Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Program Forum:
1 DZIEŃ, 5 czerwca 2024 r.
8:50*
OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI
Anna Kępka, Project Manager, BRAVE
Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE
Sesja #1:
JAK WSPÓLNYMI SIŁAMI SKUTECZNIE
WDRAŻAĆ OMNICHANNEL W ORGANIZACJI?
Moderator:
Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, WHITES
9:00-10:00
Jak wypracować w firmach procesy i procedury dostosowane do komunikacji omnichannelowej
– dyskusja panelowa
Moderator:
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO
Paneliści:
Karol Wolak, Global Omnichannel Excellence Lead, MERCK GROUP
Izabela Durmowicz, Product Manager, FRESENIUS KABI
Kacper Urban, Digital Marketing Lead Poland, Czechia, Slovakia & Ukraine, ASTELLAS PHARMA
Przemysław Rudowski, Digital Brand Manager, EGIS
Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
Ewa Foksowicz, Chief Operating Officer, QAH
- wewnętrzna ewolucja organizacji pracy, zmiany w strukturach, kompetencjach
- pokonywanie trudności przy wdrażaniu systemów
- zmiana nastawienia ludzi do zmian wewnątrz organizacji
10:00-10:10
Sesja Q&A
10:10-10:30
Uwaga jako nowa waluta. Jak skutecznie budować komunikację w dobie Attention Economy
Alicja Popiel, Head of Content Marketing Development & Innovation, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
- jak pozyskiwać i utrzymać uwagę
- best practises Wydawcy w kontekście konstrukcji treści
- jak rozliczać się z uwagi
10:30-10:35
Sesja Q&A
10:35-11:00
What determines the effective implementation of omnichannel in organizations today
Sergey Chemeriskiy, Head of Omnichannel Engagement BO&S Central & South Europe, SANOFI
- how to properly adapt global solutions to the regional market
- how to manage knowledge and interdepartmental cooperation so that processes run smoothly
- how to optimize activities to reduce costs but maintain the high quality of the promotional campaign
11:00-11:05
Sesja Q&A
11:05-11:25
PRZERWA NA KAWĘ
11:25-11:50
Sukces wdrożenia omnichannelu we współpracy z Sales Force
Marzena Glanc-Chołuj, Product Manager, FERRING PHARMACEUTICALS
- wybór narzędzi i metod dotarcia
- zbudowanie zaangażowania SF do korzystania z cyfrowych narzędzi w komunikacji z HCP i działaniach promocyjnych
- współpraca przy follow up’ie po wizycie przedstawiciela
11:50-11:55
Sesja Q&A
11:55-12:15
Rewolucja Digital Health Search w erze AI: Jak zmieniają się zachowania w Patient Journey pod wpływem AI w Google i Chatbotów
Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, WHITES
- jak SGE (Search Generative Experience) w wyszukiwarce Google zmiania Digital Health Search
- jak Chatboty AI (Chat GPT i Google Gemini) wpływają na zmiany zachowań pacjentów
- jak branża Pharma & Medical powinna przygotować się do tych zmian
12:15-12:20
Sesja Q&A
12:20-12:45
Jak ambasador transformacji cyfrowej organizacji może zwiększyć poziom zaangażowania w organizacji przy wdrażaniu komunikacji omnichannelowej
Małgorzata Wanke, National Projects and Programs Manager, Boehringer Ingelheim
Maciej Krasnodębski, Customer Experience Manager, Boehringer Ingelheim
- proces wyłaniania ambasadorów zmiany
- przygotowanie przyszłych ambasadorów do nowej roli
- wpływ ambasadorów na komunikację omnichannelową
12:45-12:50
Sesja Q&A
12:50-13:10
Cyfrowa transformacja w pharma & med: Rzeczywistość czy nadal wizja?
Borys Skraba, CEO, STRIX
13:10-13:15
Sesja Q&A
13:15-14:05
LUNCH
Sesja #2:
Jak pomimo ograniczeń prawnych sprawnie budować pozytywny Customer Experience oparty o omnichannel?
14:05-14:30
Mądra i ciekawa edukacja pacjentów przy pomocy narzędzi digitalowych – czy to możliwe
Kamila Troć, Public Affairs, Digital & Social Media Manager, NOVO NORDISK
Monika Majewska, Educational Project Manager, NOVO NORDISK
- chaos informacyjny w źródłach informacji na temat jednostek chorobowych
- nasze platformy edukacyjne jako wiarygodne źródła wiedzy
- korzyści wynikające z cross-funkcyjnej współpracy digitalu i działu medycznego
14:30-14:35
Sesja Q&A
14:35-14:55
Jak najtaniej dotrzeć do pacjentów? Sprawdź, o co pytają “Dr Google”
Katarzyna Chmielewska – Walas, Content Team Leaderka, ALTAVIA KAMIKAZE + K2
Marta Kubik, Business Development Directorka, ALTAVIA KAMIKAZE + K2
- dlaczego ruch organiczny jest najtańszym kanałem komunikacji z pacjentem
- medyczne serwisy contentowe: skąd bierze się ich ogromna popularność
- o co pytają pacjenci “Dr Google”? Duży potencjał i duże wyzwania w zakresie tematów medycznych
- content medyczny: jak wybierać frazy kluczowe pasujące do komunikatów Twojej marki
14:55-15:00
Sesja Q&A
15:00-15:10
PRZERWA NA KAWĘ
15:10-15:35
Content is the king ale jak poradzić sobie z koniecznością jego szybkich zmian
Agata Kruszka, Marketing Enabler, ROCHE POLSKA
- planowanie komunikacji – czego nie robić by osiągnąć sukces
- tworzenie treści – czego unikać by mieć mniej pracy i skrócić proces akceptacji
- spójność przekazu – jak to osiągnąć przy różnorodności potrzeb odbiorców
15:35-15:40
Sesja Q&A
15:40-16:00
Nowoczesne metody komunikacji omnichannel w ramach wizyty F2F
Marcin Kułakowski, Managing Partner, WAVYAPPS
Michał Jarmuła, Managing Partner, WAVYAPPS
- KAM jako część pełnej komunikacji wielokanałowej
- Nowoczesne narzędzia umożliwiające realizację strategii adopcyjnej i behawioralnej
- CLM to nie tylko CLM
16:00-16:05
Sesja Q&A
16:05-16:45
Lekarz digital native – czego potrzebuje, gdzie poszukuje informacji i czy potrzebuje relacji f2f
– dyskusja panelowa lekarzy
Moderator:
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO
Paneliści:
Natalia Marszalec, Lekarz w trakcie specjalizacji z psychiatrii, Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia w Pruszkowie
Dr n. med. Carlo Bieńkowski, Lekarz w trakcie specjalizacji z chorób zakaźnych, WOJEWÓDZKI SZPITAL ZAKAŹNY w WARSZAWIE
Krzysztof Muranowicz, Lekarz psychiatra, PSYCHMEDIC.PL
- jak lekarz rozumie omnichannel i czy z niego korzysta
- jakich treści poszukuje młody lekarz i gdzie ich poszukuje
- jak młody lekarz postrzega relację z przedstawicielem