Solidarni z Ukrainą!
Digital Pharma 2022

How to keep the customer's
attention in digital channel

2-3 czerwca 2022 r.

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

Zostały tylko 4 miejsca!
Solidarni z Ukrainą!
Digital Pharma 2022

How to keep the customer's
attention in digital channel

2-3 czerwca 2022 r.

Courtyard by Marriott Warsaw Airport, ul. Żwirki i Wigury 1, Warszawa

1 DZIEŃ FORUM, 2 czerwca 2022r.

 

}

8:00

REJESTRACJA I PORANNA KAWA

}

8:50

OTWARCIE FORUM I SESJA NETWORKINGOWA

Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

SESJA #1

Jak zwiększyć digitalowe dotarcie do klienta

Moderator:

Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato

 

}

9:00-9:25

Jak design thinking rewolucjonizuje podejście do zarządzania relacjami z klientami i pracę nad projektem digital marketingu

Jacek Karaś, Brand Lead, BAYER  PHARMACEUTICALS

 

  • wyzwania pracy zespołowej
  • optymalizacja struktury zespołu
  • wpływ na cele biznesowe
}

9:25-9:30

SESJA Q&A

}

9:30-9:50

Miejsce zarezerwowane na wystąpienie partnera

}

9:50-9:55

SESJA Q&A

}

9:55-10:20

Webinary, podcasty – jak dziś budować relacje z lekarzami w oparciu o wizerunek eksperta

Dorota Wysocka, Digital and Multichannel Manager, SANDOZ

 

  • czym kierować się przy wyborze grupy docelowej
  • gdzie promować nasz webinar
  • znaczenie długości webinaru i jak podtrzymać uwagę klienta
  • jak często prowadzić webinaria
}

10:20-10:25

SESJA Q&A

}

10:25-10:50

Jak budować relację – jeden lekarz a różne kanały dotarcia

Tomasz Grzywnowicz, Dyrektor Promocji i Sprzedaży Krajowej – Lecznictwo Otwarte, POLFA TARCHOMIN

 

  • jak wychodzić naprzeciw potrzebom klienta
  • współpraca digital managera z product managerem i przedstawicielem handlowym
}

10:50-10:55

SESJA Q&A

}

10:55-11:15

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:15-11:55

Mamy nowy lek i co dalej – jak przekonać lekarza do lepszego kontaktowania się ze swoim pacjentem
– dyskusja panelowa

Moderator:

Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato

 

Paneliści:

Mariusz Borkowski, Dyrektor ds. marketingu, POLFA TARCHOMIN

Małgorzata Szczygielska, HCP Multichannel Engagement Manager, NUTRICIA


Jolanta Rak-Mizera, Brand Lead, NOVARTIS


Maciej Zakrzewski, Commercial BTS Senior Manager CEE, ABBVIE


Miłosz Huszcza, Mid-Junior Associate, KANCELARIA Kieszkowska Rutkowska Kolasiński

 

  • jak dopasować do lekarza kanał komunikacji
  • jak wspierać przedstawicieli i KAMów w komunikacji
  • jaki mix narzędzi i kanałów przynosi efekty
}

11:55-12:00

SESJA Q&A

}

12:00-12:20

Jak wykorzystać pełen wachlarz możliwości komunikacji B2C online – czyli jak (i dlaczego warto) przekonać do swojej oferty pacjentów

Diana Żochowska, Head of Medonet, RINGIER AXEL SPRINGER

 

  • potencjał B2C i charakterystyka użytkownika w kanale digital
  • najpopularniejsze tematy zdrowotne online w podziale na źródła ruchu
  • jak skutecznie trafiać w potrzeby pacjentów online i dystrybuować content tak, aby dotarł do konkretnej grupy docelowej
  • niedoceniane korzyści z podejścia pacjentocentrycznego
}

12:20-12:25

SESJA Q&A

}

12:25-12:50

Jak wykorzystać FB, Instagram, Tik Toka w komunikacji z lekarzem i pacjentem

Karolina Kaszewiak, Senior National Professional Program Manager, JOHNSON &JOHNSON

 

Patrycja Kuczera, Brand Activation Manager, JOHNSON &JOHNSON

 

  • narzędzia
  • kontent
  • różnice w komunikacji na różnych portalach społecznościowy
}

12:50-12:55

SESJA Q&A

}

12:55-13:40

PRZERWA NA LUNCH

SESJA #2

JAK ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA W KANAŁACH ONLINE

}

13:40-14:05

Wychodząc poza schematy branży. Nowe otwarcie przestrzeni w internecie

Daniel Koput, Head of Innovation and Strategy, TAKEDA

 

}

14:05-14:10

SESJA Q&A

}

14:10-14:30

Nowoczesne kanały komunikacji

Michał Jarmuła, Managing Partner, BRIGHTFORCE

 

}

14:30-14:35

SESJA Q&A

}

14:35-15:00

Wizyta zdalna – moje doświadczenia z ostatnich 2 lat – perspektywa działu sprzedaży

Wojciech Kosior, National Sales Manager, BAYER PHARMACEUTICALS

 

  • jak ewoluuje forma zdalnej wizyty
  • jakie elementy wizyty zdalnej najbardziej angażują klienta
  • jakie jest znaczenie pomiaru efektu działań
}

15:00-15:05

SESJA Q&A

}

15:05-15:45

Jak zaangażować klienta w komunikację kanałami online
– dyskusja panelowa

Moderator:

Radosław Kropielnicki, Regional Portfolio Manager, SANDOZ

 

Paneliści:

Aleksandra Grajkowska-Marzewska, New Lauches Franchise Lead, Central & South Europe, SANOFI PASTEUR


Karolina Kaszewiak, Senior National Professional Program Manager, JOHNSON &JOHNSON

Bartosz Kramer, Strategy Digital Expert, NEKK

 

  • nasze potrzeby versus zachowania klienta
  • wpływ potrzeb klienta na nasze działania
  • właściwy kontent
  • wyzwania komunikacji w social mediach
}

15:45-15:50

SESJA Q&A

}

15:50-16:00

PRZERWA NA KAWĘ

}

16:00-16:25

Budowanie ścieżek komunikacji dotarcia do lekarza za pomocą nowoczesnych technologii i nowymi sposobami

Małgorzata Kroh, Virtual Engagement Solutions Lead, CEE, MEDTRONIC

 

  • jak i czy na stałe pandemia zmieniła model komunikacji
  • nowe trendy w komunikacji
  • wykorzystanie AI, VR
}

16:25-16:30

SESJA Q&A

}

16:30-16:50

Miejsce zarezerwowane na wystąpienie partnera

}

16:50-16:55

SESJA Q&A

}

16:55-17:35

„Właściwy” kontent czyli jaki – komunikacja z klientem
– dyskusja panelowa

Moderator:

Marek Reimann, Project Manager, PHARMEDIO

 

Paneliści:

Maciej Krasnodębski, Multimedia Channel Manager, BOEHRINGER INGELHEIM MARKETING

Michalina Bou-Matar, lekarz, specjalista medycyny rodzinnej, kierownik,
PORADNIA POZ W WARSZAWIE

Ewa Żelechowska, Strategy & Sales Director, QAH

Małgorzata Warszawska-Socha, lekarz, mgr fizjoterapii, POZ W WARSZAWIE

 

  • kontent do pacjenta versus kontent do lekarza
  • kontent do lekarza versus kontent do lekarza specjalisty
  • treść marketingowego przekazu a kanał komunikacji
}

17:35-17:40

SESJA Q&A

}

17:40-18:20

KOKTAJL

}

18:20

ZAKOŃCZENIE I DNIA FORUM

2 DZIEŃ FORUM, 3 czerwca 2022r.

 

}

8:00

REJESTRACJA I PORANNA KAWA

}

8:50

OTWARCIE FORUM

Anna Banaś, Dyrektor Zarządzający, BRAVE

Anna Kępka, Project Manager, BRAVE

SESJA #3

Jak DZIŚ korzystać z omnichannelu – OPTYMALIZACJA KOSZTOWA I OSIĄGANIE CELÓW BIZNESOWYCH

Moderator:

Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato

 

}

9:00-9:40

Optymalizacja omnichannelowej komunikacji w czasie rosnących kosztów i cen usług
– dyskusja panelowa z udziałem CEO

Moderator:

Grzegorz Dudziński, CEO, Ispirato

 

Paneliści:

Grzegorz Firczyk, Digital Marketing & eCommerce Director, ADAMED PHARMA

Jan Chechłacz, Digital Excellence Manager, ASTRAZENECA

Adam Górka, CEE Digital Commerce Manager, GSK CONSUMER HEALTHCARE

 

Marcin Kułakowski, Managing Partner, WAVY APPS

 

  • co wpływa na balans pomiędzy komunikacją f2f a digitalową i po czym poznać, że
  • proporcje są właściwe
  • jak mądrze inwestować i nie przepłacić
  • jaki jest wpływ metody wdrażania nowości na koszty
  • gdzie może tkwić niewykorzystany potencjał organizacji
}

9:40-9:45

SESJA Q&A

}

9:45-10:05

Miejsce zarezerwowane na wystąpienie partnera

}

10:05-10:10

SESJA Q&A

}

10:10-10:35

Jak tworzyć omnichanelowe inicjatywy wzmacniające relację z farmaceutą – case study Klubu Farmaceuty

Sebastian Grochala, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji, PGF

 

  • specyfika grupy docelowej
  • realizowane działania i wykorzystywane kanały komunikacji offline oraz online
  • crossowanie kanałów komunikacji w celu maksymalizacji efektów i synergii komunikacji
}

10:35-10:40

SESJA Q&A

}

10:40-11:00

PRZERWA NA KAWĘ

}

11:00-11:25

Jak zbudować zespół i jak rozdzielić odpowiedzialności w organizacji, aby sprostać nowym wyzwaniom omnichannelowym

Maciej Zakrzewski, Commercial BTS Senior Manager CEE, ABBVIE

 

  • komunikacja omnichannelowa – podział na działy czy podział na projekty
  • odpowiedzialność za sukces versus odpowiedzialność za porażkę
  • systemy motywacyjne dla pracowników
}

11:25-11:30

SESJA Q&A

}

11:30-11:50

Miejsce zarezerwowane na wystąpienie partnera

}

11:50-11:55

SESJA Q&A

}

11:55-12:20

Wyzwania w zarządzaniu wielokanałową komunikacją

Agata Trojanowska, Head of Omnichannel Customer Engagement, POLPHARMA

  • jak ostatnio zmieniła się struktura kanałów komunikacji
  • jak zaangażować SF w komunikację wielokanałową
  • jak mierzyć efektywność kampanii wielokanałowej
}

12:20-12:25

SESJA Q&A

}

12:25-13:05

Jak mierzyć efekty naszych działań omnichannelowych
– dyskusja panelowa

Moderator:

Artur Schab, Partner, PHARMACEUTICAL CONSULTING

 

Paneliści:

Wojciech Marchlewski, MD, MBA, Head of GP Omnichannel Centre Poland, ASTRAZENECA

Robert Żurawski, Business Knowledge Manager, CHIESI

Anna Ołdak, Digital Manager, PIERRE FABRE GROUP

 

  • narzędzia i metody
  • odpowiedzialność za fiasko działań omnichannelowych
  • wpływ pomiaru działań na nastawienie zespołów odpowiedzialnych za pracę w omnichannelu
}

13:05-13:10

SESJA Q&A

}

13:10-13:55

PRZERWA NA LUNCH

SESJA #4

Jak inni budują relacje i zaangażowanie klienta – inspiracje dla pharma digital marketingu

}

13:55-14:20

Flaga

How to conduct segmentation to make better use of communication channels with customers

Karim ElHosaini, Multi-Channel Engagement Manager – IBU, ELI LILLY AND COMPANY

 

  • marketers’ needs
  • the needs of the sales department
}

14:20-14:25

SESJA Q&A

Prelekcja nie będzie tłumaczona

}

14:25-14:50

Jak cyfrowe terapeutyki i e-zdrowie w modelu subskrypcji przedefiniują rolę pacjenta

Katarzyna Furowicz, Digital Manager, ZENTIVA

 

  • DTx na receptę
  • serwis prepaid i e-opieka
  • chatboty wstydliwe
}

14:50-14:55

SESJA Q&A

}

14:55-15:20

Jak mówić do lekarzy o czymś, o czym nie chcą słuchać – case study promocji żywienia medycznego u lekarzy

Małgorzata Szczygielska, HCP Multichannel Engagement Manager, NUTRICIA

 

  • czy mamy gotową receptę na przyciągnięcie uwagi
  • jak budować zaangażowanie
  • jakość czy ilość komunikatów – co jest ważniejsze
}

15:20-15:25

SESJA Q&A

}

15:25-15:35

PRZERWA NA KAWĘ

}

15:35-16:00

Jak odnieść sukces poprzez dobrze zbudowany program kontentowy

Czekamy na potwierdzenie prelegenta

  • określenie grupy docelowej
  • wybór kanału dotarcia
  • jakie elementy zaważyły o sukcesie i jakie były efekty naszych działań
}

16:00-16:05

SESJA Q&A

}

16:05-16:30

Flaga

What determines the success of the omnichannel campaign

Dr Stefania Alvino, Digital & MultiChannel Marketing Manager, DAIICHI SANKYO ITALIA

 

  • how to find a balance between digital communication and f2f visits
  • where to find inspirations for marketing campaign
  • influence of content on omnichannel
  • how do we measure the effectiveness of omnichannel communication
}

16:30-16:35

SESJA Q&A

Prelekcja nie będzie tłumaczona

}

16:35

ZAKOŃCZENIE FORUM

Złoty Partner

Srebrny Partner

Agencja whites

Partner

neck

Organizator:

brave Conferences

Jesteśmy profesjonalnym organizatorem szkoleń, warsztatów, konferencji, targów i eventów. Tworzymy wydarzenia, by inspirować kluczowych managerów i profesjonalistów do realizacji śmiałych inicjatyw i projektów biznesowych, zmieniających rzeczywistość. Pomagamy rozwijać relacje B2B.