
PROGRAM WARSZTATÓW
3 CZERWCA 2025 r. | Warszawa
Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa
Marketer w erze AI – od wsparcia do lidera transformacji
Autorskie warsztaty z wykorzystaniem metodyki
design thinking
prowadzone przez

Anna Penkowska
Life Science lead, Senior Manager
ACCENTURE SONG

Justyna Pocica
Service Design Manager
ACCENTURE SONG

Ula Komorek
Service Design Expert
ACCENTURE SONG
9:45
REJESTRACJA I PORANNA KAWA
CZAS NA NETWORKING I NIEFORMALNE ROZPOCZĘCIE DNIA
10:15
Wprowadzenie do warsztatów i przedstawienie uczestników.
Krótki przegląd agendy, poznanie się nawzajem, ustalenie wspólnych oczekiwań.
10:30
Dlaczego AI jest ważne dla mnie i mojej organizacji?
Jaką wartość wnosi AI i genAI w branży farmaceutycznej, ze szczególnym uwzględnieniem funkcji go-to-market. Automatyzacja vs augmentacja, human+ czyli nowe oblicze pracownika. Definiowanie potencjału zmiany dzięki AI w organizacjach uczestników (inspiracja, praca warsztatowa i forum wymiany doświadczeń)
12:00
PRZERWA NA LUNCH
12:45
W jaki sposób AI może być siłą napędową wzrostu w mojej organizacji i mojego rozwoju jako eksperta?
Inspiracja – case studies Accenture Song wokół branży farmaceutycznej i AI. Wypracowanie rozwiązań (praca warsztatowa – sesja design thinking)
14:15
PRZERWA NA KAWĘ
14:30
Jak skutecznie włączyć AI w moją pracę i organizację? Wyzwania adopcji rozwiązań AI-powered
Bariery i wyzwania adopcji rozwiązań AI, aspekty change management – prezentacja case studies i dobrych praktyk. Praca warsztatowa – identyfikacja ryzyk i sposobów ich mitygacji dla rozważanych rozwiązań AI wspierajacych funkcje go-to-market, sposoby wsparcia adopcji
15:30
PODSUMOWANIE I SESJA Q&A
Refleksje, najważniejsze wnioski, pytania i dalsze kroki
16:00
ZAKOŃCZENIE WARSZTATÓW
Zagadnienia poruszane
na warsztatach:
- inspirujące case studies z branży farmaceutycznej – nauka na konkretnych przykładach
- wpływ globalnych trendów i zmian w świecie pracy na zadania pracownika funkcji go-to-market – strategicznie i operacyjnie
- automatyzacja vs. augmentacja – jak różnicować podejścia do AI w marketingowym łańcuchu wartości
- w jaki sposób AI/GenAI może wspierać marketerów w kluczowym wyzwaniu: personalizacji doświadczeń (pacjentów, profesjonalistów ze środowiska medycznego)
- AI jako facylitator efektywności i agent zmiany procesów – szansa na redefinicję status quo
- marketing w obliczu szansy wyjścia z bycia kosztem i stania się motorem innowacji i wzrostu
- wyzwania adopcji nowych rozwiązań i procesów – jak zmieniać by zmienić, identyfikując zawczasu ryzyka
Uczestnicy
warsztatów:
- poznają konkretne przykłady wdrożeń AI w branży farmaceutycznej
- wezmą udział w facylitowanej sesji design thinking zyskując praktyczny zestaw metod do późniejszego wykorzystania w analizie potencjału AI w ich codziennej pracy
- dowiedzą się jak zachować sprawczość w procesie transformacji ich funkcji w organizacji dzięki AI
- będą mieć możliwość benchmarkingu i wymiany doświadczeń związanych z wdrażaniem AI w swojej organizacji
- poznają kluczowe zagrożenia i ryzyka związane z transformacją napędzaną przez AI – oraz sposoby ich mitygacji