PROGRAM WARSZTATÓW

3 CZERWCA 2025 r. | Warszawa

Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Marketer w erze AI – od wsparcia do lidera transformacji

Autorskie warsztaty z wykorzystaniem metodyki
design thinking

prowadzone przez

Anna Penkowska
Pierwszy raz w Brave
Anna Penkowska

Life Science lead, Senior Manager

ACCENTURE SONG
Justyna Pocica
Pierwszy raz w Brave
Justyna Pocica

Service Design Manager

ACCENTURE SONG
Ula Komorek
Pierwszy raz w Brave
Ula Komorek

Service Design Expert

ACCENTURE SONG
}

9:45

REJESTRACJA I PORANNA KAWA
CZAS NA NETWORKING I NIEFORMALNE ROZPOCZĘCIE DNIA

}

10:15

Wprowadzenie do warsztatów i przedstawienie uczestników.
Krótki przegląd agendy, poznanie się nawzajem, ustalenie wspólnych oczekiwań.

}

10:30

Dlaczego AI jest ważne dla mnie i mojej organizacji?

Jaką wartość wnosi AI i genAI w branży farmaceutycznej, ze szczególnym uwzględnieniem funkcji go-to-market. Automatyzacja vs augmentacja, human+ czyli nowe oblicze pracownika. Definiowanie potencjału zmiany dzięki AI w organizacjach uczestników (inspiracja, praca warsztatowa i forum wymiany doświadczeń)

}

12:00

PRZERWA NA LUNCH

}

12:45

W jaki sposób AI może być siłą napędową wzrostu w mojej organizacji i mojego rozwoju jako eksperta?

Inspiracja – case studies Accenture Song wokół branży farmaceutycznej i AI. Wypracowanie rozwiązań (praca warsztatowa – sesja design thinking)

}

14:15

PRZERWA NA KAWĘ

}

14:30

Jak skutecznie włączyć AI w moją pracę i organizację? Wyzwania adopcji rozwiązań AI-powered

Bariery i wyzwania adopcji rozwiązań AI, aspekty change management – prezentacja case studies i dobrych praktyk. Praca warsztatowa – identyfikacja ryzyk i sposobów ich mitygacji dla rozważanych rozwiązań AI wspierajacych funkcje go-to-market, sposoby wsparcia adopcji

}

15:30

PODSUMOWANIE I SESJA Q&A

Refleksje, najważniejsze wnioski, pytania i dalsze kroki

}

16:00

ZAKOŃCZENIE WARSZTATÓW

Zagadnienia poruszane
na warsztatach:

  • inspirujące case studies z branży farmaceutycznej – nauka na konkretnych przykładach
  • wpływ globalnych trendów i zmian w świecie pracy na zadania pracownika funkcji go-to-market – strategicznie i operacyjnie
  • automatyzacja vs. augmentacja – jak różnicować podejścia do AI w marketingowym łańcuchu wartości
  • w jaki sposób AI/GenAI może wspierać marketerów w kluczowym wyzwaniu: personalizacji doświadczeń (pacjentów, profesjonalistów ze środowiska medycznego)
  • AI jako facylitator efektywności i agent zmiany procesów – szansa na redefinicję status quo
  • marketing w obliczu szansy wyjścia z bycia kosztem i stania się motorem innowacji i wzrostu
  • wyzwania adopcji nowych rozwiązań i procesów – jak zmieniać by zmienić, identyfikując zawczasu ryzyka

Uczestnicy
warsztatów:

  • poznają konkretne przykłady wdrożeń AI w branży farmaceutycznej
  • wezmą udział w facylitowanej sesji design thinking zyskując praktyczny zestaw metod do późniejszego wykorzystania w analizie potencjału AI w ich codziennej pracy
  • dowiedzą się jak zachować sprawczość w procesie transformacji ich funkcji w organizacji dzięki AI
  • będą mieć możliwość benchmarkingu i wymiany doświadczeń związanych z wdrażaniem AI w swojej organizacji
  • poznają kluczowe zagrożenia i ryzyka związane z transformacją napędzaną przez AI – oraz sposoby ich mitygacji

TYLKO 20 MIEJSC!

Z jednej firmy możliwy udział maksymalnie 2 osób
Udział w warsztatach bezpłatny dla uczestników VI Forum Digital Evolution for Pharma & Medical 2025

Warsztaty niedostępne dla dostawców rozwiązań