

How to keep the customer's
attention in digital channel
2-3 czerwca 2022 r.
Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

PROGRAM FORUM
1 DZIEŃ FORUM, 2 czerwca 2022r.
8:00
REJESTRACJA I PORANNA KAWA
8:50
OTWARCIE FORUM I SESJA NETWORKINGOWA
Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE
Anna Kępka, Project Manager, BRAVE
SESJA #1
Jak zwiększyć digitalowe dotarcie do klienta
Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato
9:00-9:25
Jak zbudować zespół i jak rozdzielić odpowiedzialności w organizacji, aby sprostać nowym wyzwaniom omnichannelowy
Maciej Zakrzewski, Commercial BTS Senior Manager CEE, ABBVIE
- komunikacja omnichannelowa – podział na działy czy podział na projekty
- odpowiedzialność za sukces versus odpowiedzialność za porażkę
- systemy motywacyjne dla pracowników
9:25-9:30
SESJA Q&A
9:30-9:50
Zanim wydasz 1 mln zł na marketing… użyj narzędzia, które przewidzi reakcję grupy docelowej
Marcin Kubik, Head of Client Service, AGENCJA WHITES
- pokazujemy jak mierzymy się z odpowiedzią na pytanie klientów pt. „czy nasz content sprzedaje?” „czy nasz profil w social mediach sprzedaje?”
- pokazujemy czego potrzeba, aby wdrożyć predykcje marketingowe dotyczące content marketingu i social mediów
- pokazujemy jak planować content pod estymacje sprzedażowe lub KPI marketingowe
- pokazujemy jak może wyglądać data-driven marketing dla contentu i social mediów
9:50-9:55
SESJA Q&A
9:55-10:20
Webinary, podcasty – jak dziś budować relacje z lekarzami w oparciu o wizerunek eksperta
Dorota Wysocka, Digital and Multichannel Manager, SANDOZ
- czym kierować się przy wyborze grupy docelowej
- gdzie promować nasz webinar
- znaczenie długości webinaru i jak podtrzymać uwagę klienta
- jak często prowadzić webinaria
10:20-10:25
SESJA Q&A
10:25-10:50
Jak budować relację – jeden lekarz a różne kanały dotarcia
Magdalena Skrzypczyńska, Kierownik Działu Marketingu / Grupy produktów, POLFA TARCHOMIN
- jak wychodzić naprzeciw potrzebom klienta
- współpraca digital managera z product managerem i przedstawicielem handlowym
10:50-10:55
SESJA Q&A
10:55-11:15
PRZERWA NA KAWĘ
11:15-11:55
Mamy nowy lek i co dalej – jak przekonać lekarza do lepszego kontaktowania się ze swoim pacjentem
– dyskusja panelowa
Moderator:
Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato
Paneliści:
Mariusz Borkowski, Dyrektor ds. Marketingu, POLFA TARCHOMIN
Małgorzata Szczygielska, HCP Multichannel Engagement Manager, NUTRICIA
Jolanta Rak-Mizera, Brand Lead, NOVARTIS
Maciej Zakrzewski, Commercial BTS Senior Manager CEE, ABBVIE
Miłosz Huszcza, Mid-Associate, KANCELARIA Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
- jak dopasować do lekarza kanał komunikacji
- jak wspierać przedstawicieli i KAMów w komunikacji
- jaki mix narzędzi i kanałów przynosi efekty
11:55-12:00
SESJA Q&A
12:00-12:20
Jak wykorzystać pełen wachlarz możliwości komunikacji B2C online – czyli jak (i dlaczego warto) przekonać do swojej oferty pacjentów
Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER
- potencjał B2C i charakterystyka użytkownika w kanale digital
- najpopularniejsze tematy zdrowotne online w podziale na źródła ruchu
- jak skutecznie trafiać w potrzeby pacjentów online i dystrybuować content tak, aby dotarł do konkretnej grupy docelowej
- niedoceniane korzyści z podejścia pacjentocentrycznego
12:20-12:25
SESJA Q&A
12:25-12:50
Jak wykorzystać social media w komunikacji z lekarzem i pacjentem
Karolina Kaszewiak, Senior National Professional Program Manager, JOHNSON & JOHNSON
Patrycja Kuczera, Brand Activation Manager, JOHNSON & JOHNSON
- narzędzia
- kontent
- różnice w komunikacji na różnych portalach społecznościowy
12:50-12:55
SESJA Q&A
12:55-13:40
PRZERWA NA LUNCH
SESJA #2
JAK ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA W KANAŁACH ONLINE
13:40-14:05
Wychodząc poza schematy branży. Nowe otwarcie przestrzeni w internecie
Daniel Koput, Head of Innovation and Strategy, TAKEDA
14:05-14:10
SESJA Q&A
14:10-14:30
Nowoczesne kanały komunikacji
Michał Jarmuła, Managing Partner, BRIGHTFORCE
Mariia Poliakova, Business Development Manager / Managing Partner, INCHKIEV PHARMA MARKETING AGENCY
14:30-14:35
SESJA Q&A
Część prelekcji w języku angielskim nie będzie tłumaczona
14:35-15:00
Wizyta zdalna – moje doświadczenia z ostatnich 2 lat – perspektywa działu sprzedaży
Wojciech Kosior, National Sales Manager, BAYER PHARMACEUTICALS
- jak ewoluuje forma zdalnej wizyty
- jakie elementy wizyty zdalnej najbardziej angażują klienta
- jakie jest znaczenie pomiaru efektu działań
15:00-15:05
SESJA Q&A
15:05-15:45
Jak zaangażować klienta w komunikację kanałami online
– dyskusja panelowa
Moderator:
Radosław Kropielnicki, Regional Portfolio Manager, SANDOZ
Paneliści:
Aleksandra Grajkowska-Marzewska, New Launches Franchise Lead, Central & South Europe MCO, SANOFI PASTEUR
Karolina Kaszewiak, Senior National Professional Program Manager, JOHNSON & JOHNSON
Bartosz Kramer, Strategy Digital Expert, NEKK
- nasze potrzeby versus zachowania klienta
- wpływ potrzeb klienta na nasze działania
- właściwy kontent
- wyzwania komunikacji w social mediach
15:45-15:50
SESJA Q&A
15:50-16:00
PRZERWA NA KAWĘ
16:00-16:25
Nowoczesne ścieżki komunikacji i dotarcia do lekarzy – zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości (XR)
Małgorzata Kroh, Virtual Engagement Solutions Lead, CEE, MEDTRONIC
- jak pandemia wpłynęła na model komunikacji
- nowe trendy w komunikacji i angażowaniu lekarzy
- wykorzystanie rozszerzonej i mieszanej rzeczywistości
16:25-16:30
SESJA Q&A
16:30-17:10
„Właściwy” kontent czyli jaki – komunikacja z klientem
– dyskusja panelowa
Moderator:
Marek Reimann, Project Manager, PHARMEDIO
Paneliści:
Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, BOEHRINGER INGELHEIM MARKETING
Michalina Bou-Matar, Lekarz, Specjalista Medycyny Rodzinnej, Kierownik
PORADNIA POZ W WARSZAWIE
Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH
Małgorzata Warszawska-Socha, Lekarz, mgr fizjoterapii, POZ W WARSZAWIE
- kontent do pacjenta versus kontent do lekarza
- kontent do lekarza versus kontent do lekarza specjalisty
- treść marketingowego przekazu a kanał komunikacji
17:10-17:15
SESJA Q&A
17:15-18:00
KOKTAJL
18:00
ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM
Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.