relacja 2024
W dniach 5-6 czerwca 2024 r. odbyła się 5 edycja Forum DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL, podczas której kolejny raz mieliśmy okazję posłuchać opinii LEKARZY jako naszych Gości Specjalnych, a w roli Inspiratora Forum tym razem wystąpiła firma ALLEGRO.
Wydarzenie zgromadziło ponad 200 uczestników – digital, brand i product managerów z polskich i międzynarodowych firm branży pharma & medical. Była to świetna okazja by kolejny raz spotkać się osobiście i wymienić doświadczeniami na aktualne tematy związane z digitalową komunikacją marketingową.
Podczas dwóch dni moderowanych przez Marcina Kubika, Partner, Head of Growth, WHITES, Dianę Żochowską, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA oraz Grzegorza Dudzińskiego, Właściciel, ISPIRATO poruszaliśmy zagadnienia związane z wdrażaniem komunikacji omnichannelowej w organizacji i jego kosztami oraz budowaniem zaangażowania zespołu sprzedaży w tego typu komunikację. Inspirowaliśmy się kampaniami skierowanymi do pacjentów i lekarzy. Posłuchaliśmy samych lekarzy, tego jak oni postrzegają omnichannel i jakie są ich potrzeby w zakresie komunikacji z firmami, contentu i kanału dotarcia. W drugim dniu rozmawialiśmy głównie o możliwościach jakie otwierają się przed brand i product managerami dzięki narzędziom opartym o sztuczną inteligencję.
Każdego dnia odbywały się następujące po sobie po 2 bloki tematyczne:
SESJA #1: JAK WSPÓLNYMI SIŁAMI SKUTECZNIE WDRAŻAĆ OMNICHANNEL W ORGANIZACJI?
SESJA #2: JAK POMIMO OGRANICZEŃ PRAWNYCH SPRAWNIE BUDOWAĆ POZYTYWNY CUSTOMER EXPERIENCE OPARTY O OMNICHANNEL?
SESJA #3: JAK OPTYMALNIE I ETYCZNIE KORZYSTAĆ Z DANYCH I MOŻLIWOŚCI SZTUCZNEJ INTELIGENCJI?
SESJA #4: JAK AKTUALNIE OSIĄGNĄĆ EFEKTYWNOŚĆ KOSZTOWĄ I JEDNOCZEŚNIE UTRZYMAĆ JAKOŚĆ KAMPANII MARKETINGOWEJ?
Pierwszy dzień forum zakończyliśmy koktajlem – była to kolejna okazja do networkingu i pogłębienia relacji. Jako atrakcję wieczoru tym razem przygotowaliśmy dla naszych Gości mobilne kasyno.
Dzięki ocenom naszych uczestników wyłoniono najlepsze wystąpienia, dyskusję i Moderatora:
Najlepiej ocenione wystąpienie to:
Rewolucja Digital Health Search w erze AI: Jak zmieniają się zachowania w Patient Journey pod wpływem AI w Google i Chatbotów, Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, WHITES
Kolejne dwa najlepiej ocenione wystąpienia to:
Uwaga jako nowa waluta. Jak skutecznie budować komunikację w dobie Attention Economy, Alicja Popiel, Head of Content Marketing Development & Innovation, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
Nowoczesne metody komunikacji omnichannel w ramach wizyty F2F, Marcin Kułakowski, Managing Partner, Michał Jarmuła, Managing Partner, WAVYAPPS
Najlepiej oceniona dyskusja to:
Lekarz digital native – czego potrzebuje, gdzie poszukuje informacji i czy potrzebuje relacji f2f – dyskusja panelowa lekarzy, Moderator: Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO
Paneliści:
Natalia Marszalec, Lekarz w trakcie specjalizacji z psychiatrii, MAZOWIECKIE SPECJALISTYCZNE CENTRUM ZDROWIA W PRUSZKOWIE
Dr n. med. Carlo Bieńkowski, Lekarz w trakcie specjalizacji z chorób zakaźnych, WOJEWÓDZKI SZPITAL ZAKAŹNY W WARSZAWIE
Krzysztof Muranowicz, Lekarz psychiatra, PSYCHMEDIC.PL
Najlepiej oceniony Moderator to:
Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, WHITES
Gratulujemy!
O najwyższą jakość przebiegu wydarzenia dbali znakomici Moderatorzy dni i dyskusji:
Marcin Kubik, Partner, Head of Growth, WHITES
Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER POLSKA
Grzegorz Dudziński, Właściciel, ISPIRATO
Mariusz Borkowski, Ekspert ds. Nowych Technologii, POLFA TARCHOMIN
Magdalena Skrzypczyńska, Head of Marketing, POLFA TARCHOMIN
Dziękujemy Państwu za zaangażowanie
i współtworzenie forum!
Cieszy nas pozytywny odbiór wydarzenia, jeszcze raz dziękujemy naszym Uczestnikom i Prelegentom i Partnerom
za zaufanie i to, że byli Państwo razem z nami.