Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Program Forum:

1 DZIEŃ, 5 czerwca 2024 r.

}

8:50*

OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

Sesja #1:

JAK WSPÓLNYMI SIŁAMI SKUTECZNIE
WDRAŻAĆ OMNICHANNEL W ORGANIZACJI?

Moderator:

Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, WHITES

}

9:00-10:00

Jak wypracować w firmach procesy i procedury dostosowane do komunikacji omnichannelowej
– dyskusja panelowa

Moderator:

Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO


Paneliści:

Karol Wolak, Global Omnichannel Excellence Lead, MERCK GROUP


Izabela Durmowicz, Product Manager, FRESENIUS KABI


Kacper Urban, Digital Marketing Lead Poland, Czechia, Slovakia & Ukraine, ASTELLAS PHARMA


Przemysław Rudowski, Digital Brand Manager, EGIS


Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA


Ewa Foksowicz, Chief Operating Officer, QAH

  • wewnętrzna ewolucja organizacji pracy, zmiany w strukturach, kompetencjach
  • pokonywanie trudności przy wdrażaniu systemów
  • zmiana nastawienia ludzi do zmian wewnątrz organizacji
}

10:00-10:10

Sesja Q&A

}

10:10-10:30

Uwaga jako nowa waluta. Jak skutecznie budować komunikację w dobie Attention Economy

Alicja Popiel, Head of Content Marketing Development & Innovation, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA

  • jak pozyskiwać i utrzymać uwagę
  • best practises Wydawcy w kontekście konstrukcji treści
  • jak rozliczać się z uwagi
}

10:30-10:35

Sesja Q&A

}

10:35-11:00

What determines the effective implementation of omnichannel in organizations today

Sergey Chemeriskiy, Head of Omnichannel Engagement BO&S Central
& South Europe, SANOFI

  • how to properly adapt global solutions to the regional market
  • how to manage knowledge and interdepartmental cooperation so that processes run smoothly
  • how to optimize activities to reduce costs but maintain the high quality of the promotional campaign
}

11:00-11:05

Sesja Q&A

}

11:05-11:25

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:25-11:50

Sukces wdrożenia omnichannelu we współpracy z Sales Force

Marzena Glanc-Chołuj, Product Manager, FERRING PHARMACEUTICALS

  • wybór narzędzi i metod dotarcia
  • zbudowanie zaangażowania SF do korzystania z cyfrowych narzędzi w komunikacji z HCP i działaniach promocyjnych
  • współpraca przy follow up’ie po wizycie przedstawiciela
}

11:50-11:55

Sesja Q&A

}

11:55-12:15

Rewolucja Digital Health Search w erze AI: Jak zmieniają się zachowania w Patient Journey pod wpływem AI w Google i Chatbotów

Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, WHITES

  • jak SGE (Search Generative Experience) w wyszukiwarce Google zmiania Digital Health Search
  • jak Chatboty AI (Chat GPT i Google Gemini) wpływają na zmiany zachowań pacjentów
  • jak branża Pharma & Medical powinna przygotować się do tych zmian
}

12:15-12:20

Sesja Q&A

}

12:20-12:45

Jak ambasador transformacji cyfrowej organizacji może zwiększyć poziom zaangażowania w organizacji przy wdrażaniu komunikacji omnichannelowej

Małgorzata Wanke, National Projects and Programs Manager, Boehringer Ingelheim


Maciej Krasnodębski, Customer Experience Manager, Boehringer Ingelheim

  • proces wyłaniania ambasadorów zmiany
  • przygotowanie przyszłych ambasadorów do nowej roli
  • wpływ ambasadorów na komunikację omnichannelową
}

12:45-12:50

Sesja Q&A

}

12:50-13:10

Cyfrowa transformacja w pharma & med: Rzeczywistość czy nadal wizja?

Borys Skraba, CEO, STRIX

}

13:10-13:15

Sesja Q&A

}

13:15-14:05

LUNCH

Sesja #2:

Jak pomimo ograniczeń prawnych sprawnie budować pozytywny Customer Experience oparty o omnichannel?

}

14:05-14:30

Mądra i ciekawa edukacja pacjentów przy pomocy narzędzi digitalowych – czy to możliwe

Kamila Troć, Public Affairs, Digital & Social Media Manager, NOVO NORDISK


Monika Majewska, Educational Project Manager, NOVO NORDISK

  • chaos informacyjny w źródłach informacji na temat jednostek chorobowych
  • nasze platformy edukacyjne jako wiarygodne źródła wiedzy
  • korzyści wynikające z cross-funkcyjnej współpracy digitalu i działu medycznego
}

14:30-14:35

Sesja Q&A

}

14:35-14:55

Jak najtaniej dotrzeć do pacjentów? Sprawdź, o co pytają “Dr Google”

Katarzyna Chmielewska – Walas, Content Team Leaderka, ALTAVIA KAMIKAZE + K2


Marta Kubik, Business Development Directorka, ALTAVIA KAMIKAZE + K2

  • dlaczego ruch organiczny jest najtańszym kanałem komunikacji z pacjentem
  • medyczne serwisy contentowe: skąd bierze się ich ogromna popularność
  • o co pytają pacjenci “Dr Google”? Duży potencjał i duże wyzwania w zakresie tematów medycznych
  • content medyczny: jak wybierać frazy kluczowe pasujące do komunikatów Twojej marki
}

14:55-15:00

Sesja Q&A

}

15:00-15:10

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:10-15:35

Content is the king ale jak poradzić sobie z koniecznością jego szybkich zmian

Agata Kruszka, Marketing Enabler, ROCHE POLSKA

  • planowanie komunikacji – czego nie robić by osiągnąć sukces
  • tworzenie treści – czego unikać by mieć mniej pracy i skrócić proces akceptacji
  • spójność przekazu – jak to osiągnąć przy różnorodności potrzeb odbiorców
}

15:35-15:40

Sesja Q&A

}

15:40-16:00

Nowoczesne metody komunikacji omnichannel w ramach wizyty F2F

Marcin Kułakowski, Managing Partner, WAVYAPPS


Michał Jarmuła, Managing Partner, WAVYAPPS

  • KAM jako część pełnej komunikacji wielokanałowej
  • Nowoczesne narzędzia umożliwiające realizację strategii adopcyjnej i behawioralnej
  • CLM to nie tylko CLM
}

16:00-16:05

Sesja Q&A

}

16:05-16:45

Lekarz digital native – czego potrzebuje, gdzie poszukuje informacji i czy potrzebuje relacji f2f
– dyskusja panelowa lekarzy

Moderator:

Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO


Paneliści:

Natalia Marszalec, Lekarz w trakcie specjalizacji z psychiatrii, Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia w Pruszkowie

Dr n. med. Carlo Bieńkowski, Lekarz w trakcie specjalizacji z chorób zakaźnych, WOJEWÓDZKI SZPITAL ZAKAŹNY w WARSZAWIE

Krzysztof Muranowicz, Lekarz psychiatra, PSYCHMEDIC.PL

  • jak lekarz rozumie omnichannel i czy z niego korzysta
  • jakich treści poszukuje młody lekarz i gdzie ich poszukuje
  • jak młody lekarz postrzega relację z przedstawicielem
}

16:45-16:55

Sesja Q&A

}

16:55-18:55

NETWORKING I KOKTAJL

}

18:55

ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM

*Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie