Digital Evolution for Pharma & Medical 2023

Customer needs.
Omnichannel strategy.
Business goals.

1-2 czerwca 2023 r.

Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Digital Evolution for Pharma & Medical 2023

Program

1 DZIEŃ, 1 czerwca 2023r.

}

8:00*

REJESTRACJA

}

8.50

OTWARCIE FORUM I PRZYWITANIE GOŚCI

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

Anna Banaś, Managing Director, BRAVE

Moderator:

Marcin Kubik, Head of Client Service, Partner, WHITES

Sesja #1:

Jak zwiększyć skuteczność działań marketingowych do ODBIORCY

}

9:00-9:20

Skuteczny marketing w branżach farmaceutycznej i medycznej

Prof. dr hab. Dariusz Doliński, Psycholog Społeczny, UNIWERSYTET SWPS

 

  • czy reklama działa?
  • branża farmaceutyczna i medyczna: reklama racjonalna, czy emocjonalna?
  • marketing mix w branżach farmaceutycznej i medycznej: szczególna rola produktu
  • etyczne aspekty marketingu w branżach farmaceutycznej i medycznej
}

9:20-9:25

SESJA Q&A

}

9:25-10:05

W jaki sposób udoskonalać wzajemną komunikację pomiędzy firmą a personelem medycznym – panel dyskusyjny lekarzy

Moderator:

Tomasz Kaczyński, Partner, Life Sciences Practice, DOMAŃSKI ZAKRZEWSKI PALINKA


Paneliści:

dr hab. n. med. Bartosz Puła, lekarz, prof., IHiT

Małgorzata Osmola, lekarz, WUM, Założycielka Fundacji Polki w Medycynie

dr n. med. Justyna Tymińska, lekarz medycyny rodzinnej, UCZELNIA ŁAZARSKIEGO

Anna Kołodziejek, lekarz, DOM MED, WUM

  • co sprawia, że wyrażamy zgodę na komunikację
  • jakie elementy komunikacji najbardziej angażują lub utrzymują uwagę
  • kiedy komunikat można nazwać dopasowanym do potrzeb HCP
  • co aktualnie warto poprawić lub zmienić w komunikacji
}

10:05-10:15

SESJA Q&A

}

10:15-10:35

Siła komunikacji do pacjentów. Przegląd najciekawszych kampanii z Medonet.pl

Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER

Joanna Kowalczyk, Medonet Business Development Manager, RINGIER AXEL SPRINGER

 

  • dlaczego warto tworzyć content edukacyjny i inspiracyjny dla pacjentów
  • jak stworzyć materiał edukacyjny, który zainteresuje odbiorców
  • case study z kampanii z grupy różnych produktów farmaceutycznych
}

10:35-10:40

SESJA Q&A

}

10:40-11:00

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:00-11:25

„Czas to mózg” – case study jak zmotywować „e-pacjentów” do szybkiej diagnozy SM

Anna Miszczak, MS Marketing Lead, BIOGEN POLAND


Rafał Kowalczyk, Mulitchannel Manager, BIOGEN POLAND

}

11:25-11:30

SESJA Q&A

}

11:30-12:00

Beyond the hype: jak ograniczać ryzyka wdrażania AI/ChatGPT w content marketingu pharma & medical – dyskusja panelowa

Moderator:

Marcin Kubik, Head of Client Service, Partner, WHITES



Paneliści:

Dorota Wysocka, Multichannel and Digital Marketing Manager, SANDOZ

Magdalena Rozmus, Senior Content Specialist & Team Leader, WHITES

 

  • jakie wyzwania stanowi AI/ChatGPT dla marek, marketerów i agencji
  • jakie szanse i zagrożenia wiążą się z wdrożeniem AI/ChatGPT
  • jakie przygotować zespół i jak rozmawiać z agencją
  • jaka czeka nas przyszłość z AI/ChatGPT
    }

    12:00-12:05

    SESJA Q&A

    }

    12:05-12:35

    Sprzedawca, edukator czy kluczowy profesjonalista medyczny, czyli jak firma farmaceutyczna może mądrze wspierać pacjentów na każdym etapie „drogi” poprzez kampanie edukacyjne skierowane do farmaceutów – dyskusja panelowa

    Moderator:

    Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH



    Paneliści:

    Karolina Kaszewiak, Senior National Professional Program Manager, JOHNSON & JOHNSON

    Marzena Korbecka – Paczkowska, farmaceuta, certyfikowany, Niezależny Expert opieki farmaceutycznej


    Monika Mikosik, mgr farmacji, osoba odpowiedzialna za DPD, Prezes Zarządu, MODUMPHARMA

     

    • rosnąca rola farmaceuty w triadzie: lekarz, pacjent, farmaceuta
    • zmiana roli farmaceuty wynikająca z przepisów prawa
    • dlaczego warto przestać traktować farmaceutę jako sprzedawcę
      }

      12:35-12:40

      SESJA Q&A

      }

      12:40-13:00

      The time is now. Dlaczego trzeba wdrożyć digital commerce już teraz

      Borys Skraba, CEO, Strix

       

      }

      13:00-13:05

      SESJA Q&A

      }

      13:05-13:55

      LUNCH

      }

      13:20

      WARSZTATY – PROBLEM SOLVING ZONE

       

      Sesja #2:

      Jak digital manager i dział marketingu mogą lepiej wspierać pracę zespołu sprzedaży

      }

      13:55-14:20

      „Lepiej twarzą w twarz czy na odległość?”

