INFORMACJE DLA potwierdzonych PRELEGENTÓW

Prezentacja

Termin nadsyłania:

Prezentacja powinna być przesłana na adres mailowy koordynatora: agata.witkowska@braveconferences.pl w terminie do 21 maja 2025 r.

Parametry dotyczące prezentacji:

  • plik: w programie PowerPoint,
  • format: 16:9,
  • filmy – najlepiej, jeśli będą zaszyte w prezentacji. Dodatkowo prosimy o przesłanie samych materiałów video. Informacja o filmie towarzyszącym prezentacji, powinna być podana osobno w wiadomości mailowej do koordynatora,
  • czytelność prezentacji: duża czcionka, aby slajdy były widoczne z końca sali (minimum 20),
  • unikamy zbyt wielu treści na slajdzie,
  • ilość slajdów: 15-20,
  • czas na wystąpienie: ok. 25 minut – prosimy o przestrzeganie czasu, aby nie zabrakło go innym prelegentom. Przedłużenie wystąpienia może skutkować wypadnięciem innego tematu z agendy.

Jeśli prezentacja zawiera filmy i animacje, zalecamy przesłanie ich w programie WeTransfer.
Jeżeli chcą Państwo puszczać prezentację z własnego urządzenia, prosimy poinformować o tym wcześniej koordynatora (marka laptopa, rodzaj wejścia, a także czy jest w prezentacji dźwięk, film). W takiej sytuacji konieczne jest odbycie próby z koordynatorem eventu w wyznaczonym przez niego terminie.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne wyświetlanie prezentacji, jeżeli nie została ona przesłana wcześniej i przygotowana według poniższych wytycznych.

Parametry dot. filmów
w prezentacji:

  • Format plików:
    – mp4 (ok 15-20 mbps)
– mov (kodek HAP, Photojpeg)

  • Rozdzielczość – najlepiej 1920×1080, 1280×720
  • Audio: mp3 lub .wav
  • Grafiki: jpeg, eps
Jeżeli chcą Państwo puszczać prezentację z własnego urządzenia, prosimy poinformować o tym wcześniej koordynatora (marka laptopa, rodzaj wejścia a także czy jest w prezentacji dźwięk, film). W takiej sytuacji konieczne jest odbycie próby z koordynatorem eventu w wyznaczonym przez niego terminie
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne wyświetlanie prezentacji, jeżeli nie została ona przesłana wcześniej i przygotowana według poniższych wytycznych

Wytyczne merytoryczne dotyczące prezentacji:

Do najlepiej ocenianych wystąpień należą te, oparte o studium konkretnego przypadku. Wychodzące od analizy sytuacji początkowej, pokazujące wyzwania, a następnie zaaplikowane rozwiązania i zawierające analizę podsumowującą, najlepiej wyrażoną w liczbach. Warto też pokazywać w prezentacji porażki, po to, by przedstawić całe spectrum doświadczeń. Uczestnicy cenią otwartość, szczerość, zawarte konkrety, innowacyjność i możliwość inspiracji. Nasza sugestia to umieszczenie na końcu prezentacji slajdu z podsumowaniem/wnioskami/imperatywem do działania. Prezentacje są także udostępniane przed Forum moderatorom w celu przygotowania się do prowadzenia spotkania.

Udział prelegenta
w forum:

Każdy prelegent / panelista z racji swojej obecności w programie, jest zaproszony do bezpłatnego udziału w obu dniach Forum. Jest to wejściówka imienna i nie ma możliwości przekazywania jej innej osobie. Nie dotyczy Partnerów.
Udział w forum innych pracowników z firmy prelegenta: Dla uczestników z firmy prelegenta przygotowaliśmy korzystne oferty cenowe! W przypadku zainteresowania udziałem prosimy o kontakt pod adresem: anna.banas@braveconferences.pl

Udział w forum innych pracowników z firmy prelegenta:

Dla uczestników z firmy prelegenta przygotowaliśmy korzystne oferty cenowe
– w przypadku zainteresowania udziałem prosimy o kontakt pod adresem: anna.banas@braveconferences.pl