Solidarni z Ukrainą!
Digital Pharma 2022

How to keep the customer's
attention in digital channel

2-3 czerwca 2022 r.

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Brak miejsc!
Solidarni z Ukrainą!
Digital Pharma 2022

How to keep the customer's
attention in digital channel

2-3 czerwca 2022 r.

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

PROGRAM FORUM

1 DZIEŃ FORUM, 2 czerwca 2022r.

 

}

8:00

REJESTRACJA I PORANNA KAWA

}

8:50

OTWARCIE FORUM I SESJA NETWORKINGOWA

Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

SESJA #1

Jak zwiększyć digitalowe dotarcie do klienta

Moderator:

Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato

 

}

9:00-9:25

Jak zbudować zespół i jak rozdzielić odpowiedzialności w organizacji, aby sprostać nowym wyzwaniom omnichannelowy

Maciej Zakrzewski, Commercial BTS Senior Manager CEE, ABBVIE

 

  • komunikacja omnichannelowa – podział na działy czy podział na projekty
  • odpowiedzialność za sukces versus odpowiedzialność za porażkę
  • systemy motywacyjne dla pracowników
}

9:25-9:30

SESJA Q&A

}

9:30-9:50

Zanim wydasz 1 mln zł na marketing… użyj narzędzia, które przewidzi reakcję grupy docelowej  

Marcin Kubik, Head of Client Service, AGENCJA WHITES

 

  • pokazujemy jak mierzymy się z odpowiedzią na pytanie klientów pt. „czy nasz content sprzedaje?” „czy nasz profil w social mediach sprzedaje?”
  • pokazujemy czego potrzeba, aby wdrożyć predykcje marketingowe dotyczące content marketingu i social mediów
  • pokazujemy jak planować content pod estymacje sprzedażowe lub KPI marketingowe
  • pokazujemy jak może wyglądać data-driven marketing dla contentu i social mediów
}

9:50-9:55

SESJA Q&A

}

9:55-10:20

Webinary, podcasty – jak dziś budować relacje z lekarzami w oparciu o wizerunek eksperta

Dorota Wysocka, Digital and Multichannel Manager, SANDOZ

 

  • czym kierować się przy wyborze grupy docelowej
  • gdzie promować nasz webinar
  • znaczenie długości webinaru i jak podtrzymać uwagę klienta
  • jak często prowadzić webinaria
}

10:20-10:25

SESJA Q&A

}

10:25-10:50

Jak budować relację – jeden lekarz a różne kanały dotarcia

Magdalena Skrzypczyńska, Kierownik Działu Marketingu / Grupy produktów, POLFA TARCHOMIN

 

  • jak wychodzić naprzeciw potrzebom klienta
  • współpraca digital managera z product managerem i przedstawicielem handlowym
}

10:50-10:55

SESJA Q&A

}

10:55-11:15

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:15-11:55

Mamy nowy lek i co dalej – jak przekonać lekarza do lepszego kontaktowania się ze swoim pacjentem
– dyskusja panelowa

Moderator:

Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato

 

Paneliści:

Mariusz Borkowski, Dyrektor ds. Marketingu, POLFA TARCHOMIN

Małgorzata Szczygielska, HCP Multichannel Engagement Manager, NUTRICIA


Jolanta Rak-Mizera, Brand Lead, NOVARTIS


Maciej Zakrzewski, Commercial BTS Senior Manager CEE, ABBVIE


Miłosz Huszcza, Mid-Associate, KANCELARIA Kieszkowska Rutkowska Kolasiński

 

  • jak dopasować do lekarza kanał komunikacji
  • jak wspierać przedstawicieli i KAMów w komunikacji
  • jaki mix narzędzi i kanałów przynosi efekty
}

11:55-12:00

SESJA Q&A

}

12:00-12:20

Jak wykorzystać pełen wachlarz możliwości komunikacji B2C online – czyli jak (i dlaczego warto) przekonać do swojej oferty pacjentów

Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER

 

  • potencjał B2C i charakterystyka użytkownika w kanale digital
  • najpopularniejsze tematy zdrowotne online w podziale na źródła ruchu
  • jak skutecznie trafiać w potrzeby pacjentów online i dystrybuować content tak, aby dotarł do konkretnej grupy docelowej
  • niedoceniane korzyści z podejścia pacjentocentrycznego
}