      Hanna Lum-Chmara, Key Account Manager, BAYER

      Marek Ignyś, Head of Sales Excellence & Training, BAYER

      • opis procesu adaptacji zmiany na przykładzie implementacji wizyt zdalnych do codziennej pracy w firmie Bayer
      • jak pandemia pomogła nam w tej zmianie
      • w jakim stopniu wizyty zdalne stały się czymś naturalnym dla lekarzy
      • czy tak będzie wyglądać przyszłość
      }

      14:20-14:25

      SESJA Q&A

      }

      14:25-14:45

      Nowoczesne narzędzia programmatic buying w kampaniach leków OTC

      Łukasz Bańkowski, Senior Enterprise Manager, ADFORM

      • poznaj programmatic buying – nowoczesną metodę zakupu mediów omnichannel
      • odkryj modele współpracy na linii klient – dostawca technologii – agencja
      • dowiedz się jak dotrzeć do grupy docelowej z niezwykłą precyzją i skłonić do zakupu
      • przyjrzyj się case study Aflofarm, który dowodzi, że programmatic buying może przynieść spektakularne rezultaty
      }

      14:45-14:50

      SESJA Q&A

      }

      14:50-15:15

      Rola działań digitalowych w promocji leków o ugruntowanej pozycji rynkowej

      Kacper Urban, Digital Marketing Lead Poland, Czechia, Slovakia & Ukraine, ASTELLAS PHARMA

      • jak tworzyć content o produktach, o których powiedziano już wszystko
      • jak przekonać doświadczony zespół sprzedażowy do wykorzystania narzędzi digitalowych
      • jak komunikować o programie lekowym tak, aby lekarze chcieli słuchać
      }

      15:15-15:20

      SESJA Q&A

      }

      15:20-15:40

      Czy uda się zastąpić żywego przedstawiciela medycznego – promocja bez ludzi?

      Tomasz Kuźnicki , Country Head, MDM POLAND

       

      }

      15:40-15:45

      SESJA Q&A

      }

      15:45-16:00

      PRZERWA KAWOWA

      }

      16:00-16:25

      Jak przekonać zespół sprzedaży do wdrażania digitalowych form dotarcia oraz omnichannelu
      Najlepsze praktyki oczami CX Managera oraz OCE Managera

      Renata Bieniek, Customer Excellence Manager, TAKEDA

      Adam Gocała, OCE Manager, TAKEDA

      • „nic na siłę”: rozwój klienta wewnętrznego
      • dialog zamiast monologu: czyli jak zaangażować poszczególne role w organizacji
      • WOW, czyli Ways of Working: poznać, zrozumieć, wdrożyć
      • jak mierzyć sukces
      }

      16:25-16:30

      SESJA Q&A

      }

      16:30-17:20

      Współpraca Digital Managera z Product Managerem i działem medycznym – pułapki, szanse, zagrożenia
      – dyskusja panelowa

      Moderator:

      Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO


      Paneliści:

      Daniel Koput, Head of Innovation & Strategy, TAKEDA

      Dr Kinga Wilczyńska, Country Portfolio & Digital Manager, PFIZER

      Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, Boehringer Ingelheim


      Przemysław Seweryn, Medical Advisor, CHIESI


      Lek. med. Ewa Sopolińska, Senior Medical Adviser, EGIS


      • jaki powinien być podział obowiązków
      • jak content dopasować do nowych potrzeb klienta i jednocześnie do wymogów regulatora
      • jakie są kompetencje przyszłości
      }

      17:20-17:30

      SESJA Q&A

      Koktajl dla uczestników Forum

      17:30 – 19:00

      Serdecznie zapraszamy na wieczorny koktajl i networking w gronie uczestników Forum:

      • kolacja w formie live cooking (kuchnia włoska & wino)
      • profesjonalny pokaz iluzjonisty i showmana ROMANA SŁOMKI z firmy SIANO SHOW

      }

      19:00

      ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM


      * Godziny są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie

      PARTNERZY

      Złoty Partner

      Srebrny Partner

      Agencja whites
      Strix
      K2-Precise
      MDM
      3PG

      Partner

      WAVY APPS
      Soft For You

      Patronat Medialny

      ExpartsInPharma
      Poradnik Zdrowie