Customer Engagement
in hybrid reality 

9-10 czerwca 2021 | edycja online

Customer Engagement
in hybrid reality 

9-10 czerwca 2021 | edycja online

1 DZIEŃ FORUM, 9 CZERWCA 2021 R.

}

8:30

OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

Moderator 1 dnia Forum:

Jakub Zieliński Jakub Zieliński, Head of Medonet, Digital Healthcare Entrepreneur

WYZWANIE #1

BUDUJ RELACJE I ZAANGAŻOWANIE
Z PACJENTEM I HCP W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI

}

8:40-9:30

Business Transformation w nowoczesnej organizacji
– dyskusja panelowa z udziałem CEO

Moderator:
Jakub Zieliński Jakub Zieliński, Head of Medonet, Digital Healthcare Entrepreneur

Paneliści dyskusji:

Michał Nitka, General Manager Central & Eastern Europe, TEVA PHARMACEUTICALS

Sebastian Cudny, General Manager Poland, Ukraine & Baltics, FERRING PHARMACEUTICALS POLAND

Grzegorz Firczyk, Digital Marketing Director,  ADAMED PHARMA

Paweł Marciniak, Commercial Information Technology Business Partner, NOVO NORDISK

Jarosław Herrmann, Ekspert ds. Cyfryzacji, POLPHARMA

  • wyzwania „patient centricity strategy”
  • transformacja – jak zapewnić firmie rozwój i bezpieczeństwo w nowej rzeczywistości
  • czynniki sukcesu, pułapki w post-covidowym świecie nowoczesnej organizacji
}

9:30-9:40

SESJA Q&A

}

9:40-9:55

Digital targeting HCP – metodologia i przykładowe wyniki IQVIA

Bogdan Falkiewicz, Consulting Principal, IQVIA

  • dlaczego digital targeting i profilowanie digitalowe są dzisiaj niezbędne
  • jak możemy profilować preferencje digitalowe
  • czy możliwy jest realny pomiar efektów promocji digitalowej do lekarzy
}

9:55-10:00

SESJA Q&A

}

10:00-10:15

Future of Digital Health

Jakub Zieliński, Head of Medonet, Digital Healthcare Entrepreneur

  • how to accelerate digital health strategy with innovation and build a truly digital mindset
}

10:15-10:20

SESJA Q&A

}

10:20-10:30

PRZERWA NA KAWĘ

}

10:30-10:45

W jaki sposób pandemia zmieniła nasz model digitalowej komunikacji z lekarzami specjalistami i jakie zmiany planujemy w rzeczywistości post-covidowej

Maciej Zakrzewski, Senior Manager CEE, Commercial BTS, ABBVIE POLSKA

  • nowe stare kanały komunikacji
  • zmęczenie digitalem wśród lekarzy: fakt czy mit
  • customer Experience Flows – nowy sposób organizacji pracy w covidzie
}

10:45:10:50

SESJA Q&A

}

10:50-11:05

JAK PATIENT JOURNEY POMAGA W POZNANIU POTRZEB PACJENTA
I BUDOWANIU Z NIM RELACJI

Marzena Walkowska, Multichannel Strategy Leader CEE, JANSSEN-CILAG POLSKA

  • jak zmieniła się „podróż pacjenta” w obliczu Covid-19
  • jak dziś badamy customer footprints
  • jak mapowanie Patient Journey wykorzystać do budowania Customer Engagement
}

11:05-11:10

SESJA Q&A

}

11:10-11:45

Wykorzystanie różnych cyfrowych kanałów komunikacji
do budowania trwałej relacji
– dyskusja panelowa z udziałem lekarzy

Moderator:
Sebastian Dzierbicki, Channel Development and Digital Solutions Manager, SANDOZ

Paneliści dyskusji:

Wojciech Glinkowski, lekarz, CEO, POLSKIE TOWARZYSTWO TELEMEDYCYNY I E-ZDROWIA

Mariusz Borkowski, lekarz, Dyrektor ds. Marketingu, POLFA TARCHOMIN

Dr Wiktor Buczek, lekarz psychiatra, WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY

Prof. dr hab n. med. Teresa Jackowska, Konsultant Krajowy w dziedzinie pediatrii

Agnieszka Majka, Radca prawny, Partner kierująca praktyką Products & Health, KANCELARIA NGL LEGAL

  • jak zmieniła się specyfika pracy lekarza: jak dziś pracuje i jak zarządza czasem
  • co zachęca a co zniechęca lekarza do użycia konkretnego kanału
  • o czym chcą rozmawiać lekarze
  • co blokuje, a co motywuje lekarzy
  • czego oczekujemy od siebie nawzajem
}

11:45-11:50

SESJA Q&A

}

11:50-12:05

Adaptacja strategii komunikacji z HCP w dobie Covid-19

Michał Jarmuła, Managing Partner, Project Delivery, BRIGHTFORCE

  • analiza bieżących trendów
  • opis narzędzi
  • prezentacja badań
}

12:05-12:10

SESJA Q&A

}

12:10-12:25

Video reach media w służbie personalizowanego przekazu
– case study komunikacji 1:1 do lekarzy

Agnieszka Budzyńska, Digital & E-commerce Marketing Manager, GSK COMMERCIAL

  • kluczem jest segmentacja
  • 1:1 a nie 1:wielu
  • jak wyróżnić swój przekaz pośród innych i budować relację za pośrednictwem kanałów digital
}

12:25-12:30

SESJA Q&A

}

12:30-13:00

PRZERWA NA LUNCH

WYZWANIE #2

STWÓRZ WARTOŚCIOWY CONTENT W DIGITALU

}

13:00-13:15

Jak pandemia wpłynęła na tworzenie treści

Julian Sadovy, Integrated Multichannel Marketing Lead, APAC, BAYER

  • segmentacja jako podstawa spersonalizowanej strategii marketingowej – potencjał vs preferencja?
  • jak zwiększyć skalę produkowanych materiałów i zapewnić jakość komunikatu
  • nowe technologii tworzenia contentu dziś
}

13:15-13:20

SESJA Q&A

}

13:20-13:35

Jak komunikować się z lekarzem w internecie? – praktyczne wskazówki doświadczonego wydawcy

Edyta Figurny-Puchalska, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, GRUPA RX, KONSYLIUM24.PL

}

13:35-13:40

SESJA Q&A

}

13:40-14:10

Zaufanie, empatia i emocje – trendy 2021 w content marketingu
– dyskusja panelowa

Moderator:
Magdalena Albińska, Digital Marketing Manager, Super-Pharm Holding

Paneliści dyskusji:
Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, BOEHRINGER INGELHEIM

Aleksandra Grajkowska-Marzewska, Senior Product Manager, SANOFI PASTEUR

Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH

  • jak odpowiadać na potrzeby młodych osób, dla których mobile to naturalny kanał
  • jak radzić sobie z wyizolowaniem, uzależnieniami cyfrowymi oraz powierzchownym pochłanianiem treści
  • jakie różnice w języku i kontekście komunikatu pojawiły się w pandemii
  • kluczowe wskaźniki efektywności dla contentu 2021
}

14:10-14:15

SESJA Q&A

}

14:15-14:30

SOCIAL SELLING – „POKOCHAJ MARKĘ MEDYCZNĄ”

Paweł Niechciał, Digital Marketing Manager, ABBVIE

  • czynniki sukcesu w produkcji contentu do Social Media
  • wpływ influencerów na kreaowanie trendów
  • case study – Jak stworzyć LOVE BRAND w branży medycznej
}

14:30-14:35

SESJA Q&A

}

14:35-14:45

PRZERWA NA KAWĘ

}

14:45-15:00

Tworzenie wartościowego contentu

Piotr Krauze, Senior Digital Marketing Manager, VIATRIS

  • User-centric-approach
  • Seamless user experience
  • Proces zamiast projektu
}

15:00-15:05

SESJA Q&A

}

15:05-15:20

SKUTECZNE I SPRAWDZONE DZIAŁANIA DOTARCIA ZA POMOCĄ MEDIÓW DO KONSUMENTA

Anna Bielecka, Digital Marketing Manager, NIEZALEŻNY EKSPERT

  • Jak wykorzystać media (FB/IG/YT/Google/Ecommerce) do zbadania potrzeb i odczuć klienta
  • Jak dodatkowo wzmocnić dotarcie do najbardziej zainteresowanych konsumentów (geofencing – offline, aplikacje – online)
}

15:20-16:00

Rola kanału digital w komunikacji do lekarza a zaangażowanie
– dyskusja panelowa

Moderator:

Krzysztof Kuwałek, Venture Partner, LT CAPITAL

Paneliści dyskusji:

Ewelina Knigawka, Global Digital Lead, SANDOZ

Marta Maske, MultiChannel & Marketing Excellence Deployment Manager, GSK

Jan Chechłacz, Digital Manager, ASTRAZENECA

Przemysław Rudowski, Digital Brand Manager, EGIS

  • czym kierować się przy wyborze kanału komunikacji
  • jak wybór określonego cyfrowego kanału komunikacji wpływa na zaangażowanie lekarza
  • rola i wykorzystanie targetowania behawioralnego
}

16:00-16:05

SESJA Q&A

}

16:05

ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM

Główny Partner

agencja-whites

Partner

Patronat Medialny

ExpartsInPharma

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.