25
SESJA Q&A
14:25-14:45
Nowoczesne narzędzia programmatic buying w kampaniach leków OTC
Łukasz Bańkowski, Senior Enterprise Manager, ADFORM
- poznaj programmatic buying – nowoczesną metodę zakupu mediów omnichannel
- odkryj modele współpracy na linii klient – dostawca technologii – agencja
- dowiedz się jak dotrzeć do grupy docelowej z niezwykłą precyzją i skłonić do zakupu
- przyjrzyj się case study Aflofarm, który dowodzi, że programmatic buying może przynieść spektakularne rezultaty
14:45-14:50
SESJA Q&A
14:50-15:15
Rola działań digitalowych w promocji leków o ugruntowanej pozycji rynkowej
Kacper Urban, Digital Marketing Lead Poland, Czechia, Slovakia & Ukraine, ASTELLAS PHARMA
- jak tworzyć content o produktach, o których powiedziano już wszystko
- jak przekonać doświadczony zespół sprzedażowy do wykorzystania narzędzi digitalowych
- jak komunikować o programie lekowym tak, aby lekarze chcieli słuchać
15:15-15:20
SESJA Q&A
15:20-15:40
Czy uda się zastąpić żywego przedstawiciela medycznego – promocja bez ludzi?
Tomasz Kuźnicki , Country Head, MDM POLAND
15:40-15:45
SESJA Q&A
15:45-16:00
PRZERWA KAWOWA
16:00-16:25
Jak przekonać zespół sprzedaży do wdrażania digitalowych form dotarcia oraz omnichannelu
Najlepsze praktyki oczami CX Managera oraz OCE Managera
Renata Bieniek, Customer Excellence Manager, TAKEDA
Adam Gocała, OCE Manager, TAKEDA
- „nic na siłę”: rozwój klienta wewnętrznego
- dialog zamiast monologu: czyli jak zaangażować poszczególne role w organizacji
- WOW, czyli Ways of Working: poznać, zrozumieć, wdrożyć
- jak mierzyć sukces
16:25-16:30
SESJA Q&A
16:30-17:20
Współpraca Digital Managera z Product Managerem i działem medycznym – pułapki, szanse, zagrożenia
– dyskusja panelowa
Moderator:
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO
Paneliści:
Daniel Koput, Head of Innovation & Strategy, TAKEDA
Dr Kinga Wilczyńska, Country Portfolio & Digital Manager, PFIZER
Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, Boehringer Ingelheim
Przemysław Seweryn, Medical Advisor, CHIESI
Lek. med. Ewa Sopolińska, Senior Medical Adviser, EGIS
- jaki powinien być podział obowiązków
- jak content dopasować do nowych potrzeb klienta i jednocześnie do wymogów regulatora
- jakie są kompetencje przyszłości
17:20-17:30
SESJA Q&A

17:30 – 19:00
Serdecznie zapraszamy na wieczorny koktajl i networking w gronie uczestników Forum:
• kolacja w formie live cooking (kuchnia włoska & wino)
• profesjonalny pokaz iluzjonisty i showmana ROMANA SŁOMKI z firmy SIANO SHOW
19:00
ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM
* Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie