Digital Pharma 2025 | Power Up with AI. Develop omnichannel. Be unique

Power Up with AI.
Develop omnichannel.
Be unique.

4-5 czerwca 2025 r.

Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Program spotkania powstał dzieki wskazaniom ekspertów:

Program Forum

1 DZIEŃ, 4 czerwca 2025r.

}

8:50-13:40

Sesja #1:

JAK DZIĘKI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI OPTYMALIZOWAĆ SWOJĄ PRACĘ I DOSKONALIĆ WSPÓŁPRACĘ Z KLIENTEM?

Etyka korzystania ze Sztucznej Inteligencji podczas tworzenia materiałów promocyjnych dla lekarzy i podczas działań promocyjnych – dyskusja panelowa

Paneliści:

Justyna Dziegieć, Global Digital Hub Director, SANDOZ


Karol Wolak, Global Omnichannel Excellence Lead, MERCK GROUP


Kamila Andruszczak, Sr Digital Marketing Manager, Europe, SMITH & NEPHEW


Małgorzata Szczygielska, HCP Multichannel Engagement Manager, NUTRICIA


  • w jakich obszarach wykorzystywać AI w dziale marketingu i jak działać zgodnie z głoszonymi wartościami
  • identyfikacja ryzyk etycznych przy korzystaniu z AI w działaniach promocyjnych
  • zapewnienie poufności danych przy wdrażaniu systemów i narzędzi opartych o AI

Oczekujemy na potwierdzenie tematu wystąpienia

Marcin Puchała, Pharmind Director, PHARMIND

 

Od halucynacji do informacji – sztuczna inteligencja, której można zaufać

Katarzyna Furowicz, Starsza Kierowniczka Działu Marketingu Cyfrowego, TEVA PHARMACEUTICALS POLSKA

  • jak w Tevie zaufaliśmy sztucznej inteligencji i zadbaliśmy o bezpieczeństwo pacjentów oraz brak halucynacji AI
  • jak unowocześniliśmy istniejące procesy wsparcia pacjenta i lekarza w procesie leczenia i diagnozy migreny
  • poznajcie Neurona, który wie 😊(a spytany – powie)!
}

10:45

PRZERWA NA KAWĘ

Jak dzisiaj digital manager poszukuje innowacji i zdobywa wiedzę o AI – wystąpienie online

Mateusz Dylewski, Digital Marketing Manager, FRESENIUS KABI

 

  • szkolenia wewnętrzne – przykład podniesienia zawodowych kompetencji
  • dostępne szkolenia zewnętrzne i ich jakość
  • z kim i w jaki sposób budować siatkę kontaktów

Digital manager – aktualne kierunki rozwoju zawodowego w organizacji, nowe przydatne kompetencje i funkcje – dyskusja panelowa

Moderator:

Marcin Kułakowski, Managing Partner, WAVY APPS


Paneliści:

Marta Mielniczuk, Customer Data & Quality Lead, BIOGEN


Aleksandra Ożóg, Marketing & Omnichannel Lead, GILEAD SCIENCES

Kacper Urban, Digital Marketing Lead Poland, Czechia, Slovakia & Ukraine, ASTELLAS PHARMA


Kamila Troć, Senior Digital & Social Media Manager, NOVO NORDISK

  • w jakich obszarach organizacje nadal potrzebują kompetencji digital managera i jak aktualnie zmienia się jego funkcja
  • możliwości rozwoju kariery digital managera w organizacji w aktualnych czasach
  • kompetencje przyszłości digital managera i jak sprawić, by dobrze odnaleźć się w nowej roli w organizacji

GenAI w strategii go-to-market: nowe możliwości dla firm farmaceutycznych

Jacek Szwankowski, Senior Manager, GenAI Delivery Lead, ACCENTURE SONG

  • jak skutecznie zintegrować genAI z istniejącą strategią marketingową i komunikacyjną
  • jak nadać narzędziom genAI „osobowość marki” zgodną z jej tożsamością i tonem głosu
  • które kanały kontaktu najlepiej wykorzystać w połączeniu z genAI – oraz jak rozpoznać i zarządzać ryzykiem ich stosowania (compliance, kontrola treści, zaufanie użytkownika)

Jakich narzędzi i jakich promptów potrzebuje każdy Digital Manager

Monika Skomorowska-Kowalczyk, Lead, Omnichannel Strategy & Enablement Western Europe, BAXTER

  • AI wewnętrzne vs. ChatGPT, Perplexity, Claude, Gemini
  • research, strategia i tworzenie contentu w dobie agentów AI
  • od analizy badań po tworzenie materiałów dla zespołów sprzedażowych – demo
}

13:40

PRZERWA NA LUNCH

Sesja #2:

Jak wyróżnić się na rynku by zwiększyć dotarcie do dzisiejszego odbiorcy i zbudować jego zaangażowanie?

Niestandardowy i oryginalny pomysł na wyróżnienie się na rynku i promocję wyrobu medycznego

Magdalena Szubarczyk, Digital Manager, USP ZDROWIE

Agata Grodzka, Brand Manager, USP ZDROWIE

  • źródła inspiracji
  • największe wyzwania podczas pracy kreatywnej i rozwiązywanie problemów
  • jak zmierzyć sukces i efektywność kampanii promocyjnej

Jak współpracować z farmaceutą i wspierać go w kontaktach z pacjentem – fireside chat z farmaceutą

  • aktualne oczekiwania i potrzeby – farmaceuty, producenta, pacjenta
  • budowanie efektywności, zaufania i osiąganie kompromisu we współpracy – potrzebne zmiany
  • farmaceuta jako edukator pacjenta i rola producenta
}

15:55

PRZERWA NA KAWĘ

Retail Media Network – jak monetyzować przestrzenie apteczne przy użyciu profilowanej reklamy

Oczekujemy na osoby Prelegenta Partnera Forum – firmy NANOVO

 

Jak dzisiaj budować świadomość marki branży pharma & medical w kanałach cyfrowych

  • Customer Journey dopasowana do potrzeb
  • czynniki sukcesu i wykorzystanie nowych metod i narzędzi
  • krótkie i skuteczne formy przekazu – przykłady

Potrzeby, oczekiwania i preferowane sposoby komunikacji z firmą branży pharma & medical – dyskusja panelowa lekarzy

Paneliści:

Anna Ruszkowska, lekarz specjalista medycyny rodzinnej, ASTRAMED

  • zdalne czy offline – jakie dzisiaj kanały komunikacji preferuje lekarz
  • jaka treść i elementy przekazu promocyjnego aktualnie przyciągają uwagę lekarzy
  • co lekarz ceni w kontakcie z firmą pharma & medical a co we współpracy powinno ulec zmianie
}

17:20-19:20

NETWORKING I KOKTAJL

ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM