

How to keep the customer's
attention in digital channel
2-3 czerwca 2022 r.
Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

1 DZIEŃ FORUM, 2 czerwca 2022r.
8:00
REJESTRACJA I PORANNA KAWA
8:50
OTWARCIE FORUM I SESJA NETWORKINGOWA
Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE
Anna Kępka, Project Manager, BRAVE
SESJA #1
Jak zwiększyć digitalowe dotarcie do klienta
Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato
9:00-9:25
Jak design thinking rewolucjonizuje podejście do zarządzania relacjami z klientami i pracę nad projektem digital marketingu
Jacek Karaś, Brand Lead, BAYER PHARMACEUTICALS
- wyzwania pracy zespołowej
- optymalizacja struktury zespołu
- wpływ na cele biznesowe
9:25-9:30
SESJA Q&A
9:30-9:50
Miejsce zarezerwowane na wystąpienie partnera
9:50-9:55
SESJA Q&A
9:55-10:20
Webinary, podcasty – jak dziś budować relacje z lekarzami w oparciu o wizerunek eksperta
Dorota Wysocka, Digital and Multichannel Manager, SANDOZ
- czym kierować się przy wyborze grupy docelowej
- gdzie promować nasz webinar
- znaczenie długości webinaru i jak podtrzymać uwagę klienta
- jak często prowadzić webinaria
10:20-10:25
SESJA Q&A
10:25-10:50
Jak budować relację – jeden lekarz a różne kanały dotarcia
Tomasz Grzywnowicz, Dyrektor Promocji i Sprzedaży Krajowej – Lecznictwo Otwarte, POLFA TARCHOMIN
- jak wychodzić naprzeciw potrzebom klienta
- współpraca digital managera z product managerem i przedstawicielem handlowym
10:50-10:55
SESJA Q&A
10:55-11:15
PRZERWA NA KAWĘ
11:15-11:55
Mamy nowy lek i co dalej – jak przekonać lekarza do lepszego kontaktowania się ze swoim pacjentem
– dyskusja panelowa
Moderator:
Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato
Paneliści:
Mariusz Borkowski, Dyrektor ds. marketingu, POLFA TARCHOMIN
Małgorzata Szczygielska, HCP Multichannel Engagement Manager, NUTRICIA
Jolanta Rak-Mizera, Brand Lead, NOVARTIS
Maciej Zakrzewski, Commercial BTS Senior Manager CEE, ABBVIE
Miłosz Huszcza, Mid-Junior Associate, KANCELARIA Kieszkowska Rutkowska Kolasiński
- jak dopasować do lekarza kanał komunikacji
- jak wspierać przedstawicieli i KAMów w komunikacji
- jaki mix narzędzi i kanałów przynosi efekty
11:55-12:00
SESJA Q&A
12:00-12:20
Jak wykorzystać pełen wachlarz możliwości komunikacji B2C online – czyli jak (i dlaczego warto) przekonać do swojej oferty pacjentów
Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER
- potencjał B2C i charakterystyka użytkownika w kanale digital
- najpopularniejsze tematy zdrowotne online w podziale na źródła ruchu
- jak skutecznie trafiać w potrzeby pacjentów online i dystrybuować content tak, aby dotarł do konkretnej grupy docelowej
- niedoceniane korzyści z podejścia pacjentocentrycznego
12:20-12:25
SESJA Q&A
12:25-12:50
Jak wykorzystać FB, Instagram, Tik Toka w komunikacji z lekarzem i pacjentem
Karolina Kaszewiak, Senior National Professional Program Manager, JOHNSON &JOHNSON
Patrycja Kuczera, Brand Activation Manager, JOHNSON &JOHNSON
- narzędzia
- kontent
- różnice w komunikacji na różnych portalach społecznościowy
12:50-12:55
SESJA Q&A
12:55-13:40
PRZERWA NA LUNCH
SESJA #2
JAK ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA W KANAŁACH ONLINE
13:40-14:05
Wychodząc poza schematy branży. Nowe otwarcie przestrzeni w internecie
Daniel Koput, Head of Innovation and Strategy, TAKEDA
14:05-14:10
SESJA Q&A
14:10-14:30
Nowoczesne kanały komunikacji
Michał Jarmuła, Managing Partner, BRIGHTFORCE
14:30-14:35
SESJA Q&A
14:35-15:00
Wizyta zdalna – moje doświadczenia z ostatnich 2 lat – perspektywa działu sprzedaży
Wojciech Kosior, National Sales Manager, BAYER PHARMACEUTICALS
- jak ewoluuje forma zdalnej wizyty
- jakie elementy wizyty zdalnej najbardziej angażują klienta
- jakie jest znaczenie pomiaru efektu działań
15:00-15:05
SESJA Q&A
15:05-15:45
Jak zaangażować klienta w komunikację kanałami online
– dyskusja panelowa
Moderator:
Radosław Kropielnicki, Regional Portfolio Manager, SANDOZ
Paneliści:
Aleksandra Grajkowska-Marzewska, New Lauches Franchise Lead, Central & South Europe, SANOFI PASTEUR
Karolina Kaszewiak, Senior National Professional Program Manager, JOHNSON &JOHNSON
Bartosz Kramer, Strategy Digital Expert, NEKK
- nasze potrzeby versus zachowania klienta
- wpływ potrzeb klienta na nasze działania
- właściwy kontent
- wyzwania komunikacji w social mediach
15:45-15:50
SESJA Q&A
15:50-16:00
PRZERWA NA KAWĘ
16:00-16:25
Budowanie ścieżek komunikacji dotarcia do lekarza za pomocą nowoczesnych technologii i nowymi sposobami
Małgorzata Kroh, Virtual Engagement Solutions Lead, CEE, MEDTRONIC
- jak i czy na stałe pandemia zmieniła model komunikacji
- nowe trendy w komunikacji
- wykorzystanie AI, VR
16:25-16:30
SESJA Q&A
16:30-16:50
Miejsce zarezerwowane na wystąpienie partnera
16:50-16:55
SESJA Q&A
16:55-17:35
„Właściwy” kontent czyli jaki – komunikacja z klientem
– dyskusja panelowa
Moderator:
Marek Reimann, Project Manager, PHARMEDIO
Paneliści:
Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, BOEHRINGER INGELHEIM MARKETING
Michalina Bou-Matar, lekarz, specjalista medycyny rodzinnej, kierownik,
PORADNIA POZ W WARSZAWIE
Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH
Małgorzata Warszawska-Socha, lekarz, mgr fizjoterapii, POZ W WARSZAWIE
- kontent do pacjenta versus kontent do lekarza
- kontent do lekarza versus kontent do lekarza specjalisty
- treść marketingowego przekazu a kanał komunikacji
17:35-17:40
SESJA Q&A
17:40-18:20
KOKTAJL
18:20
ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM
2 DZIEŃ FORUM, 3 czerwca 2022r.
8:00
REJESTRACJA I PORANNA KAWA
8:50
OTWARCIE FORUM
Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE
Anna Kępka, Project Manager, BRAVE
SESJA #3
Jak DZIŚ korzystać z omnichannelu – OPTYMALIZACJA KOSZTOWA I OSIĄGANIE CELÓW BIZNESOWYCH
Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato
9:00-9:40
Optymalizacja omnichannelowej komunikacji w czasie rosnących kosztów i cen usług
– dyskusja panelowa z udziałem CEO
Moderator:
Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato
Paneliści:
Grzegorz Firczyk, Digital Marketing & eCommerce Director, ADAMED PHARMA
Jan Chechłacz, Digital Excellence Manager, ASTRAZENECA
Adam Górka, CEE Digital Commerce Manager, GSK CONSUMER HEALTHCARE
Marcin Kułakowski, Managing Partner, WAVY APPS
- co wpływa na balans pomiędzy komunikacją f2f a digitalową i po czym poznać, że
- proporcje są właściwe
- jak mądrze inwestować i nie przepłacić
- jaki jest wpływ metody wdrażania nowości na koszty
- gdzie może tkwić niewykorzystany potencjał organizacji
9:40-9:45
SESJA Q&A
9:45-10:05
Miejsce zarezerwowane na wystąpienie partnera
10:05-10:10
SESJA Q&A
10:10-10:35
Jak tworzyć omnichanelowe inicjatywy wzmacniające relację z farmaceutą – case study Klubu Farmaceuty
Sebastian Grochala, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji, PGF
- specyfika grupy docelowej
- realizowane działania i wykorzystywane kanały komunikacji offline oraz online
- crossowanie kanałów komunikacji w celu maksymalizacji efektów i synergii komunikacji
10:35-10:40
SESJA Q&A
10:40-11:00
PRZERWA NA KAWĘ
11:00-11:25
Jak zbudować zespół i jak rozdzielić odpowiedzialności w organizacji, aby sprostać nowym wyzwaniom omnichannelowym
Maciej Zakrzewski, Commercial BTS Senior Manager CEE, ABBVIE
- komunikacja omnichannelowa – podział na działy czy podział na projekty
- odpowiedzialność za sukces versus odpowiedzialność za porażkę
- systemy motywacyjne dla pracowników
11:25-11:30
SESJA Q&A
11:30-11:50
Miejsce zarezerwowane na wystąpienie partnera
11:50-11:55
SESJA Q&A
11:55-12:20
Wyzwania w zarządzaniu wielokanałową komunikacją
Agata Trojanowska, Head of Omnichannel Customer Engagement, POLPHARMA
- jak ostatnio zmieniła się struktura kanałów komunikacji
- jak zaangażować SF w komunikację wielokanałową
- jak mierzyć efektywność kampanii wielokanałowej
12:20-12:25
SESJA Q&A
12:25-13:05
Jak mierzyć efekty naszych działań omnichannelowych
– dyskusja panelowa
Moderator:
Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICAL CONSULTING
Paneliści:
Wojciech Marchlewski, MD, MBA, Head of GP Omnichannel Centre Poland, ASTRAZENECA
Robert Żurawski, Business Knowledge Manager, CHIESI
Anna Ołdak, Digital Manager, PIERRE FABRE GROUP
- narzędzia i metody
- odpowiedzialność za fiasko działań omnichannelowych
- wpływ pomiaru działań na nastawienie zespołów odpowiedzialnych za pracę w omnichannelu
13:05-13:10
SESJA Q&A
13:10-13:55
PRZERWA NA LUNCH
SESJA #4
Jak inni budują relacje i zaangażowanie klienta – inspiracje dla pharma digital marketingu
13:55-14:20
How to conduct segmentation to make better use of communication channels with customers
Karim ElHosaini, Multi-Channel Engagement Manager – IBU, ELI LILLY AND COMPANY
- marketers’ needs
- the needs of the sales department
14:20-14:25
SESJA Q&A
Prelekcja nie będzie tłumaczona
14:25-14:50
Jak cyfrowe terapeutyki i e-zdrowie w modelu subskrypcji przedefiniują rolę pacjenta
Katarzyna Furowicz, Digital Manager, ZENTIVA
- DTx na receptę
- serwis prepaid i e-opieka
- chatboty wstydliwe
14:50-14:55
SESJA Q&A
14:55-15:20
Jak mówić do lekarzy o czymś, o czym nie chcą słuchać – case study promocji żywienia medycznego u lekarzy
Małgorzata Szczygielska, HCP Multichannel Engagement Manager, NUTRICIA
- czy mamy gotową receptę na przyciągnięcie uwagi
- jak budować zaangażowanie
- jakość czy ilość komunikatów – co jest ważniejsze
15:20-15:25
SESJA Q&A
15:25-15:35
PRZERWA NA KAWĘ
15:35-16:00
Jak odnieść sukces poprzez dobrze zbudowany program kontentowy
Czekamy na potwierdzenie prelegenta
- określenie grupy docelowej
- wybór kanału dotarcia
- jakie elementy zaważyły o sukcesie i jakie były efekty naszych działań
16:00-16:05
SESJA Q&A
16:05-16:30
What determines the success of the omnichannel campaign
Dr Stefania Alvino, Digital & MultiChannel Marketing Manager, DAIICHI SANKYO ITALIA
- how to find a balance between digital communication and f2f visits
- where to find inspirations for marketing campaign
- influence of content on omnichannel
- how do we measure the effectiveness of omnichannel communication
16:30-16:35
SESJA Q&A
Prelekcja nie będzie tłumaczona
16:35
ZAKOŃCZENIE FORUM
Organizator:

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.