Program Forum:

1 DZIEŃ, 5 czerwca 2024 r.

}

8:50-12:50

Sesja #1:

JAK WSPÓLNYMI SIŁAMI SKUTECZNIE
WDRAŻAĆ OMNICHANNEL W ORGANIZACJI?

Jak wypracować w firmach procesy i procedury dostosowane do komunikacji omnichannelowej
– dyskusja panelowa

Paneliści:

Karol Wolak, Global Omnichannel Excellence Lead, MERCK GROUP


Izabela Durmowicz, Product Manager, FRESENIUS KABI


Kacper Urban, Digital Marketing Lead Poland, Czechia, Slovakia & Ukraine, ASTELLAS PHARMA


Przemysław Rudowski, Digital Brand Manager, EGIS


Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA

  • wewnętrzna ewolucja organizacji pracy, zmiany w strukturach, kompetencjach
  • pokonywanie trudności przy wdrażaniu systemów
  • zmiana nastawienia ludzi do zmian wewnątrz organizacji

Jak mówić do pacjentów, żeby chcieli słuchać?

Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA


Joanna Kowalczyk, Senior Medonet Business Development Manager, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA

  • zrozumienie potrzeb i oczekiwań różnych grup pacjentów
  • personalizacja i segmentacja komunikacji
  • case study: przykłady zastosowania skutecznych strategii komunikacyjnych

Świetna współpraca digital mangera z product managerem kluczem do skutecznej komunikacji omnichannelowej

Mateusz Hasior, Digital Marketing Manager, HALEON

  • planowanie działań i zarządzanie budżetem
  • podział obowiązków i wyzwania wzajemnej współpracy
  • efekty współpracy
}

10:45

PRZERWA NA KAWĘ

Sukces wdrożenia omnichannelu we współpracy z Sales Force

Marzena Glanc-Chołuj, Product Manager, FERRING PHARMACEUTICALS

  • wybór narzędzi i metod dotarcia
  • zbudowanie zaangażowania SF do korzystania z cyfrowych narzędzi w komunikacji z HCP i działaniach promocyjnych
  • współpraca przy follow up’ie po wizycie przedstawiciela

Rewolucja Digital Health Search w erze AI: Jak zmieniają się zachowania w Patient Journey pod wpływem AI w Google i Chatbotów

Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, WHITES

  • jak SGE (Search Generative Experience) w wyszukiwarce Google zmiania Digital Health Search
  • jak Chatboty AI (Chat GPT i Google Gemini) wpływają na zmiany zachowań pacjentów
  • jak branża Pharma & Medical powinna przygotować się do tych zmian

Jak ambasador transformacji cyfrowej organizacji może zwiększyć poziom zaangażowania w organizacji przy wdrażaniu komunikacji omnichannelowej

Małgorzata Wanke, National Projects and Programs Manager, Boehringer Ingelheim


Maciej Krasnodębski, Customer Experience Manager, Boehringer Ingelheim

  • proces wyłaniania ambasadorów zmiany
  • przygotowanie przyszłych ambasadorów do nowej roli
  • wpływ ambasadorów na komunikację omnichannelową
}

12:50

LUNCH

Sesja #2:

Jak pomimo ograniczeń prawnych sprawnie budować pozytywny Customer Experience oparty o omnichannel?

Mądra i ciekawa edukacja pacjentów przy pomocy narzędzi digitalowych – czy to możliwe

Kamila Troć, Public Affairs, Digital & Social Media Manager, NOVO NORDISK


Monika Majewska, Educational Project Manager, NOVO NORDISK

Jak usprawnić proces aktualizowania contentu na podstawie zmian prawnych tak by spełnić potrzeby odbiorcy

  • czy w dzisiejszych warunkach jest możliwe spełnienie potrzeb odbiorcy
  • kiedy mówimy o dobrej współpracy z działem compliance
  • jakie warunki muszą być spełnione by aktualizowanie contentu przebiegało sprawnie i szybko
}

15:25

PRZERWA NA KAWĘ

Content is the king ale jak poradzić sobie z koniecznością jego szybkich zmian

Agata Kruszka, Marketing Enabler, ROCHE POLSKA

  • planowanie komunikacji – czego nie robić by osiągnąć sukces
  • tworzenie treści – czego unikać by mieć mniej pracy i skrócić proces akceptacji
  • spójność przekazu – jak to osiągnąć przy różnorodności potrzeb odbiorców

Lekarz digital native – czego potrzebuje, gdzie poszukuje informacji i czy potrzebuje relacji f2f
– dyskusja panelowa lekarzy

Paneliści:

Natalia Marszalec, Lekarz w trakcie specjalizacji z psychiatrii, Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia w Pruszkowie

Dr n. med. Carlo Bieńkowski, Lekarz w trakcie specjalizacji z chorób zakaźnych, WOJEWÓDZKI SZPITAL ZAKAŹNY w WARSZAWIE

Krzysztof Muranowicz, Lekarz psychiatra, PSYCHMEDIC.PL

  • jak lekarz rozumie omnichannel i czy z niego korzysta
  • jakich treści poszukuje młody lekarz i gdzie ich poszukuje
  • jak młody lekarz postrzega relację z przedstawicielem