Digital Pharma 2024

relacja 2024

W dniach 5-6 czerwca 2024 r. odbyła się 5 edycja Forum DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL, podczas której kolejny raz mieliśmy okazję posłuchać opinii LEKARZY jako naszych Gości Specjalnych, a w roli Inspiratora Forum tym razem wystąpiła firma ALLEGRO. 

Wydarzenie zgromadziło ponad 200 uczestników – digital, brand i product managerów z polskich i międzynarodowych firm branży pharma & medical. Była to świetna okazja by kolejny raz spotkać się osobiście i wymienić doświadczeniami na aktualne tematy związane z digitalową komunikacją marketingową.

Podczas dwóch dni moderowanych przez Marcina Kubika,  Partner, Head of Growth, WHITES, Dianę Żochowską, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA oraz Grzegorza Dudzińskiego, Właściciel, ISPIRATO poruszaliśmy zagadnienia związane z wdrażaniem komunikacji omnichannelowej w organizacji i jego kosztami oraz budowaniem zaangażowania zespołu sprzedaży w tego typu komunikację. Inspirowaliśmy się kampaniami skierowanymi do pacjentów i lekarzy.  Posłuchaliśmy samych lekarzy, tego jak oni postrzegają omnichannel i jakie są ich potrzeby w zakresie komunikacji z firmami, contentu i kanału dotarcia. W drugim dniu rozmawialiśmy głównie o możliwościach jakie otwierają się przed brand i product managerami dzięki narzędziom opartym o sztuczną inteligencję. 

Każdego dnia odbywały się następujące po sobie po 2 bloki tematyczne:
SESJA #1: JAK WSPÓLNYMI SIŁAMI SKUTECZNIE WDRAŻAĆ OMNICHANNEL W ORGANIZACJI?
SESJA #2: JAK POMIMO OGRANICZEŃ PRAWNYCH SPRAWNIE BUDOWAĆ POZYTYWNY CUSTOMER EXPERIENCE OPARTY O OMNICHANNEL?
SESJA #3: JAK OPTYMALNIE I ETYCZNIE KORZYSTAĆ Z DANYCH I MOŻLIWOŚCI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI?
SESJA #4: JAK AKTUALNIE OSIĄGNĄĆ EFEKTYWNOŚĆ KOSZTOWĄ I JEDNOCZEŚNIE UTRZYMAĆ JAKOŚĆ KAMPANII MARKETINGOWEJ?

Pierwszy dzień forum zakończyliśmy koktajlem – była to kolejna okazja do networkingu i pogłębienia relacji. Jako atrakcję wieczoru tym razem przygotowaliśmy dla naszych Gości mobilne kasyno.

Dzięki ocenom naszych uczestników wyłoniono najlepsze wystąpienia, dyskusję i Moderatora:

Najlepiej ocenione wystąpienie to:
Rewolucja Digital Health Search w erze AI: Jak zmieniają się zachowania w Patient Journey pod wpływem AI w Google i Chatbotów, Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, WHITES

Kolejne dwa najlepiej ocenione wystąpienia to:
Uwaga jako nowa waluta. Jak skutecznie budować komunikację w dobie Attention Economy, Alicja Popiel, Head of Content Marketing Development & Innovation, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA

Nowoczesne metody komunikacji omnichannel w ramach wizyty F2F, Marcin Kułakowski, Managing Partner, Michał Jarmuła, Managing Partner, WAVYAPPS

Najlepiej oceniona dyskusja to:
Lekarz digital native – czego potrzebuje, gdzie poszukuje informacji i czy potrzebuje relacji f2f – dyskusja panelowa lekarzy, Moderator: Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO

Paneliści:
Natalia Marszalec, Lekarz w trakcie specjalizacji z psychiatrii, MAZOWIECKIE SPECJALISTYCZNE CENTRUM ZDROWIA W PRUSZKOWIE
Dr n. med. Carlo Bieńkowski, Lekarz w trakcie specjalizacji z chorób zakaźnych, WOJEWÓDZKI SZPITAL ZAKAŹNY W WARSZAWIE
Krzysztof Muranowicz, Lekarz psychiatra, PSYCHMEDIC.PL

Najlepiej oceniony Moderator to:
Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, WHITES

Gratulujemy!