12:20-12:25

SESJA Q&A

}

12:25-12:50

Jak wykorzystać social media w komunikacji z lekarzem i pacjentem

Karolina Kaszewiak, Senior National Professional Program Manager, JOHNSON & JOHNSON

 

Patrycja Kuczera, Brand Activation Manager, JOHNSON & JOHNSON

 

  • narzędzia
  • kontent
  • różnice w komunikacji na różnych portalach społecznościowy
}

12:50-12:55

SESJA Q&A

}

12:55-13:40

PRZERWA NA LUNCH

SESJA #2

JAK ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA W KANAŁACH ONLINE

}

13:40-14:05

Wychodząc poza schematy branży. Nowe otwarcie przestrzeni w internecie

Daniel Koput, Head of Innovation and Strategy, TAKEDA

 

}

14:05-14:10

SESJA Q&A

}

14:10-14:30

Flaga

Nowoczesne kanały komunikacji

Michał Jarmuła, Managing Partner, BRIGHTFORCE

Mariia Poliakova, Business Development Manager / Managing Partner, INCHKIEV PHARMA MARKETING AGENCY

 

}

14:30-14:35

SESJA Q&A

Część prelekcji w języku angielskim nie będzie tłumaczona

}

14:35-15:00

Wizyta zdalna – moje doświadczenia z ostatnich 2 lat – perspektywa działu sprzedaży

Wojciech Kosior, National Sales Manager, BAYER PHARMACEUTICALS

 

  • jak ewoluuje forma zdalnej wizyty
  • jakie elementy wizyty zdalnej najbardziej angażują klienta
  • jakie jest znaczenie pomiaru efektu działań
}

15:00-15:05

SESJA Q&A

}

15:05-15:45

Jak zaangażować klienta w komunikację kanałami online
– dyskusja panelowa

Moderator:

Radosław Kropielnicki, Regional Portfolio Manager, SANDOZ

 

Paneliści:

Aleksandra Grajkowska-Marzewska, New Launches Franchise Lead, Central & South Europe MCO, SANOFI PASTEUR


Karolina Kaszewiak, Senior National Professional Program Manager, JOHNSON & JOHNSON

Bartosz Kramer, Strategy Digital Expert, NEKK

 

  • nasze potrzeby versus zachowania klienta
  • wpływ potrzeb klienta na nasze działania
  • właściwy kontent
  • wyzwania komunikacji w social mediach
}

15:45-15:50

SESJA Q&A

}

15:50-16:00

PRZERWA NA KAWĘ

}

16:00-16:25

Nowoczesne ścieżki komunikacji i dotarcia do lekarzy – zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości (XR)

Małgorzata Kroh, Virtual Engagement Solutions Lead, CEE, MEDTRONIC

 

  • jak pandemia wpłynęła na model komunikacji
  • nowe trendy w komunikacji i angażowaniu lekarzy
  • wykorzystanie rozszerzonej i mieszanej rzeczywistości
}

16:25-16:30

SESJA Q&A

}

16:30-17:10

„Właściwy” kontent czyli jaki – komunikacja z klientem
– dyskusja panelowa

Moderator:

Marek Reimann, Project Manager, PHARMEDIO

 

Paneliści:

Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, BOEHRINGER INGELHEIM MARKETING

Michalina Bou-Matar, Lekarz, Specjalista Medycyny Rodzinnej, Kierownik
PORADNIA POZ W WARSZAWIE

Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH

Małgorzata Warszawska-Socha, Lekarz, mgr fizjoterapii, POZ W WARSZAWIE

 

  • kontent do pacjenta versus kontent do lekarza
  • kontent do lekarza versus kontent do lekarza specjalisty
  • treść marketingowego przekazu a kanał komunikacji
}

17:10-17:15

SESJA Q&A

}

17:15-18:00

KOKTAJL

}

18:00

ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM

Złoty Partner

Srebrny Partner

DATA WIZARDS
Agencja whites

Partner

STEPCHANGE
neck

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.