O najwyższą jakość przebiegu wydarzenia dbali znakomici Moderatorzy dni i dyskusji:
Marcin Kubik,  Partner, Head of Growth, WHITES
Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO
Mariusz Borkowski, Ekspert ds. Nowych Technologii, POLFA TARCHOMIN
Magdalena Skrzypczyńska, Head of Marketing, POLFA TARCHOMIN

Dziękujemy Państwu za zaangażowanie
i współtworzenie forum!

Cieszy nas pozytywny odbiór wydarzenia, jeszcze raz dziękujemy naszym Uczestnikom i Prelegentom i Partnerom
za zaufanie i to, że byli Państwo razem z nami.

Zapraszamy na foto- i video relację!

Do zobaczenia w roku 2025!

Anna Kepka

Anna Kępka
Project Manager

anna.kepka@braveconferences.pl

Oraz cały zespół Brave

FORUM REKOMENDUJĄ:

Niezmiernie cieszę się, że mogłam wziąć udział w wydarzeniu, jakim było V Forum Digital Evolution. Dobór tematów bazujących zarówno na aktualnych trendach światowych, jak i mających zastosowanie w branży (np. AI w praktyce!), zróżnicowana formuła (prezentacje, dyskusje panelowe) były świetną okazją do zderzenia myśli, zaczerpnięcia inspiracji, nawiązania nowych kontaktów. Dyskusja z udziałem przedstawicieli środowiska lekarskiego, możliwość zadawania im pytań były swoistą wisienką na torcie i znacząco wzbogaciły wartość merytoryczną wydarzenia. Forum to także świetna okazja do sprawdzenia się w roli prelegenta – dla mnie było to wyjątkowo ciekawe doświadczenie 🙂

Magda Krajewska-Suskiewicz
Digital Medicines Manager Poland
ANGELINI PHARMA

Edycja 2024 Digital Evolution for Pharma & Medical dała świeże spojrzenie na rynek, dzięki włączeniu do programu głosu młodych lekarzy, a także istotnie zwiększając liczbę wystąpień, które uwzględniają perspektywę pacjenta. Będąc uczestniczką trzeciej z rzędu edycji tej konferencji, widzę, że rozwija się ona zgodnie z kierunkami na rynku i przyczynia się do poprawy jakości pharma marketingu w Polsce.

Diana Żochowska
Head of Medonet
RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA

Forum DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL to wydarzenie, które od lat ma zarezerwowane miejsce w moim kalendarzu. Spotkanie to pozwala nie tylko na zdobycie ciekawej wiedzy nt. trendów, aktualnych projektów realizowanych w innych firmach farmaceutycznych, ale również jest miejscem rozmowy i dyskusji w gronie managerów odpowiedzialnych za nowoczesny marketing. Inspiracja połączona z rozmową w gronie ekspertów daje fajną energię i angażuje do rozwoju innowacji w firmach, w których pracujemy.

Maciej Krasnodębski
Customer Experience
Manager
BOEHRINGER INGELHEIM

Jest to konferencja, która daje możliwość zdobycia informacji co teraz jest na topie w  świecie farmaceutycznym. Jak digital marketing stał się integralną częścią komunikacji marketingowej  do klienta. Dzięki takiej konferencji osoby, które na co dzień pracują z tymi tematami mogą się podzielić swoim doświadczeniem, mogą pokazać jak wykorzystują niektóre działania w komunikacji omnichannelowej. Rekomenduję tę konferencję nie tylko Digital Marketing Manager, ale także Product Managerom, to oni razem powinni współpracować i nadawać ton działaniom w komunikacji omnichannelowej.

Magdalena Skrzypczyńska
Head of Marketing
POLFA TARCHOMIN